![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee Guido, ik stelde een vraag. >(?)
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#902 |
Banneling
|
![]() was toch een goeie
![]() http://www.youtube.com/watch?v=q1_zHqkQRw0 ook niet mis http://www.youtube.com/watch?v=JYCBP3H6eEU |
![]() |
![]() |
![]() |
#903 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En trouwens, wat is het nu? Is het nu Islam die verkeerd is omdat het "de hoofddoek oplegt"? Is het de "imam die verkeerd is"? is het het meisje zelf die verkeerd is?...je bent toch op heksenjacht...wie is nu verkeerd? ik vermoed alles wat "niet Vlaams" is? en die meisjes "die gevaarlijk worden"... ![]() bon, terug naar serieuzere zaken (we hebben met de collega's nog eens goed kunnen lachen met de posts in deze draad..dank u, onze middag pauze is geslaagd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#904 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#905 |
Burger
|
![]() geen doek op uwe kop wij lopen ginder ook met geen kruis rond onze nek!!!!!!!!
ja en ik ben gene klote vb'er nva'er want die zijn niet beter !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#906 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En, viaSanctus, nog niets goeds gevonden?
En toen werd het stil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#907 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer iemand van het VB over hen het zelfde zou durven te zeggen werden hij onmiddellijk aangeklaagd voor zwaar racistische uitspraken. Nu dat het van hun kant komt, rept er niemand met geen woord over racistische uitspraken. Niemand zal hen dienaangaande ook maar iets ten laste leggen uit schrik, want zouden ze het wel doen staat het land in rep en roer. Staat Brussel in brand. Dat is de realiteit, de waarheid waar jij en je konsoorten blind voor zijn. Laatst gewijzigd door Garry : 8 mei 2010 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#908 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al twee dagen geen reactie op uw hoofddoekfobie .. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#909 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#911 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of toen ze kakkerlakken werden genoemd. (Gezien hoe snel Jan Vertonghen excuses maakte na de doodsbedreigingen van Feyenoorders?) (witte VLD voorzitter) Of toen ze door de rechter voor racisten werden uitgemaakt. ( witte mannen) Mijn respect hadden ze verdiend. Maar nee de volgevreten VB aanhang bleef veilig in de kroeg schelden op 'allochtonen'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#912 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, het gaat hier niet over het VB dat men met racistische praat besmeurt maar ons volk in het algemeen. Hiertegen zou de overheid sancties moeten nemen, maar nee, daar schijten ze voor in hun broek. Erger nog, ze gaan die kwakzalver nog subsidiëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#914 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() 1) ik moet werken, heb een gezin, beoefen meerdere sporten,..., dus kan hier niet hele dagen rondhangen. Je dacht toch niet dat je een stilzwijgen-opleggende-statement had gemaakt of zo? 2) mensen begaan fouten. Zowel in de kerk, als in moskee. ik vind het jammer dat mensen verwachten dat gelovigen zondeloos zijn. Als een priester of imam een fout begaat, dan gaan alle kortzichtigen de hele gemeenschap van die mensen over dezelfde kam scheren. 3) en kom, wees nu eens eerlijk. Hoe wordt de vrouw gezien in onze Vlaamse cultuur? Mijn vrouw werd met haar zussen opgevoed dat wanneer de mannen thuis kwamen, ze onmiddellijk op hun knieën de mannen (haar vader en broers) hun schoenen moest uitdoen. Geen eten op tafel??? ben je gek..dat kwam niet goed. Van hun 12de moesten ze al leren koken, naaien en alle huishoudelijke klussen. Een vrouw moest (en moet nog) zwijgen bij de meeste Vlaamse traditionele gezinnen. En dat stoort me nu enorm...Dat zovele rechtse betweters, verdomd goed weten hoe het er bij hun aan toe gaat (vrouw aan de haard.. ![]() We hebben allemaal, als mens, nog een lange weg te gaan...daar ben ik van overtuigd. PS: Ik ben absoluut niet voor vrouwonvriendelijke praktijken he!!! laat dat duidelijk zijn. Mij stoort de hypocrisie en het polariserende discriminerende gedrag van sommige mensen. Het lost niets op en het drijft mensen verder uit elkaar waarna het gros van de bevolking het moet beginnen uitvechten op de werkvloer, met de buren, in de klas, .... Laatst gewijzigd door viaSanctus : 8 mei 2010 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#915 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer dat was gebeurd had : 1) De Gucht excuses gemaakt 2) Waren de politiemannen die de VB leider mishandelden het korps uitgegooid (misschien had het zelfs Koekelberg zijn baantje nog gekost) 3) Had het VB haar reputatie als harde solidaire millitantenpartij kunnen vestigen ipv de passieve piepende anti-allochtone zeurnichten waar ze nu blijkbaar voor door willen gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#916 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie hebben altijd de mond vol van "democratische partijen" alsof het VB geen democratische partij zou zijn. Wel, elke partij die op rechtmatige wijze tot stand is gekomen en deelneemt aan de verkiezingen en de nodige stemmen bekomt, is een democratische partij. Ook het VB. Het is niet omdat ze een programma heeft dat niet overeen komt met uw opvattingen dat ze daarom minder democratisch is dan eender welke andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#917 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet eens vragen aan uw vrouw hoe ze het heeft weten klaarspelen om aan de tand des tijds te ontsnappen. Als geborene uit, en opgevoed in, een middeleeuws gezin en nu nog fris en wel in anno 2010 rond huppelen, is een lovenswaardige prestatie. Laatst gewijzigd door Garry : 9 mei 2010 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#918 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tien keer minder dan de sossen via hun vabonden, ziekenkassen, intrcommunales, politieke benoemingen en nog minder legale corruptie
![]() |
#919 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 9 mei 2010 om 00:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#920 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet gezegd zijn, dat de Franstaligen heel wat meer kloten aan hun lijf hebben dan onze Vlaamse zacht gekookt eitjes. Ik zou, moest ik in een faciliteiten gemeente wonen, ook op Franstalige stemmen. Zo van die politici zoals madam NON, en konsoorten, daarvoor mijn petje af. Daar kunnen ons Vlaamse bakzeil halers nog eens een lesje aan nemen. Laatst gewijzigd door Garry : 9 mei 2010 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |