![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat het waar zou zijn, wat zou dat wezenlijk veranderen aan de situatie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Als dit allemaal waar zou zijn? Maar van de andere kant: ik (wij) verbaas me van niets meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
iedereen reageert hetzelfde ![]() no pun intended hoor ... EDIT : nieuwe forummes StoomSchepen voorspellen SowieSo weinig goeds ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 27 mei 2010 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst bewijzen, dan pas de rest.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Was BArt Somers er ook bij betrokken met zijn achterbakse truken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Je moet het WILLEN zien (en horen): Waarover is de N-VA de laatste weken bezig? Geld en nog eens geld. Het "afgeven" op werklozen en andere minderheden in onze maatschappij ligt goed in de markt blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Eindelijk iemand die zijn nek uitsteekt en het geprofiteer aanklaagt. Niet alle werklozen zijn werloos en niet alle noodbehoevenden zijn noodbehoevend he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik zeg niet dat hij een slecht iemand is maar als ze hem vijf minuten laten tetteren op tv dan krijg ik het benauwd ![]() (een aanslag dus op mijn zenuwstelsel) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En bepaalt dit? Bart? Ik ben helemaal niet van VB-strekking maar het VB heeft dit al langer aangeklaagd ook al hameren ze hierbij vooral op vreemden die hier niks doen. Waarom wordt Bart ernstig genomen nu? Omdat die de vreemden gewoon met rust laat? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
En doordat die sociale kassen echte grabbelkassen zijn geworden, dreigen de zwakkeren nu werkelijk in de koude te geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En ik kan je 200% gelijk geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Het cumuleren van politici, het weigeren van een vermogensbelasting in te voeren, amnestie voor belastingsontduikers...is dat niet profiteren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik herinner me nog de kampioene van de VLD of Marleen "dingens" . ** En over bankiers en bonussen heeft niemand het. De oorzaak van de crisis is kennelijk taboe verklaard. Wie de oorzaak verzwijgt, kan de oplossing ook zeker niet vinden. Laatst gewijzigd door Tejokus : 27 mei 2010 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Voer voor een parlementaire onderzoekscommissie! ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 27 mei 2010 om 11:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() Welke info onze hacker heeft, weet ik niet.
Wat ik wel weet is wat de gevolgen zijn van het aftreden van de regering, als gevolg van de actie van Open-VLD. En dat is dat BHV niet is gesplitst! En dat dus gans de procedure opnieuw moet worden gestart. Een jarenlange procedure zomaar van tafel geveegd! Dat is het resultaat van de stekker eruit trekken. Van een partij als Open-VLD verwacht ik geen pro-vlaamse acties. Dus wat is hun bedoeling met het opblazen van de regering? Tijd winnen en nog eens tijd winnen! Dat is de complottheorie hierachter. En wie speelt daar in mee? Al wie anti-vlaams is. Albert II, Maingain, Reynders, De Croo papa, Van Hengel, Thyssen, veel te veel om op te noemen. Zitten die allemaal samen aan tafel om te beraadslagen? Neen, maar ieder draagt wel zijn deel bij. Dit noemt ik belgicisme. Tijd winnen om het huidige systeem verder te laten draaien. Ook na de verkiezingen. Dus geen splitsing BHV, geen staatshervorming met verregaande uitbreiding van de bevoegdheden van de deelstaten, enz. Integendeel, als het effe kan uitbreiding van Brussel en andere zaken eventueel herfederaliseren. Wat nu? VB of N-VA stemmen? Ja! Maar dan? VB zit al in een cordon. En krijgt nu het gezelschap van N-VA. En er zal alles aan gedaan worden (wordt al gedaan) om dat zo te houden. Geen tv-debat met VB, met N-VA niet onderhandelen, enz. M.a.w. belgicisten zullen er alles aan doen om hun macht te behouden. En ze mogen dan mooie verklaringen afleggen, het zijn wel hun daden die tellen en de gevolgen van hun daden! Mijn conclusie is om echt massaal te gaan stemmen voor VB en N-VA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burgemeester
|
![]() zonder bronvermelding geloof ik er géén fluit van......
maar toch hoop ik dat ge gelijk krijgt ! het resultaat zullen we dan wel zien.... of zoals onze zuiderburen zeggen "aux armes citoyens !" ![]()
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Wat een zielig gelul. Er zitten hier echt sukkels die als enige reden op dit forum hebben het op stang jagen van mensen. Wat wil je hier nu weer mee bereiken, met je flauwe fantasie? Je denkt toch niet dat je ook maar een heel klein beetje geloofwaardig overkomt? Duidelijk de zoveelste dubbelnick van een megaverbande. Pierette ofzo? ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Ik hou gewoon geen rekening met geruchten die uiteindelijk toch op verzinsels gebaseerd blijken.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 27 mei 2010 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |