Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 mei 2010, 15:51   #21
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
1 woord : geld
Zodra dat er mee gemoeid is , kan alles ginder.
Geloof wordt altijd opzij geschoven om de kaffer zijn geld afhandig te kunnen maken
Werkelijk? Met hoeveel geld moet je in Iran staan zwaaien om ongesluierd buiten te mogen? Wat zijn de tarieven in het door Taliban gecontroleerde deel van Afghanistan?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2010, 22:22   #22
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Uit dat artikel:

Ik vind helemaal niet dat er hier sprake is van een dreigement, maar juist van een belofte.
.

2!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2010, 22:31   #23
grimbergen
Banneling

Standaard

Vlug zet het op contract. Weg met de islam ! Maar dat zullen de islam profiteurs niet doen.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2010, 19:03   #24
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht

Waarom mogen westerse vrouwen wel westers zijn in moslimlanden en is andersom een probleem?

Voorbeeldje van moslim-hypocrisie?
Misschien in bepaalde toeristengebieden waar ze pakken geld aan de toeristen verdienen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2010, 19:07   #25
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Dus, dat ik het goed begrijp: de moslims willen Europa verlaten omwille van het Boerka-verbod.

Welnu, indien dit gebeurt, twijfel ik er niet aan dat ook veel moslims hier zullen blijven, omdat ze het allemaal maar onzin vinden.

Ik voorspel een schisma.
Indien de "aangepasten" blijven en de gebrainwashte achterlijken ophoepelen zou dat al een grote stap in de goede richting zijn?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2010, 19:44   #26
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht

Waarom mogen westerse vrouwen wel westers zijn in moslimlanden en is andersom een probleem?

Voorbeeldje van moslim-hypocrisie?
Misschien in bepaalde toeristengebieden waar ze pakken geld aan de toeristen verdienen...
Meer dan enkele gebieden.
http://forum.politics.be/showpost.ph...92&postcount=5
Er zijn andere moslimlanden dan de extreme.

Laatst gewijzigd door filosoof : 8 mei 2010 om 19:49.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2010, 21:32   #27
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Was het in Marokko niet verboden mensen tot een ander geloof dan de Islam te bekeren?
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2010, 09:45   #28
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Filo jongen, ge moet geen angst hebben indien aan deze oproep gevolg zou worden gegeven (laat ons hopen) dat u zonder troetelvrienden komt te zitten, ze mogen u gerust meenemen, alléz u wel niet alleen hé, ook de rest van hun vriendjes (collaborateurs) natuurlijk.

U kunt dan ginder mee gaan spelen in die enorme zandbak. Jullie wreed content en de rest van Europa ook zeker hé.

Een goede tip voor amusement en tegen de verveling, begin dan ginder eens Christelijke westerse eisen te stellen, indien er geen gevolg aan wordt gegeven, trakteer ze dan op straatrellen, ga er drugs dealen en als ge er tegen de lamp loopt, trakteer ze dan nogmaals op straatterreur enz, enz.

Of zou dat teveel cultuur van het goede zijn dat u en vrienden dan als westerse cultuurverrijkers mee brengen.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2010, 09:52   #29
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Filo jongen, ge moet geen angst hebben indien aan deze oproep gevolg zou worden gegeven (laat ons hopen) dat u zonder troetelvrienden komt te zitten, ze mogen u gerust meenemen, alléz u wel niet alleen hé, ook de rest van hun vriendjes (collaborateurs) natuurlijk.

U kunt dan ginder mee gaan spelen in die enorme zandbak. Jullie wreed content en de rest van Europa ook zeker hé.

Een goede tip voor amusement en tegen de verveling, begin dan ginder eens Christelijke westerse eisen te stellen, indien er geen gevolg aan wordt gegeven, trakteer ze dan op straatrellen, ga er drugs dealen en als ge er tegen de lamp loopt, trakteer ze dan nogmaals op straatterreur enz, enz.

