![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2801 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2802 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Dit gezegd zijnde konstateer ik dat het eigenlijk niets meer te maken heeft met het eigenlijke onderwerp: Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen |
|
|
|
|
|
|
#2803 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://http://www.telegraaf.nl/buite...and,buitenland De belangrijkste reden is dat op hetzelfde moment de Zinneke Parade door het centrum van de stad trekt, een folkloristische optocht waarvoor 40.000 belangstellenden worden verwacht, aldus een gemeentewoordvoerder donderdag. Ook de angst voor een tegenmanifestatie speelt mee. De betoging tegen het boerkaverbod was een initiatief van een moslimorganisatie. Zij had moslims uit heel Europa opgeroepen eraan deel te nemen. Het Belgische parlement heeft onlangs een verbod tegen het dragen van gezichtsbedekkende kleding goedgekeurd, omdat dat de identificatie zou bemoeilijken. De maatregel moet nog door de Senaat worden bekrachtigd. Ook in Frankrijk staat een boerkaverbod op stapel.
|
|
|
|
#2804 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je weet wel; net als die vrouwen van enkel pagina's geleden; die niet mogen uitgaan met hun vriendinnen dit ook doen. En? "de deur niet uitmag,evenmin spreekt mijn schoonfamilie me daarop aan of plegen ze overleg hoe me tot de orde te roepen" kwalificeer jij dit als verplichting; dwang; of toch nog vrije keuze? |
|
|
|
|
|
|
#2805 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2806 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2807 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2808 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Scheelt er iets? Een beetje in het nauw gedreven omdat je hier dat arrest van de raad van state niet kan geven? |
|
|
|
|
|
|
#2809 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2810 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hen gevraagd? Hoe durf je moslims het woord te geven? Jij ben ook zo'n islamonazi zeker? Alice zal wel het woord voor de moslims voeren. Om hen te bevrijden, weet je wel...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#2811 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jammer dat ik de reactie van ( uw) moslims niet heb gefilmd, die deelden uw opvattingen dat dit ongehoord was! De hoofddoek was verplicht, vrouwen hoorden thuis en daarmee basta, vrouwen aan het woord laten met een eigen mening was' not done'! En wanneer je een opmerking hebt;wees dan flink en richt ze tot mij en niet tot andere forumleden, das nogal kinderachtig! |
|
|
|
|
|
|
#2812 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit is nu eenmaal geen moslimland en als men hier geen hoofddoeken wil in openbare instellingen dan moet je je daaraan aanpassen of oprotten. Er zijn zoveel mensen die iets willen doen wat niet mag...oftewel doe je het op een ander oftewel leg je je erbij neer.
Laatst gewijzigd door illwill : 21 mei 2010 om 11:00. |
||
|
|
|
|
|
#2813 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ik iets tegen Wisord zeg, heb dan de elementaire beleefdheid om ons gesprek niet te verstoren met scheldwoorden. Ik richtte me niet tot jou.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#2814 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Momenteel is ze gehuwd met een Tunesiër die op die manier zonder problemen in België geraakte. Haar eerste man was een gewone Vlaming en de kinderen uit dat huwelijk zijn bij die man, niet bij haar, ze vindt het onbegrijpelijk dat die kinderen niet aan haar zijn toegewezen ... Zij is uit vrije keuze moslima geworden, het is haar vrije keuze dat ze zich traditioneel kleedt, ja zeker. Maar volgens mij is dit een heel labiele vrouw die een gemakkelijke prooi is voor buitenlandse gelukzoekers. Zulke mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden. Zij denkt dat ze een vrije keuze heeft gemaakt maar het lijkt mij meer met een flinke hersenspoeling te maken te hebben. http://www.een.be/programmas/koppen/...-20-mei-2010-0
|
|
|
|
#2815 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Ik hoop dat het je duidelijk ik wiens logica ik volgde. Ik volgde de logica van iemand die beweert dat als een "rasechte Belg" met zijn vrienden pinten gaat pakken; terwijl hij aan zijn "rasechte Belgische vrouw" zegt dat ze niet hetzelfde mag doen met haar vriendinnen; er geen sprake is van dwang; of onderdrukking of iets dergelijks. Neen; die vrouw kan immers altijd zeggen "Ik ga wel". Dus ze heeft een volkomen vrije keuze; volgens die logica. Ik probeerde "meten met 2 maten en 2 gewichten" duidelijk te maken. |
||
|
|
|
|
|
#2816 |
|
Banneling
|
Ja; dat doet er niet toe. We fixeren ons enkel en alleen op degene die verplicht worden en veralgemenen dit.
|
|
|
|
|
|
#2817 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|