![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2621 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2: Ja, slachtoffers moeten geholpen worden, maakt niet uit wie ze zijn. Ivm de daders is het blijkbaar voor heel wat mensen belangrijk ja 3: Tja, rond de pot draaien. Zo zie je maar hoe selectief je hier zelf bent en hoe slecht je ook iets kan toegeven. Het gaat er dus om dat enkel wat in jou kraampje past en wat jij zegt "de" realiteit is en de rest niet. Wat je hier nu zegt kan je overal op antwoorden.
Laatst gewijzigd door illwill : 9 mei 2010 om 14:59. |
||
|
|
|
|
|
#2622 | |||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk mag je wel schrijven dat er een "koranbelt" is die veel dichter bij huis zit; maar ik hoop dat je je op zijn minst evenveel zorgen maakt over andere extrimistische minderheden als Blood and honour en BBET en dit niet minimaliseert Citaat:
Maar voor alle duidelijkheid; ik verdedig geen enkele religie. Ik weet niet of je dit nu al bergrepen hebt want hierop reageer je niet "Ik heb nooit om het even welke religie (dus ook niet de Islam waar jij naar verwijst) relativerend goedgepraat. Duidelijk? Ik begrijp ook niet waar jij iets gelezen hebt dat op die manier kan geïnterpreteerd worden. Maar dat zal je waarschijnlijk niet uitleggen." Want daarop reageer je niet meer op." |
|||||||
|
|
|
|
|
#2623 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#2624 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2625 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Doei Arti |
|
|
|
|
|
|
#2626 |
|
|
Zulke scholen zouden even goed het leerplan moeten volgen. Dat is zo voor GO-scholen, vrij onderwijs, de joodse scholen en thuisonderwijs.
|
|
|
|
|
|
#2627 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2628 | |
|
|
Citaat:
EDIT: en ik ben ook vrij goed op de hoogte van de programma's van onze partijen. Laatst gewijzigd door Steve_M : 9 mei 2010 om 15:17. |
|
|
|
|
|
|
#2629 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Belgie is alles perfect als het op papier staat. Zo denken de politici allesinds. De praktijk...ze hebben nu al de middelen niet om het ook effectief te controleren. Ook denk ik dat het niet lang zal duren voor deze islamitische scholen gaan eisen dat zij school geven hoe zij het willen, volgens hun regels.
Laatst gewijzigd door illwill : 9 mei 2010 om 15:21. |
||
|
|
|
|
|
#2630 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.apache.be/2010/05/allocht...an-misdrijven/ Meer informatie over het onderzoek http://www.steunpuntgelijkekansen.be...87129&ct=79305 Je vindt er ook de info over hoe je het onderzoek kan bestellen. 2 Voor mij is niet zozeer van belang wie misdaden pleegde; maar waarom; hoe komt het; hoe kunnen we dit voorkomen. 3 Wat is er rond de pot draaien aan "als een selectie representatief is dan benadert ze de realiteit"? Ja; je kan dit op alles toepassen. Dit is één van de basisregels van een onderzoek. Je cijfers; gegevens; feiten;.... moeten representatief zijn. |
|
|
|
|
|
|
#2631 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik geef het op... Mijn enige punt blijft. Deze criminele feiten zijn een oorzaak waarom meer mensen iets krijgen tegen allochtonen.
|
|
|
|
|
#2632 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Net zoals u respecteer ik echter de keuzevrijheid van gelovigen, ik vind bijvoorbeeld een hoofddoek de guillotine van vrouwenrechten, maar nergens stel ik in vraag dat er vrouwen zijn die hun hoofddoek willen dragen in hun privéleven. Dankzij burgelijke rechten kan dat dus dat accepteer ik ook, u niet?Waar ik over schrijf is helemaal geen theorie, gelden de einstermen voor onderwijs misschien niet binnen het Katholieke net? En Jan Modaal heeft daar zeker wat aan, het garandeert dat ook binnen Katholiek onderwijs kinderen niet uitgesloten worden van kennis waarbij niet God maar wetenschap de basis voor vormt! Dat er op plekken tekorten zijn aan aanbod van beide onderwijsnetten zou kunnen, maar wat dit met geschiedenis of cultuur te maken heeft is me niet duidelijk. Wanneer de kerk zijn wereldlijke macht verliest en welvaart stijgt krijg je lege kerken...dat probleem moeten kerken oplossen, ik gelukkig niet! Pedofiele priesters zijn een gevolg van de aantrekkingskracht die mannengemeenschappen uitoefenen op mannen met verdoken seksuele problemen, zoals pedofilie, door jezelf niet geaccepteerde homoseksualiteit. Het celibaat is totaal achterhaalt, tegenwoordig weten mensen dat een seksueel bestaan deel uitmaakt van het mens zijn, eisen dat dit afgezworen wordt is vragen om dit soort problemen en ja, daar is de kerk schuldig aan! |
|
|
|
|
|
|
#2633 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#2634 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat ik wel vertel is dat 1 : er zelfs in België er niet voor 100% scheiding is van staat en kerk. Hierom : "Onderwijl subsidiëren wij de Kerk en andere religies; het Katholieke onderwijs; en hebben we verkozenen van een partij die een religie in haar naam draagt. Er is ook een dag in het jaar waarop alle hoogwaardigheidbekleders (ook de atheïsten) in de kerk op de eerste rij zitten om onze koning te vieren! Seculier? Toch nog niet voor 100%" 2 : De kerk zich boven de wet stelt. Door hun discriminatie van vrouwen en homo's. Is dit een beetje duidelijk? http://forum.politics.be/showthread....20#post4739520 |
|
|
|
|
|
|
#2635 | |
|
Banneling
|
@Alice
Citaat:
Laatst gewijzigd door Wisord : 9 mei 2010 om 17:07. |
|
|
|
|
|
|
#2636 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niet zonder slag of stoot nee , op de moment is er geen regerende meerderheid die dit durft maar tijden veranderen ... |
|
|
|
|
|
|
#2637 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|