Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2010, 21:32   #901
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Dat heb ik niet gezegd of geschreven, dat maak jij eruit op.
Nee Guido, ik stelde een vraag. >(?)
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 09:41   #902
BlueThunder
Banneling

Standaard

was toch een goeie

http://www.youtube.com/watch?v=q1_zHqkQRw0

ook niet mis http://www.youtube.com/watch?v=JYCBP3H6eEU
BlueThunder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 13:54   #903
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Er is geen argument vóór het dragen v.e.hoofddoek.
Volgende week wordt er gepleit in de zaak v.d. meisjes v. A'pse athenea.
prof Vermeersch: "Nergens in de Koran staat dat moslima's moeten een hoofddoek dragen." De imams en godsdienstleraars hebben de fundamentalistische interpretatie v.d. Koran verspreid.
Meisjes in het secundair onderwijs die een hoofddoek dragen vormen kliekjes, kliekjes die na enige tijd gevaarlijk worden !
Ik vind dit uiterst arrogant om als buitenstaander in een religie, de mensen die er dag in dag uit mee bezig zijn, de religie te gaan uitleggen. Er is geen Vlaams nationalist die van een allochtoon wil horen hoe hij zijn ideologie moet vormen, zelf al kan die allochtoon bepaalde juiste punten aanhalen. Je krijgt meteen een gevoel van "waar bemoeien die zich toch mee?".

En trouwens, wat is het nu? Is het nu Islam die verkeerd is omdat het "de hoofddoek oplegt"? Is het de "imam die verkeerd is"? is het het meisje zelf die verkeerd is?...je bent toch op heksenjacht...wie is nu verkeerd? ik vermoed alles wat "niet Vlaams" is?

en die meisjes "die gevaarlijk worden"... ik wist dat die rechtselingen met de grootste monden vaak het lafst waren...maar dat je bang bent van een moslima, omdat ze een hoofddoek draagt is te gek voor woorden...

bon, terug naar serieuzere zaken (we hebben met de collega's nog eens goed kunnen lachen met de posts in deze draad..dank u, onze middag pauze is geslaagd )
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 15:58   #904
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Ik vind dit uiterst arrogant om als buitenstaander in een religie, de mensen die er dag in dag uit mee bezig zijn, de religie te gaan uitleggen. Er is geen Vlaams nationalist die van een allochtoon wil horen hoe hij zijn ideologie moet vormen, zelf al kan die allochtoon bepaalde juiste punten aanhalen. Je krijgt meteen een gevoel van "waar bemoeien die zich toch mee?".

En trouwens, wat is het nu? Is het nu Islam die verkeerd is omdat het "de hoofddoek oplegt"? Is het de "imam die verkeerd is"? is het het meisje zelf die verkeerd is?...je bent toch op heksenjacht...wie is nu verkeerd? ik vermoed alles wat "niet Vlaams" is?

en die meisjes "die gevaarlijk worden"... ik wist dat die rechtselingen met de grootste monden vaak het lafst waren...maar dat je bang bent van een moslima, omdat ze een hoofddoek draagt is te gek voor woorden...

bon, terug naar serieuzere zaken (we hebben met de collega's nog eens goed kunnen lachen met de posts in deze draad..dank u, onze middag pauze is geslaagd )
Als gij hier iets goeds in kunt vinden, zeg het dan maar. http://www.dailymotion.com/video/xd3...ne-taouil_news
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 16:06   #905
198117cie
Burger

198117cie's schermafbeelding

Standaard

geen doek op uwe kop wij lopen ginder ook met geen kruis rond onze nek!!!!!!!!

ja en ik ben gene klote vb'er nva'er want die zijn niet beter !!!
198117cie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 20:39   #906
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

En, viaSanctus, nog niets goeds gevonden?

En toen werd het stil.
Oud 7 mei 2010, 23:58   #907
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht

En toen werd het stil.
Dus, onze vrouwen lopen niet gekleed zoals dieren. Met andere woorden, wij gedragen ons als dieren. Je kan het nog anders zeggen, wij zijn voor hen dieren.

Wanneer iemand van het VB over hen het zelfde zou durven te zeggen werden hij onmiddellijk aangeklaagd voor zwaar racistische uitspraken.

Nu dat het van hun kant komt, rept er niemand met geen woord over racistische uitspraken. Niemand zal hen dienaangaande ook maar iets ten laste leggen uit schrik, want zouden ze het wel doen staat het land in rep en roer. Staat Brussel in brand. Dat is de realiteit, de waarheid waar jij en je konsoorten blind voor zijn.

Laatst gewijzigd door Garry : 8 mei 2010 om 00:00.
Oud 8 mei 2010, 00:09   #908
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus, onze vrouwen lopen niet gekleed zoals dieren. Met andere woorden, wij gedragen ons als dieren. Je kan het nog anders zeggen, wij zijn voor hen dieren.

Wanneer iemand van het VB over hen het zelfde zou durven te zeggen werden hij onmiddellijk aangeklaagd voor zwaar racistische uitspraken.

Nu dat het van hun kant komt, rept er niemand met geen woord over racistische uitspraken. Niemand zal hen dienaangaande ook maar iets ten laste leggen uit schrik, want zouden ze het wel doen staat het land in rep en roer. Staat Brussel in brand. Dat is de realiteit, de waarheid waar jij en je konsoorten blind voor zijn.

Al twee dagen geen reactie op uw hoofddoekfobie ..... zal ik u een plezierke doen . DE HOOFDDOEK MOET KUNNEN

Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2010, 00:11   #909
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nu dat het van hun kant komt, rept er niemand met geen woord over racistische uitspraken. Niemand zal hen dienaangaande ook maar iets ten laste leggen uit schrik, want zouden ze het wel doen staat het land in rep en roer. Staat Brussel in brand.
Wil jij het discours van het VB vergelijken met dat van een 'extremistische imam Nordine Taouil' (citaat onder jouw filmpje). Wie vertegtenwoordigt deze man? Is dat vergelijkbaar met het VB?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2010, 00:13   #910
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu dat het van hun kant komt, rept er niemand met geen woord over racistische uitspraken.
Het staat u anders volkomen vrij om zich tegen deze 'extremistische imam Nordine Taouil' aan te bemoeien.
Oud 8 mei 2010, 00:18   #911
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
... Niemand zal hen dienaangaande ook maar iets ten laste leggen uit schrik, want zouden ze het wel doen staat het land in rep en roer. Staat Brussel in brand.
Misschien had de VB aanhang 'Brussel in brand moeten steken' toen hun leider door de Brusselse politie mishandeld werd. ( witte mannen)

Of toen ze kakkerlakken werden genoemd. (Gezien hoe snel Jan Vertonghen excuses maakte na de doodsbedreigingen van Feyenoorders?) (witte VLD voorzitter)

Of toen ze door de rechter voor racisten werden uitgemaakt. ( witte mannen)

Mijn respect hadden ze verdiend.

Maar nee de volgevreten VB aanhang bleef veilig in de kroeg schelden op 'allochtonen'.
Oud 8 mei 2010, 00:37   #912
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Misschien had de VB aanhang 'Brussel in brand moeten steken' toen hun leider door de Brusselse politie mishandeld werd. ( witte mannen)

Of toen ze kakkerlakken werden genoemd. (Gezien hoe snel Jan Vertonghen excuses maakte na de doodsbedreigingen van Feyenoorders?) (witte VLD voorzitter)

Of toen ze door de rechter voor racisten werden uitgemaakt. ( witte mannen)

Mijn respect hadden ze verdiend.

Maar nee de volgevreten VB aanhang bleef veilig in de kroeg schelden op 'allochtonen'.
Wanneer dat zou gebeuren heb je een regelrechte revolutie en zou dit ook weer het VB aangewreven worden.

Trouwens, het gaat hier niet over het VB dat men met racistische praat besmeurt maar ons volk in het algemeen. Hiertegen zou de overheid sancties moeten nemen, maar nee, daar schijten ze voor in hun broek. Erger nog, ze gaan die kwakzalver nog subsidiëren.
Oud 8 mei 2010, 00:44   #913
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer dat zou gebeuren heb je een regelrechte revolutie en zou dit ook weer het VB aangewreven worden.