Of zou dat teveel cultuur van het goede zijn dat u en vrienden dan als westerse cultuurverrijkers mee brengen.
Is dit typisch voor de aanhangers van je gedachtengoed?
Iedereen met een andere mening uitwijzen/verbannen/deporteren?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2010, 10:06   #30
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als dit een achterlijk gedachtengoed is dat destructief is voor het onze.
Zeker wel
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2010, 10:06   #31
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Als dit een achterlijk gedachtengoed is dat destructief is voor onze maatschappij?
Zeker wel
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2010, 15:41   #32
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waarschijnlijk is de titel van deze topic u ontgaan, zal u even helpen, naar het schijnt hebben ze in de religie van de pedo een probleem dat ze zich in Europa (belgie Duitsland) niet mogen kleden zoals hun geloof het wenst. Dus, zou men een oproep hebben gedaan aan de aanhangers van de pedo om Europa te verlaten. Dit was het zowat in het kort. Hopelijk kunt u nu een beetje volgen voor u begint over uitwijzen verbannen en deporteren en welke drama's u nog allemaal zou kunnen verzinnen. .

Dat ik van zulk vertrek voorstander zou zijn, JA. Dat de collaborateurs mee versassen (hopelijk) volmondig JA. Is dat voor u een probleem, Voor mij dus niet.

Oud 9 mei 2010, 15:45   #33
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als dit een achterlijk gedachtengoed is dat destructief is voor het onze.
Zeker wel
kan men hieruit opmaken dat het vertrek van de islam en z'n volgelingen en niet te vergeten z'n collaborateurs destructief zou zijn voor u of voor Europa? Alléz vooruit dan het is maar dat men het weet.

Oud 9 mei 2010, 16:04   #34
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Nooit in Marokko, Tunesië of Turkije op vacantie geweest? Dringend doen dan.
Dat hoef je niet meer te doen dankzij Wikipedia.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2010, 17:21   #35
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarschijnlijk is de titel van deze topic u ontgaan, zal u even helpen, naar het schijnt hebben ze in de religie van de pedo een probleem dat ze zich in Europa (belgie Duitsland) niet mogen kleden zoals hun geloof het wenst. Dus, zou men een oproep hebben gedaan aan de aanhangers van de pedo om Europa te verlaten. Dit was het zowat in het kort. Hopelijk kunt u nu een beetje volgen voor u begint over uitwijzen verbannen en deporteren en welke drama's u nog allemaal zou kunnen verzinnen. .

Dat ik van zulk vertrek voorstander zou zijn, JA. Dat de collaborateurs mee versassen (hopelijk) volmondig JA. Is dat voor u een probleem, Voor mij dus niet.
Noch de titel noch de discussie is me ontgaan.

Naar aanleiding van je uitlatingen in post #29 wilde ik enkel duidelijkheid over je standpunt over de zogenaamde collaborateurs.

Daarom vroeg ik je "Is dit typisch voor de aanhangers van je gedachtengoed?
Iedereen met een andere mening uitwijzen/verbannen/deporteren?"

Ik dank je dan ook voor je duidelijke bevestigende antwoord. Zo'n duidelijk antwoord kan er niet altijd vanaf van anderen met een zo'n (aanverwant) gedachtengoed.
Oud 9 mei 2010, 19:26   #36
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Noch de titel noch de discussie is me ontgaan.

Naar aanleiding van je uitlatingen in post #29 wilde ik enkel duidelijkheid over je standpunt over de zogenaamde collaborateurs.

Ik dank je dan ook voor je duidelijke bevestigende antwoord. Zo'n duidelijk antwoord kan er niet altijd vanaf van anderen met een zo'n (aanverwant) gedachtengoed.
De titel is U volledig ontgaan want, de titel zou gaan over een oproep om Europa te verlaten. Dus nogmaals, van uitwijzen, verbannen en deportatie is er geen sprake, waarschijnlijk tot UW grote spijt. Maar zoals eerder bekent op andere topic's, leest U enkel wat U wilt dat er staat of zou staan, zaken die U kan gebruiken/misbruiken.

