![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat skepp totaal geen neutrale toon aanslaat mag toch ook wel duidelijk zijn. En een beetje arrogant ook, maar dat mag want het materialisme is toch juist, en spirituele zaken zijn voor naieve idioten.
Laatst gewijzigd door exodus : 28 mei 2010 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nee hoor, heeft absoluut geen meerwaarde ..........NOT!!!! Laatst gewijzigd door Cdude : 28 mei 2010 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#224 |
|
![]() Noem een koe een koe: dissecteer eens zulke totaal slechte onderzoeksmethodes, leg uit waar ze verkeerd lopen (methode? Analyse van de resultaten? Statistiek?), en presenteer verbeteringen, in lijn met de wetenschappelijke methode.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Thee met koekje? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Toetsbaarheid vs. hallucinaties.. gaat er idd héél bedachtzaam aan toe bij u dan. ![]()
![]() |
![]() |
#227 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Gij zijt hier de katholiek die gelooft dat de dood het einde is ![]()
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
|
![]() Citaat:
En waar ze bv verkeerd lopen heb ik hierboven al gezet
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn echter de manipulators achter de naieve idioten echter die mij het meest storen. Zij die hopen geld verdienen op de kap van eerstgenoemden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() Vooral efficient. Begrijpelijk een moeilijk woord voor "geestelijken". Hele dag nadenken en blowen ....zéér efficiente manier van tijdverdrijving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn zaken die we ten gronde begrijpen, er zijn zaken die we niet begrijpen. Die laatste allemaal toeschrijven aan bovennatuurlijke oorzaken is een mentaliteit die we dringend moeten afleren. Heel ons ontwikkelingsprocess, bij elke nieuwe ontdekking kon er letterlijk gezegd worden "zo werkt dan nu zie, het was toch niet God" Leren we daar dan echt niks van? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien niet wordt het van tafel geveegd. Als IK iets wil aantonen zorg ik voor toetsbare bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep_paralysis Laatst gewijzigd door Cdude : 28 mei 2010 om 10:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ge zijt er toch maar van overtuigd he
![]() Citaat:
Laatste keer doorzakken daarin is al van zondag geleden ofzo. Ik ben enorm vatbaar voor al die zaken dus op dagelijkse basis, no thanks, zeker niet op dagelijkse basis. Blowen om na te denken lukt niet, nadenken tijdens het blowen wel. Zo'n slimme wetenschapper als gij zou dat toch moeten weten. Als ge niet weet hoe mijn dag eruit ziet stel ik voor dat ge erover zwijgt, net zoals ge over mijn "religieuze bezigheden" geen barst weet, dus de manier waarop ge u erover uitspreekt zijn louter vooroordelen. Ge begint echt een goeie Christen te worden ![]()
![]() |
![]() |
#237 |
|
![]() Lekker wazig. Je blijft alweer op de vlakte exodus: bij deze nogmaals: dissecteer eens zulke totaal slechte onderzoeksmethodes, leg uit waar ze verkeerd lopen (methode? Analyse van de resultaten? Statistiek?), en presenteer verbeteringen, in lijn met de wetenschappelijke methode.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze onderzoeken tenminste onderzoeken van de tegenpartij. Waar de tegenpartij alleen met eigen werk afkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stoffer en blik staat klaar. Ik hou ook de mogelijkheid open dat het FSM bestaat. Je weet maar nooit eh. Hoor wie klopt daar kindjes hoor wie klopt daar ... |
|
![]() |
![]() |