![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 28 mei 2010 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Fred. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Druipt er weer van dat het bij u onmogelijk is om aan kennisuitbreiding te doen door beoefening van iets.
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() Om die uitspraak te kunnen doen heb ben jij een expert die al die mechanismen begrijpt?
Laatst gewijzigd door Cdude : 28 mei 2010 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het feit dat ik als leek eerlijk toegeef dat ik ook vatbaar ben voor je verhaal, maar het toch verwerp, zou moeten aantonen dat ik een open geest heb. Ik had jouw verklaring best willen aannemen. Maar ben tot een andere conclusie gekomen. Citaat:
1. het is hoogst onwaarschijnlijk. 2. er is geen enkel bewijs voor 3. het idee van een onsterfelijke geest is van alle onwaarschijnlijkheden de meest gewenste verklaring. 4. er zijn meer waarschijnlijke verklaringen voorhanden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Perfect verklaarbaar Ook al meegemaakt, kan(kon) het zelfs op afroep. Case closed. http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep_paralysis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() 1. Het is met u gebeurd 2. Jawel, want het is met u gebeurd 3. Misschien bereikt ge het als ge uw luie kont opheft 4. Geef ze allemaal, bewijs ze allemaal, weerleg �*lle andere.
![]() |
![]() |
#250 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Klinkt wel vrij radicaal voor iemand die de wetenschap volgt, een methode die nog lang niet op punt staat en in ontwikkeling blijft. Almost like a catholic again.
![]() |
#254 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat wel interessant is, is dat er verschillende materialistische atheisten hier zijn die wel al iets meegemaakt hebben in die stijl (slaapverlamming, uittreding,...). Dit toont aan dat hun bewustzijn het toch niet geheel afsluit.
Het feit dat ze hier meedoen aan de discussie getuigt daarvan: ze zijn totaal overtuigd van het materialisme, maar ze gaan mee in de discussie met "gelovers" omdat ze er tegen zijn. Dit is symbolisch voor de onbewuste innerlijke strijd die zich afspeelt bij hun, buiten hun bewuste denkprocessen. Het is niet voor niets dat bepaalde zaken die onbewust innerlijk broeden, symbolisch worden uitgespeeld in de externe realiteit. Ze argumenteren met "gelovers", maar in feite argumenteren ze met zichzelf, op een onbewust niveau. Hun onbewuste of grotere zelf weet uiteraard dat het zo is, maar ze zitten zelf vast in hun rationele overtuigingen ingegeven door het heersende westerse wereldbeeld. Mensen die extreem reageren op zoiets zijn, raar maar waar, soms nog het meeste hoopvol om te beseffen dat het anders kan zijn. Diegene die het totaal niet interesseren zijn de ergste. Ik was vroeger ook een enorme voorvechter van het materialisme en ging ook altijd gretig tegen de "gelovigen" in, tot ik anders besefte.
Laatst gewijzigd door exodus : 28 mei 2010 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een kind van 3 kan dit ontkrachten. Misschien zal je het later inzien maar wanneer anderen zich ontwikkelen lees jij relibooks of ben je stoned. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest verzinnen jullie er bij. "Want wij zijn toch zoooooooo spiritueeeeel" ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Waart gij dat niet dat hier ooit in één of ander topic postte dat XTC de max van een drugs was/is? Daarnaast lees ik eigenlijk bitter weinig religieuze boeken, waar haalt ge dat nu weer vandaan. Och ja ik ben zo'n zwever want ik steek één of twee keer in de week een joint op, ik amuseer mij tenminste. In plaats daarvan verliest gij al uw doden en het leven is kei nutteloos ![]()
"Throw a stone in any direction, and you will hit Kali Yuga" Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 28 mei 2010 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#259 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uiteraard sluit ons bewustzijn het niet geheel uit. Hoe kan ons bewustzijn nu in godsnaam ![]() Uw hele gevolgtrekking mag dus ook herbekeken worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je me nu vertellen dat je omringd bent door wetenschappelijke werken, NG, SA, ...? Ik ging dansen/neuken op XTC, daarna zwaar sporten en back to reality. Roes is geen reality. |
|
![]() |
![]() |