Dat U begint te lullen over uitwijzen, verbannen en deportatie, zou U dan misschien zo fair willen zijn om er even bij te zeggen welke richting U dolgraag met deze door U uitgevonden woorden hier op dit topic zou willen uitgaan of, blijft U liever onduidelijk

Zou voor de verandering eens iets anders zijn moest U eindelijk eens klaar en duidelijk zeggen wat U wenst. Dat leugen en verdraaien van woorden U en aanverwanten (om uw woordje te gebruiken) niet vreemd is is al langer gekent juist zoals naast de kwestie beginnen zeveren.

En nu mijn mening, niet van aanverwanten of andere wanten dus lees duidelijk enkel mezelf dus,
hopelijk geven de volgelingen van de pedo religie gehoor aan deze oproep en verdwijnen ze samen met hun collaborateurs richting grote zandbak. Dit enkel en alleen nog even voor de duidelijkheid.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 9 mei 2010 om 19:30.
Oud 9 mei 2010, 19:37   #37
ERLICH
Minister-President

Standaard

[quote=artisjok;4740386]
Citaat:
Zulk gedrag wordt meestal toegepast door UW aanverwanten, kijk maar naar deze hun reactie's op verkiezingsuitslagen, ze wijzen wel niet uit, ze verbannen wel niet en deporteren doen ze ook niet maar ze SLUITEN WEL UIT. Maar zoals gewoonlijk zullen dergelijke zaken u wel moeiteloos zijn ontgaan is het niet. Dus correct, typisch gedrag voor aanverwante maar dan wel de uwe .

Laatst gewijzigd door ERLICH : 9 mei 2010 om 19:37.
Oud 9 mei 2010, 19:58   #38
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Dream on...
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2010, 20:07   #39
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
De titel is U volledig ontgaan want, de titel zou gaan over een oproep om Europa te verlaten. Dus nogmaals, van uitwijzen, verbannen en deportatie is er geen sprake, waarschijnlijk tot UW grote spijt. Maar zoals eerder bekent op andere topic's, leest U enkel wat U wilt dat er staat of zou staan, zaken die U kan gebruiken/misbruiken.

Dat U begint te lullen over uitwijzen, verbannen en deportatie, zou U dan misschien zo fair willen zijn om er even bij te zeggen welke richting U dolgraag met deze door U uitgevonden woorden hier op dit topic zou willen uitgaan of, blijft U liever onduidelijk

Zou voor de verandering eens iets anders zijn moest U eindelijk eens klaar en duidelijk zeggen wat U wenst. Dat leugen en verdraaien van woorden U en aanverwanten (om uw woordje te gebruiken) niet vreemd is is al langer gekent juist zoals naast de kwestie beginnen zeveren.

En nu mijn mening, niet van aanverwanten of andere wanten dus lees duidelijk enkel mezelf dus,
hopelijk geven de volgelingen van de pedo religie gehoor aan deze oproep en verdwijnen ze samen met hun collaborateurs richting grote zandbak. Dit enkel en alleen nog even voor de duidelijkheid.
Blijkbaar weet jij niet goed wat jij schrijft.
Zoals ik je reeds heb uitgelgd; naar aanleiding van wat jij schreef in post #29 :
"dat u zonder troetelvrienden komt te zitten, ze mogen u gerust meenemen, alléz u wel niet alleen hé, ook de rest van hun vriendjes (collaborateurs) natuurlijk."
vroeg ik je
"Is dit typisch voor de aanhangers van je gedachtengoed?

Je mag zelf kiezen welk van de 3 woorden je wenst te gebruiken om dit te benoemen.
Oud 9 mei 2010, 21:43   #40
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Het wás géén uitwijzen/verbannen/deporteren, het was een belofte, een aansporing om zélf te vertrekken... mensen blij maken met een dooie mus...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be