![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heb je niet begrepen aan het woordje "bevolkingsgroep"?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag. Beter zou zijn dat je wat bewijzen aanbracht om je verdachtmakingen te onderbouwen. Zal dat lukken, denk je?
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg het dan eens uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou eigenlijk om een bron moeten verzoeken om me aan uw stijl aan te passen, maar ja, dan zou ik ermee instemmen dat zo ver van het onderwerp wordt afgedwaald als Artisjok telkens weer nastreeft wanneer zij de waarneming van anderen even selectief probeert te maken als de hare. Bron: politics.be: zoek alle berichten van Artisjok.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, er zijn ook nog altijd veel mensen die de katholieken serieus nemen, ondanks hun ehm... "kindvriendelijkheid". So what?
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En als de wil van anderen dan het volk wordt uitgevoerd, tja, dan kunnen die anderen er toch voor betalen, hoop ik?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 25 mei 2010 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() Kijk wie er ballen aan zijn lijf heeft. Links zwijgt in alle landstalen.
http://www.standaard.be/artikel/deta...38060026100525 |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ha nee, het bevel van Mohammed wordt door die 'vrome' meerderheid lankmoedig gedoogd en net daar zit het islamitisch addertje verscholen. Hoe noemt men zo'n gedogend stilzwijgen tegen die 'wettelijke' pedofilie? Passieve medeplichtigheid ?? Over dat Humo-artikel zwijg je ook nogal zedig: http://www.humo.be/tws/deze-week/139...ter-taboe.html Citaat:
Citaat:
"In particular, some countries have regional laws that may overrule the federal law." Welke landen dat juist zijn hoef ik je hier niet te vertellen, zeker ? Je hebt dus niets kunnen weerleggen van de links die ik eerder meegaf, zoals verwacht. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
De bronnen die ik je gaf zijn betrouwbaar genoeg, me dunkt, anders mag je steeds het tegendeel eens aanvoeren. Mss toch maar eens proberen te weerleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
![]() Effe herhalen: "Neen, het zijn niet alleen de 'gestoorden' van de islam die me doen walgen, maar eerder de zgn 'gematigde' moslims die zich langs geen kanten laten zien of horen om tegen deze pedo-praktijken te protesteren. Ha nee, het bevel van Mohammed wordt door die 'vrome' meerderheid lankmoedig gedoogd en net daar zit het islamitisch addertje verscholen. Hoe noemt men zo'n gedogend stilzwijgen tegen die 'wettelijke' pedofilie? Passieve medeplichtigheid ??" Quoi, cher Raf ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb de bron hier reeds vermeld. http://forum.politics.be/showthread....03#post4763903 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 25 mei 2010 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar grimbergen is nu nog op zoek naar dat arrest van de raad van state. |
|
![]() |
![]() |