Trouwens, het gaat hier niet over het VB dat men met racistische praat besmeurt maar ons volk in het algemeen. Hiertegen zou de overheid sancties moeten nemen, maar nee, daar schijten ze voor in hun broek. Erger nog, ze gaan die kwakzalver nog subsidiëren.
Hoeveel miljoen strijkt het blok elk jaar op aan subsidies? 30?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2010, 10:18   #914
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

En toen werd het stil.

1) ik moet werken, heb een gezin, beoefen meerdere sporten,..., dus kan hier niet hele dagen rondhangen. Je dacht toch niet dat je een stilzwijgen-opleggende-statement had gemaakt of zo?

2) mensen begaan fouten. Zowel in de kerk, als in moskee. ik vind het jammer dat mensen verwachten dat gelovigen zondeloos zijn. Als een priester of imam een fout begaat, dan gaan alle kortzichtigen de hele gemeenschap van die mensen over dezelfde kam scheren.

3) en kom, wees nu eens eerlijk. Hoe wordt de vrouw gezien in onze Vlaamse cultuur? Mijn vrouw werd met haar zussen opgevoed dat wanneer de mannen thuis kwamen, ze onmiddellijk op hun knieën de mannen (haar vader en broers) hun schoenen moest uitdoen. Geen eten op tafel??? ben je gek..dat kwam niet goed. Van hun 12de moesten ze al leren koken, naaien en alle huishoudelijke klussen. Een vrouw moest (en moet nog) zwijgen bij de meeste Vlaamse traditionele gezinnen. En dat stoort me nu enorm...Dat zovele rechtse betweters, verdomd goed weten hoe het er bij hun aan toe gaat (vrouw aan de haard..)...maar ze op een hypocriete wijze bepaalde moslim-gezinnen komen beledigen.

We hebben allemaal, als mens, nog een lange weg te gaan...daar ben ik van overtuigd.

PS: Ik ben absoluut niet voor vrouwonvriendelijke praktijken he!!! laat dat duidelijk zijn. Mij stoort de hypocrisie en het polariserende discriminerende gedrag van sommige mensen. Het lost niets op en het drijft mensen verder uit elkaar waarna het gros van de bevolking het moet beginnen uitvechten op de werkvloer, met de buren, in de klas, ....

Laatst gewijzigd door viaSanctus : 8 mei 2010 om 10:28.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2010, 23:59   #915
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wanneer dat was gebeurd had :

1) De Gucht excuses gemaakt

2) Waren de politiemannen die de VB leider mishandelden het korps uitgegooid (misschien had het zelfs Koekelberg zijn baantje nog gekost)

3) Had het VB haar reputatie als harde solidaire millitantenpartij kunnen vestigen ipv de passieve piepende anti-allochtone zeurnichten waar ze nu blijkbaar voor door willen gaan.
Oud 9 mei 2010, 00:10   #916
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Niet meer dan eender welke andere partij doet die het zelfde aantal kiezers zou hebben.

Jullie hebben altijd de mond vol van "democratische partijen" alsof het VB geen democratische partij zou zijn. Wel, elke partij die op rechtmatige wijze tot stand is gekomen en deelneemt aan de verkiezingen en de nodige stemmen bekomt, is een democratische partij. Ook het VB. Het is niet omdat ze een programma heeft dat niet overeen komt met uw opvattingen dat ze daarom minder democratisch is dan eender welke andere.
Oud 9 mei 2010, 00:15   #917
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht

1) ik moet werken, heb een gezin, beoefen meerdere sporten,..., dus kan hier niet hele dagen rondhangen. Je dacht toch niet dat je een stilzwijgen-opleggende-statement had gemaakt of zo?

2) mensen begaan fouten. Zowel in de kerk, als in moskee. ik vind het jammer dat mensen verwachten dat gelovigen zondeloos zijn. Als een priester of imam een fout begaat, dan gaan alle kortzichtigen de hele gemeenschap van die mensen over dezelfde kam scheren.

3) en kom, wees nu eens eerlijk. Hoe wordt de vrouw gezien in onze Vlaamse cultuur? Mijn vrouw werd met haar zussen opgevoed dat wanneer de mannen thuis kwamen, ze onmiddellijk op hun knieën de mannen (haar vader en broers) hun schoenen moest uitdoen. Geen eten op tafel??? ben je gek..dat kwam niet goed. Van hun 12de moesten ze al leren koken, naaien en alle huishoudelijke klussen. Een vrouw moest (en moet nog) zwijgen bij de meeste Vlaamse traditionele gezinnen. En dat stoort me nu enorm...Dat zovele rechtse betweters, verdomd goed weten hoe het er bij hun aan toe gaat (vrouw aan de haard..)...maar ze op een hypocriete wijze bepaalde moslim-gezinnen komen beledigen.

We hebben allemaal, als mens, nog een lange weg te gaan...daar ben ik van overtuigd.

PS: Ik ben absoluut niet voor vrouwonvriendelijke praktijken he!!! laat dat duidelijk zijn. Mij stoort de hypocrisie en het polariserende discriminerende gedrag van sommige mensen. Het lost niets op en het drijft mensen verder uit elkaar waarna het gros van de bevolking het moet beginnen uitvechten op de werkvloer, met de buren, in de klas, ....
Ik ga daar maar een ding op antwoorden.

Je moet eens vragen aan uw vrouw hoe ze het heeft weten klaarspelen om aan de tand des tijds te ontsnappen. Als geborene uit, en opgevoed in, een middeleeuws gezin en nu nog fris en wel in anno 2010 rond huppelen, is een lovenswaardige prestatie.

Laatst gewijzigd door Garry : 9 mei 2010 om 00:16.
Oud 9 mei 2010, 00:18   #918
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Tien keer minder dan de sossen via hun vabonden, ziekenkassen, intrcommunales, politieke benoemingen en nog minder legale corruptie
Oud 9 mei 2010, 00:29   #919
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus;4738404
[QUOTE
3) en kom, wees nu eens eerlijk. Hoe wordt de vrouw gezien in onze Vlaamse cultuur? Mijn vrouw werd met haar zussen opgevoed dat wanneer de mannen thuis kwamen, ze onmiddellijk op hun knieën de mannen (haar vader en broers) hun schoenen moest uitdoen. Geen eten op tafel??? ben je gek..dat kwam niet goed. Van hun 12de moesten ze al leren koken, naaien en alle huishoudelijke klussen. Een vrouw moest (en moet nog) zwijgen bij de meeste Vlaamse traditionele gezinnen.
En dat wil de pocolinkiekerk nu terug verdedigen, aanmoedigen en wettelijk beschrmen....fraai...

Citaat:
En dat stoort me nu enorm...Dat zovele rechtse betweters, verdomd goed weten hoe het er bij hun aan toe gaat (vrouw aan de haard..)...maar ze op een hypocriete wijze bepaalde moslim-gezinnen komen beledigen.
U beledigt mijn vrouw die als moderne, vrijgevochten en geëmancipeerd individu die door deze rechtse rakker op handen wordt gedragen...schaam u om zulke humo- en De Morgengezeik rond te strooien....

Laatst gewijzigd door Fieseler : 9 mei 2010 om 00:29.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2010, 01:04   #920
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Wanneer dat was gebeurd had :

1) De Gucht excuses gemaakt

2) Waren de politiemannen die de VB leider mishandelden het korps uitgegooid (misschien had het zelfs Koekelberg zijn baantje nog gekost)

3) Had het VB haar reputatie als harde solidaire millitantenpartij kunnen vestigen ipv de passieve piepende anti-allochtone zeurnichten waar ze nu blijkbaar voor door willen gaan.
Het zijn ook MAAR Vlamingen hé, niet beter of niet slechter dan alle andere politiekers van de Vlaamse partijen. Die zitten daar met als enige doel om daar zo lang mogelijk te kunnen blijven zitten om hun zakken te vullen. Hun grootste probleem is telkens na iedere buiklanding die ze maken, om te kunne blijven zitten,weer opnieuw op zoek te moeten gaan naar, hoe verkoop ik dit aan de kiezer.

Het moet gezegd zijn, dat de Franstaligen heel wat meer kloten aan hun lijf hebben dan onze Vlaamse zacht gekookt eitjes. Ik zou, moest ik in een faciliteiten gemeente wonen, ook op Franstalige stemmen. Zo van die politici zoals madam NON, en konsoorten, daarvoor mijn petje af. Daar kunnen ons Vlaamse bakzeil halers nog eens een lesje aan nemen.

Laatst gewijzigd door Garry : 9 mei 2010 om 01:06.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be