Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 mei 2010, 11:16   #2921
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Je begrijpt het verband niet, dat zijn twee verschillende dingen.
Jou verband is dat het om 2 verschillende dingen gaat...allochtonen en autochtonen
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2010, 11:38   #2922
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hopla en zo gaat het altijd..toch wel vervelend dat er geen moderator is die optreedt tegen jou Arti, want halve zinnen citeren, insinueren, citaten die gene klap mert mekaar te maken hebben aanéénplakken, je eigen persoontje centraal zetten, daar ben je echt ontzettend goed in waarop steevast de eis volgt met "bewijzen" van " beschuldigingen" waardoor je eindeloos moet herlezen om in een discussie over Arti te belanden, bladzijden lang!
Daar heb ik en heel wat forummers met mij geen zin meer in , ervaring leert dat je vertrokken bent voor dagen zonder dat de inhoud van een discussie nog aan bod komt.
Het volstaat discussies te lezen waar jij aan deelneemt om te zien waarom dit MIJN MENING OVER Arti is, gelukkig kun je mensen hier NEGEREN!
DOEI ARTI !
Ach, bij mij staat ze op de negeerlijst maar helaas blijf ik die onzin lezen, zelfde als die rappende witte boord crimineel.
Oud 27 mei 2010, 12:18   #2923
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Nee, dat speelt geen rol want het gaat niet over autochtonen maar over allochtonen. Zoals IK ZELF AANGEEF IN DE TITEL!
Inderdaad.
De door jou hier geentameerde dichotomie , noopt een aantal draaddeelnemers er toe juist de criminaliteit van de 'autochtoon' onder de loupe te nemen. En zo het juiste perspectief en de verhoudingen van de diverse vormen van criminaliteit in ons land voor ogen te houden.

Jouw wanhopige pogingen om 'autochtone witte criminaliteit' in deze draad buiten beschouwing te laten zullen dan ook stranden.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2010, 12:27   #2924
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad.
De door jou hier geentameerde dichotomie , noopt een aantal draaddeelnemers er toe juist de criminaliteit van de 'autochtoon' onder de loupe te nemen. En zo het juiste perspectief en de verhoudingen van de diverse vormen van criminaliteit in ons land voor ogen te houden.

Jouw wanhopige pogingen om 'autochtone witte criminaliteit' in deze draad buiten beschouwing te laten zullen dan ook stranden.
Daar start je dan maar eigen thread over anders druk ik op het driehoekje..
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2010, 12:48   #2925
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Daar start je dan maar eigen thread over anders druk ik op het driehoekje..
Hij heeft dat gedaan hoor; waarschijnlijk was de draad niet erg in trek, want ik zie hem niet meer opduiken, misschien wegens gebrek aan materiaal. Witteboordcriminaliteit is nu eenmaal moeilijker in de verf te zetten; de feiten zijn niet spectaculair en spreken weinig tot de verbeelding, en vooral: ze komen niet vaak aan het licht.

Toch is het mogelijk en nodig daarover te berichten, maar het vergt nogal wat juridische analyse van systeemgebreken. Niet iedereen heeft daar het nodige Sitzfleisch voor. Ik geloof dat ik hier wel een en ander over de gebrekkige institutionele opbouw van de EU heb gepost, waar een goede verstaander alleen maar uit kan besluiten dat daar onvermijdelijk wanbeheer, fraude en corruptie uit moeten voortvloeien, maar wel op een manier die zich totaal aan het zicht van de burger onttrekt. Eberhard: als je er werk van maakt, kún je dit onderwerp interessant brengen. Als. Want nu pak je het wel gemakzuchtig en voor velen storend, chaotisch aan.

Er in deze draad naar verwijzen moet eigenlijk kunnen, maar zou in de vorm van links naar de draad over witteboordcriminaliteit moeten geschieden, wil men niet regelrecht het onderwerp zelf van de draad veranderen. Een andere mogelijkheid zou zijn, een draad over de vergelijking van beide vormen van criminaliteit te openen, een heel moeilijk onderwerp, denk ik.
Oud 27 mei 2010, 12:57   #2926
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ach, bij mij staat ze op de negeerlijst maar helaas blijf ik die onzin lezen, zelfde als die rappende witte boord crimineel.
Ik heb zopas ook 'kennisgemaakt' met arti..

Verbazend hoe men hier af en toe bij ongewenste informatie post gaat maken met persoonlijk doen, dreigen, kleineren, en zelfs onder druk zetten...

Geeft je echt zin om posts van die persoon serieus te nemen.

Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 27 mei 2010 om 12:57.
ShoshannaKimberley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2010, 13:51   #2927
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad.

Ik doe geen enkele poging om witte criminaliteit in deze draad buiten beschouwing te laten. Ik kan nm niet controleren wie/wat plaatst op dit forum. Ik zeg enkel dat witte-boord criminaliteit niets met de topic te maken heeft.

Blijkbaar ken je het verschil niet tussen waar een topic over gaat en waar jij het over wil hebben.

Je kan een topic hebben over een Renault Megane...dan kan je wel afkomen met een Fiat Punto...beide zijn auto's maar dan heeft een puno nog steeds niets met de topic te maken over een Megane.
Oud 27 mei 2010, 13:52   #2928
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Hij heeft dat gedaan hoor; waarschijnlijk was de draad niet erg in trek, want ik zie hem niet meer opduiken, misschien wegens gebrek aan materiaal. Witteboordcriminaliteit is nu eenmaal moeilijker in de verf te zetten; de feiten zijn niet spectaculair en spreken weinig tot de verbeelding, en vooral: ze komen niet vaak aan het licht.

Toch is het mogelijk en nodig daarover te berichten, maar het vergt nogal wat juridische analyse van systeemgebreken. Niet iedereen heeft daar het nodige Sitzfleisch voor. Ik geloof dat ik hier wel een en ander over de gebrekkige institutionele opbouw van de EU heb gepost, waar een goede verstaander alleen maar uit kan besluiten dat daar onvermijdelijk wanbeheer, fraude en corruptie uit moeten voortvloeien, maar wel op een manier die zich totaal aan het zicht van de burger onttrekt. Eberhard: als je er werk van maakt, kún je dit onderwerp interessant brengen. Als. Want nu pak je het wel gemakzuchtig en voor velen storend, chaotisch aan.

Er in deze draad naar verwijzen moet eigenlijk kunnen, maar zou in de vorm van links naar de draad over witteboordcriminaliteit moeten geschieden, wil men niet regelrecht het onderwerp zelf van de draad veranderen. Een andere mogelijkheid zou zijn, een draad over de vergelijking van beide vormen van criminaliteit te openen, een heel moeilijk onderwerp, denk ik.
Tja, na 10x Dutroux ed. te hebben vernoemd word het afgezaagd natuurlijk.
Ik hoef geen moeite te doen, zijn maatjes houden zich dagdagelijks met iets nieuws bezig.
Oud 27 mei 2010, 16:57   #2929
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hopla en zo gaat het altijd..toch wel vervelend dat er geen moderator is die optreedt.
Alice; je was aan het discussiëren met Steve M en jij blokkeerde zelf die discussie :
"Ik wil best met u een ernstige discussie voeren maar dan wel met de nodige morele eerlijkheid!"
Terwijl je hem in een andere draad, waar hij je mening wel deelde kon prijzen :
"Bedankt Steve om het niveau van deze discussie weer wat op peil te brengen!"

Ik vind het ook zeer spijtig dat er hier geen moderator is om; al is het maar één keer; jou te vragen om eindelijk eens een concreet voorbeeld te geven van je steeds weerkerende verwijten.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2010, 16:58   #2930
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Moslimas kunnen niet anders dan zagen en klagen. De inhoud telt niet. Wel hun groot gelijk en vooral het opdringen van de islam.
Wie is er hier Moslima?
Alice niet; hoor.
Jij misschien?
Oud 27 mei 2010, 17:34   #2931
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley Bekijk bericht
Ik heb zopas ook 'kennisgemaakt' met arti..

Verbazend hoe men hier af en toe bij ongewenste informatie post gaat maken met persoonlijk doen, dreigen, kleineren, en zelfs onder druk zetten...

