![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dude, ons is de dubbelnickende nazie!
Voor Egmond: Ja, ik heb mijn leven gewijd aan het achtervolgen van jou, ik zal jou altijd blijven tegenspreken onder mijn vele dubbelnicks hier op het forum, velen zijn zelfs ouder dan mijn eigenlijke hoofd-nick, bovenbuur. Je zal nooit veilig zin van mijn achtervolging tot je een cursus genetics gevolgd hebt. Voor de rest: Ja, tuurlijk. Als ik echt met dubbelnicks werkte dan had ik die draad "god is zwart" waarin ik graag een Egmond VS Harrie battle gezien had ook wel onder een dubbelnick gemaakt. Gelukkig blijken jullie dat ook al door te hebben. Maar fijn dat Egmond zelfs terwijl ik op zijn negeerlijst sta nog zo door mij geïrriteerd is dat hij spoken gaat zien, dan ben ik kennelijk sceptisch genoeg geweest. Wel jammer dat Sus geband is, ik wilde hem net uitnodigen om mee te komen kletsen hier.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 17 januari 2010 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() Of is spelling iets van het gewitte complot?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had dus Nazitaal moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Maar is gedeelde nick dan halve nick of juist dubbele nick?
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Dude. Hij (ik zou hier jij of zelfs u kunnen typen maar dat is nogal nutteloos gezien ik toch of meneer zijn neger uhh negeerlijst sta) heeft er een half jaar over kunnen nadenken en had hem nog niet door?
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Egmond!
Egmond is een double-nick. Een double-nick van Codfried. En Codfried is een double-nick van Egmond.
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De bittere waarheid is dat deze bedrieger die zich voor Surinamer uitgeeft, eigenlijk een doodgewone Belg is die probeert, zich interessant te maken door exotisch te doen. In feite heet hij niet Codfried, maar gewoon Frietkot. Codfried is dus eigenlijk een dubbelnick van Frietkot. En om de aandacht af te leiden, vestigt hij onze aandacht op het inderdaad evenmin goed te keuren gedrag van Bovenbuur alias Sus Iratus.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Ach ja, negers hè? [/nee, ik speel Egmond naturlijk geheel per ongeluk zo in de kaart]
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar laten wij niet hierin blijven hangen. Zij was zwart. Wat vindt je van mijn Gowland stukje in de blauw bloed draad? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Ziet Egmond deze draad trouwens wel weer bovenaan het lijstje staan als ik iets zeg? In dat geval weet ik nu hoe ik hem nieuwsgierig kan maken...
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Je kan evengoed de schrijfsels op de muren van het toilet van Brussel centraal gaan lezen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 27 mei 2010 om 20:50. |
![]() |
![]() |