![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() Dat vraag ik me nu ook eens af.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() Heksen van Komen in het kwadraat?
|
![]() |
![]() |
#189 |
|
![]() Zijt gij het stamhoofd van Broeckzele?
|
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Gij zakte ongetwijfeld dagelijks af naar Komen om wat mee te gaan schreeuwen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooruit, de volgende Belgicist die mijn stelling onderschrijft is gearriveerd! Bedankt, azert!
http://forum.politics.be/showthread.php?t=106188 |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() Zeg, hoe oud denk je wel dat ik ben?
|
![]() |
![]() |
#193 |
|
![]() Azert is eigenlijk een godsgeschenk voor ons. De meeste belgicisten doen nog alsof ze het Nederlands gelijkwaardig aan het Frans achten (wauw!), maar hij speelt gewoon open kaart. Verfrissende eerlijkheid, en het is ook fantastische propaganda voor onze zaak.
|
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() Aan je politieke overtuigingen en je uitspraken hier te zien zou ik zeggen (give or take) een 150 jaar.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 12 mei 2010 om 22:07. |
![]() |
![]() |
#195 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met dank aan Bob Vangeel voor deze quote.
||
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nieuw-Nederland 1rightarrow.png Zie Nieuw-Nederland voor het hoofdartikel over dit onderwerp. Op 5 september 1664 nemen Engelse troepen zonder een schot te lossen de Nederlandse kolonie Nieuw-Nederland in. Bij hun verrassingsaanval ondervinden ze niet de minste weerstand van de 250 aanwezige soldaten of van de 20 opgestelde kanonnen. De Nederlandse gouverneur Peter Stuyvesant had nog geprobeerd het verzet van de kolonie te organiseren, maar dit werd hem belet door het volk dat zich in de straten verzamelde. Ze smeekten hem om vooral geen bloedbad aan te richten en de oude generaal zwichtte. Na de Tweede Engelse Oorlog wordt dit gebied in 1667 officieel overgedragen aan het Engelse gezag. Koning Karel II geeft het aan zijn broer Jacobus, hertog van York, waarmee de kolonie New York ontstaat. Een van de eerste dingen die Jacobus doet is een deel van het gebied te schenken aan twee vrienden, Lord Berkeley en George Carteret, beiden planters uit Carolina. Zij stichten New Jersey. In 1674 verdelen zij de kolonie, en verkoopt Berkeley zijn westelijke deel aan de Quakers. Door het veroveren van Nieuw-Nederland hebben de Britten nu controle over de Noord-Amerikaanse havens van Virginia tot Massachusetts, wat het opleggen van the English Navigation Act op 2 februari 1665 vergemakkelijkte. Laatst gewijzigd door Garry : 12 mei 2010 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
#198 |
Burger
|
![]() Wel niemand die durft te reageren op de benoemingscarroussel van nva..Waarschijnlijk geleerd ten tijden van het kartel met cd&v. Nva is een degoutante antipartij, Vlaanderen onwaardig, ik heb enkel een beetje respect voor kabouter Peumans, de rest is "nivo nihil"
|
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuw-Nederland
1rightarrow.png Zie Nieuw-Nederland voor het hoofdartikel over dit onderwerp. Op 5 september 1664 nemen Engelse troepen zonder een schot te lossen de Nederlandse kolonie Nieuw-Nederland in. Bij hun verrassingsaanval ondervinden ze niet de minste weerstand van de 250 aanwezige soldaten of van de 20 opgestelde kanonnen. De Nederlandse gouverneur Peter Stuyvesant had nog geprobeerd het verzet van de kolonie te organiseren, maar dit werd hem belet door het volk dat zich in de straten verzamelde. Ze smeekten hem om vooral geen bloedbad aan te richten en de oude generaal zwichtte. Na de Tweede Engelse Oorlog wordt dit gebied in 1667 officieel overgedragen aan het Engelse gezag. Koning Karel II geeft het aan zijn broer Jacobus, hertog van York, waarmee de kolonie New York ontstaat. Een van de eerste dingen die Jacobus doet is een deel van het gebied te schenken aan twee vrienden, Lord Berkeley en George Carteret, beiden planters uit Carolina. Zij stichten New Jersey. In 1674 verdelen zij de kolonie, en verkoopt Berkeley zijn westelijke deel aan de Quakers. Door het veroveren van Nieuw-Nederland hebben de Britten nu controle over de Noord-Amerikaanse havens van Virginia tot Massachusetts, wat het opleggen van the English Navigation Act op 2 februari 1665 vergemakkelijkte. |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb voldoende broekzelenaars onder mijn bevel op mijn werk,in zekere zin dus ja.....
Enne schatteke, broekzele blijft immers altijd in Vlaanderen liggen,of het een predikaat brussels gewest heeft of niet doet hier niets ter zake.... Willen de Wallonnekes het bij hun territorium krijgen,de prijs zal hoog zijn mijn beste,héél hoog,laat dat maar gezegd zijn.... |
![]() |