Geeft je echt zin om posts van die persoon serieus te nemen.
Welke van mijn antwoorden beviel er je niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ze krijgt dit gratis voor niks bij aankomst in België?
Met welk statuut is ze naar hier gekomen?
Ik vermoed hier op zijn minst enkele onwaarheden.
Citaat:
Neen; je komt België niet binnen via gezinshereniging omdat je hier ooms en tantes hebt.

Je verkoopt onzin.
Als je niet wil dat je posts herkent worden als onzin; moet je geen onzin verkopen.

Waar maak ik me schuldig aan
"persoonlijk doen, dreigen, kleineren, en zelfs onder druk zetten... "?
Wat jij hier schrijft trekt wel op een persoonlijke aanval.
Oud 27 mei 2010, 17:38   #2932
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Echt freaky. Big Arti is watching u.
Dit is een openbaar forum; iedereen kan lezen wat je schrijft.
Citaat:
Maar idd, inhoudelijk komt er weinig uit. Ook al staan dader met paspoort op foto , allochtonen begaan niet meer misdaden.
Die willekeurige steekpartijen in Antwerpen zijn "incidenten". Oh nee, toch niet want het is verkiezing.
Moet ik nog eens uitdrukkelijk schrijven dat allochtonen oververtegenwoordigd zijn in de misdaadcijfers. Ik heb nooit een steekpartij een incident genoemd.
Lees jij eigenlijk de berichten waarop je repliceert?
Waarschijnlijk niet. You don't care.
Oud 27 mei 2010, 17:42   #2933
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Moet ik nog eens uitdrukkelijk schrijven dat allochtonen oververtegenwoordigd zijn in de misdaadcijfers.
Wel, wat doen we er aan? Tasje muntthee met koekje?
Oud 27 mei 2010, 19:10   #2934
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel, wat doen we er aan? Tasje muntthee met koekje?
Je hebt het nu toch gelezen. Kan je het ook nog onthouden?

Wat er moet gebeuren?
1 preventie : Nagaan wat de factoren zijn die leiden tot criminaliteit; en er oplossingen voor zoeken.
2 bestraffing : niet (enkel) in de gevangenis dumpen en na een tijd weer in de maatschappij dumpen.
Oud 27 mei 2010, 19:23   #2935
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt het nu toch gelezen. Kan je het ook nog onthouden?

Wat er moet gebeuren?
1 preventie : Nagaan wat de factoren zijn die leiden tot criminaliteit; en er oplossingen voor zoeken.
2 bestraffing : niet (enkel) in de gevangenis dumpen en na een tijd weer in de maatschappij dumpen.
Hmmm, ik hoor het je graag zeggen
Niet in de maatschappij dumpen = in een ANDERE(Maroc, Nigeria, ...) maatschappij dumpen?
Straf uitgezeten (als je het straf kan noemen) is vrij.

Laatst gewijzigd door Cdude : 27 mei 2010 om 19:24.
Oud 27 mei 2010, 19:39   #2936
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Hmmm, ik hoor het je graag zeggen
Niet in de maatschappij dumpen = in een ANDERE(Maroc, Nigeria, ...) maatschappij dumpen?
Straf uitgezeten (als je het straf kan noemen) is vrij.
Neen; dat bedoel ik niet. Je leest nu al de berichten; maar blijkbaar nog niet altijd helemaal.

Ik schreef

Wanneer je mensen die iets misdaan hebben gewoon in de gevangenis dumpt; en daarna in een/de maatschappij is de kans op recidivisme zeer groot.
En het was toch de bedoeling om minder misdaad te bekomen.
Oud 27 mei 2010, 19:42   #2937
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen; dat bedoel ik niet. Je leest nu al de berichten; maar blijkbaar nog niet altijd helemaal.
Je bedoelt iets maar zegt het niet en met dat toontje krijg je van mij de middelvinger.
Oud 27 mei 2010, 19:47   #2938
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Je bedoelt iets maar zegt het niet
Neen; jij wil iets lezen dat er niet staat.

Citaat:
en met dat toontje krijg je van mij de middelvinger.
Citaat:
- I don't care
Oud 27 mei 2010, 20:14   #2939
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

waarom er steeds meer mensen iets krijgen tegen ... asperges?
ShoshannaKimberley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2010, 20:19   #2940
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen; jij wil iets lezen dat er niet staat.
Als jij het niet zegt vul ik het zelf in. Moet je maar leren volledig zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be