![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() :o
![]() ik heb nog geen spam ontvangen sinds.. of staat de uitslag van de test u niet aan? ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klopt langs geen kanten:
Luiheid is hem onbekend. Domie is niet goed in het onthouden van namen van mensen. Op lichamelijk gebied is Domie waarschijnlijk gekenmerkt door een rechte mond en dunne lippen. Het lichaam is eerder slank, er is weinig gevaar om kilo’s bij te winnen. Hij kan slecht tegen warmte en koude, en heeft een snelle pols en ademhaling. Domie slaapt niet langer dan nodig, en is gemakkelijk wakker te maken. Hij heeft weinig moeite om ’s morgens op te staan. Er is een goede kans dat hij een atletisch lichaam heeft. Waarschijnlijk houdt hij van sport en heeft hij er behoefte aan, het geeft hem energie eerder dan hem te vermoeien. In vergelijking met zijn leeftijdsgenoten is Domie een ochtend-mens. Hij bezit wellicht leiderschapskwaliteiten, hij houdt er in elk geval van om in een groep de leiding te nemen. Domie heeft een voorliefde voor paarden, en houdt ook van honden ( bedoeld wordt : echte honden, zoals herders, rottweilers, dobbermans, ... ). Allemaal dingen die niet kloppen... Conclusie: vuilbakje open, testje bij belgicisme gooien in bak, vuilbakje toe.
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb een paar stukjes eruit geknipt waarin ik mezelf wel herken:
Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Bwoah, voor mij was het meeste wel juist, een paar paragraafjes maar die echt fout waren
![]() Alleen die conclusie is zo verkeerd!!! "Is Kistal geen typische macho ?"
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |