![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1581 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
We hebben dan ook wekenlang gezien hoe douane- en immigratiebeambten daar met hoofddoeken en tulbans rondliepen, maar ik neem aan dat je dat toevallig gemist hebt.
|
|
|
|
|
|
#1582 | |
|
Banneling
|
Citaat:
NB : als het alles lukt, zoals ik hoop voor jullie, dan kom ik ook af ! Aan ons de couscous, de zon en de stranden van Marrokko, op de kosten van de Marrokkaanse belastingbetaler ! Daar blijf ik dan mijn hele leven! Joepie !!! |
|
|
|
|
|
|
#1583 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1584 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/7241965.stm Respect voor die man! Citaat:
Vind jij dan dat vooroordelen, racisme, achteruitstelling, discriminatie moeten vergoelijkt, geminimalizeerd of aangemoedigd worden? Zou jij dat aan je kinderen of leerlingen leren? Laatst gewijzigd door filosoof : 11 mei 2010 om 16:53. |
||
|
|
|
|
|
#1585 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Trek dat eens door naar België, gij met al uw "respect". Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#1586 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Trek dat door naar België. Laatst gewijzigd door filosoof : 11 mei 2010 om 17:11. |
||
|
|
|
|
|
#1587 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
... u heeft wel een heel uitzondelijke visie van wat een racist is vrees ik. Ik denk niet dat u ook maar één verklarend woordenboek of encyclopedie zult vinden die de betekensis die u daaraan geeft zal ondersteunen. Ik heb al heel wat onzin gehoord over het begrip "racisme", maar dit slaat echt alles. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1588 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....88#post4742688 Toon nu eindelijk eens aan dat "hij zijn politieke carrière aan het voorbereiden was". Je beschuldigingen en laster zijn wel zeer goedkoop. Citaat:
Maar het is je onderwijl duidelijk dat een vakbondsafgevaardigde niet de bescherming heeft; zoals jij dacht? |
||
|
|
|
|
|
#1589 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
"Jantje onderdanig maken zodat jantje later als hij groot is braaf jaknikt wanneer hij een bevel krijgt . Lig ,apport, zit !!" Ik kan me niet inbeelden dat je daar voorstander van bent. |
||
|
|
|
|
|
#1590 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1591 | |
|
Banneling
|
Citaat:
D�*�*r kreeg je antwoord op. Geen spelletjes met mij. Laatst gewijzigd door filosoof : 11 mei 2010 om 18:49. |
|
|
|
|
|
|
#1592 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom zouden de blanke Australiërs die lak hadden aan de gewoonten en gebruiken van de aboriginals, meer racist zijn dan,... .... de moslims die hier lak hebben aan de gewoonten en gebruiken van de Vlamingen in wetten en regels gestemd? Omdat ze wapens hebben? Dat is niet ernstig meer. Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#1593 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
"Dat groter geheel draagt geen hoofddeksel tijden de lessen. Je kan niet in dat groter geheel opgaan als je wel een hoofddeksel draagt. Dan maak je geen geheel, maar een verschil." Citaat:
Ik weet het, het nut van sommige regels is onbestaande. Citaat:
"Integratie moet niet betekenen dat men zijn wortels ontkent. Het gaat niet om het uitwissen van de verschillen, maar om het respecteren ervan. Het is de weigering van het in zichzelf gekeerd zijn. Het is de openheid. Het is de vermenging van culturen." citaat van Michel Magits |
|||
|
|
|
|
|
#1594 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1595 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1596 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Enfin. Waar het om gaat is dat jij niet langer kunt zeggen dat je geen gefundeerde uitleg hebt gekregen. Dat heb je wel. Als je natuurlijk eigen betekenissen geeft aan termen die in werkelijkheid wat anders betekenen, blijven we naast elkaar praten. En neem me niet kwalijk, maar wat jij doet is een schoolvoorbeeld van het niet willen begrijpen. Een bekend filosoof zei ooit eens dat er twee soorten dwazen bestaan. Zij die niet kunnen en zij die niet willen begrijpen. Had hij jou gelezen, had hij er waarschijnlijk een derde soort aan toegevoegd. Zij die niet willen kunnen begrijpen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 mei 2010 om 19:52. |
|||||
|
|
|
|
|
#1597 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1598 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar kun je nu ook eens inhoudelijk reageren door op mijn vraag te beantwoorden. Ik herhaal ze even: Waarom zouden de blanke Australiërs die lak hadden aan de gewoonten en gebruiken van de aboriginals, meer racist zijn dan,... .... de moslims die hier lak hebben aan de gewoonten en gebruiken van de Vlamingen in wetten en regels gestemd? Misschien komen we dan wat voorruit. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1599 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Welke uitleg heb jij? Wat sleur jij daar de moslims hier erbij? Een obsessie of wat? Laatst gewijzigd door filosoof : 11 mei 2010 om 20:39. |
|
|
|
|
|
|
#1600 |
|
Banneling
|
En tot welke soort behoor jij?
|