![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stoer hoor. Mja, als DAT uw idee van politiek voeren is, bent u hier op z'n plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kun je dit ook eens uitleggen? http://www.francophonie.org/Belgique.html Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 25 mei 2010 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er wordt trouwens meer Arabisch dan Frans gesproken in België. Blijkbaar is 'het groot gedeelte' dat ontgaan dan. Op welk 'groot gedeelte' baseert u zich ? Op die paar mensen in kleine dorpen, ergens in het gat van de Provence ? Intelligente buitenlanders weten heus wel dat er hier meerdere talen gesproken wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke taal gebruiken de 'Vlaamse' hoogwaardigheidsbekleders doorgaans wanneer zij belgique vertegenwoordigen op de internationale scène? In hoeveel buitenlandse ambassades in belgique kent men beter Nederlands dan Frans? Of omgekeerd, hoeveel Belgische ambassadeurs of consuls in het buitenland kennen Nederlands? Waarom richt de Paus zich enkel tot de gelovigen in Nederland wanneer hij tijdens zijn Paashomilie zijn groeten overmaakt aan de Nederlandstalige katholieken? Nog een paar willekeurige voorbeeldjes uit de losse pols nodig? Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 25 mei 2010 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ze geloven je al helemaal niet als je hen vertelt dat het Nederlands de taal is van de meerderheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Men moet in elke buitenlandse ambassade correct tweetalig zijn. Maar wat is nu eigenlijk uw punt ? Bedoelt u dat dit niet uw land is, hier ? En waar is dat dan wel, als ik vragen mag ? Laatst gewijzigd door hurricane : 25 mei 2010 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel mensen weten dat Nederlands de taal van de meerderheid is in belgique vanaf dag één van zijn ontstaan? En sedert wanneer zijn de feiten op het terrein daar helemaal op ingesteld?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is het Centrum voor onGelijke Kansen en Racismeverspreiding al uitgerukt of weer selectief doof? Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 25 mei 2010 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben dan ook van mening dat men consequent moet zijn. Dat is men ten heden dage overduidelijk niet. Selectief behulpzaam en selectief ontmoedigend. Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat velen hier blij waren toen we geholpen werden in de wereldoorlogen. Anders hadden we hier allemaal Duits gepraat. Hoewel.....bij nader inzien....geen BHV problemen gehad dan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Het valt best wel niet te vergeten dat de wereldoorlogen intussen al een eind achter ons liggen.
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar weet je, er is een eerste en een tweede geweest. Een derde is niet echt uitgesloten. Op zulke momenten zou ik wreed content zijn dat er een helpende hand opduikt. Begrijp me niet verkeerd. Ik vind de USA niet echt het voorbeeld. Ik zou er nooit willen wonen. Het is allemaal opgeklopt. En de politiek die ze voeren is op z'n minst gezegd dubbelzinnig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Wat die confrontatie betreft; wel laat ze maar komen dan he. Ik zal me in ieder geval blijven verweren tegen de gedwongen islamitisering of welk geloofsopvatting dan ook. Voor mijn vrijheid en leven moet ik geen seconde nadenken om te doden als deze bedreigd wordt.
De rest interesseert me minder en minder. Ben al dat gezwets kotsbeu aan't worden.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() ik vraag mij af of het bij iedereen doordringt wat hun intenties zijn : langzaam maar zeker het westen ombuigen naar de islam
en ons probleem is (naast solidaire blindheid) : chronische verdraagzaamheid en ze schijnen het te weten |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar blijven onze poco-snuiters nu ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...moslims-2.aspx
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij autochtonen mag dat toch?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |