Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2010, 13:07   #141
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ja. En dan? Daar is toch niets mis mee? Waarom zou de Gaza strook voorzien moeten worden van wapens?

Israël gebruikt geen terroristisch geweld. Ze hebben een leger dat ze kunnen en durven in te zetten als ze aangevallen worden, maar Israël zelf maakt zich niet schuldig aan terroristisch geweld. Ze gaan geen raketten afschieten op kinderen of onschuldigen om zoveel mogelijk dodelijke slachtoffers te maken.
Straf!

De vergelijkende statistieken al eens bekeken van kindersterfte door IDF acties en Hamas acties?

Tijd dat Israel internationaal hard veroordeelt wordt.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 13:08   #142
Breezertrut
Banneling

Standaard

Omdat grote broer, de VS bommen dropt op "verdachten" van terreur, dachten zij dat ook eens te proberen en er mee weg te komen. Voorspelbare dommerikken.
Breezertrut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 13:08   #143
Flashheart
Lokaal Raadslid

Flashheart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Juist, ja. Israël schiet granaten en raketten af (en bombardeert met F16's en dropt witte fosfor en een miljoen landmijnen) om zo weinig mogelijk slachtoffers te maken.

't Is waarschijnlijk daarom dat de statistieken over de aantallen slachtoffers langs Palestijnse en Israëlische kant zo duidelijk zijn.

Grafieken gaan dan nog maar tot 2007, de inval van anderhalf jaar geleden is hierin nog niet verwerkt.
Oud 31 mei 2010, 13:09   #144
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flashheart Bekijk bericht
Waarom is dat bericht gecensureerd?
Omdat het in strijd is met het forumregelement. Driewerf zou dat ondertussen toch al door moeten hebben.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 13:09   #145
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Bottenskrapet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat fora nooit realiteitsgebonden zijn. Misdaad bespreken mag, misdaad aantonen niet. Voor de gevoelige zieltjes.
Oud 31 mei 2010, 13:10   #146
Breezertrut
Banneling

Standaard

Citaat:
Oud 31 mei 2010, 13:11   #147
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bottenskrapet Bekijk bericht
Omdat fora nooit realiteitsgebonden zijn. Misdaad bespreken mag, misdaad aantonen niet. Voor de gevoelige zieltjes.
Je mag zoveel misdaden aantonen als je wilt hoor, niemand zal je tegenhouden. Zomaar choquerende foto's dumpen in het midden van een discussie is echter niet toegelaten. Degenen die dat willen zien kunnen altijd gaan rondsurfen op goregasm.com. Een link plaatsen naar de foto's in kwestie mag wel, dus er is geen sprake van censuur.
Oud 31 mei 2010, 13:13   #148
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Schokkerende beelden.

Beter linkje plaatsen met (rode) waarschuwing zoals ik doe.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 13:13   #149
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat het in strijd is met het forumregelement. Driewerf zou dat ondertussen toch al door moeten hebben.
U bedoelt natuurlijk: omdat dat niet mag volgens het forumreglement en omdat sommige posters het nodig achtten dat forumreglement te doen naleven wanneer het in hun kraam past.

Ondertussen wacht ik op uw citaten of verwijzingen naar het internationaal recht die scheepskapingen en aanvallen op humanitaire missies moeten legitimeren, terwijl onze voorouders reeds gedurende de Krimoorlog blijk gaven van meer humanisme.

Laatst gewijzigd door Andy : 31 mei 2010 om 13:17.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 13:15   #150
Breezertrut
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
U bedoelt natuurlijk: omdat dat niet mag volgens het forumreglement en omdat sommige posters het nodig achtten dat forumreglement te doen naleven wanneer het in hun kraam past.

Ondertussen wacht ik op uw citaten of verwijzingen naar het internationaal recht die scheepskapingen en aanvallen op humanitaire missies moeten legitimeren, terwijl onze voorouders tijdens de Krimoorlog al meer humanisme lieten zien.
Oud 31 mei 2010, 13:17   #151
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Je mag zoveel misdaden aantonen als je wilt hoor, niemand zal je tegenhouden. Zomaar choquerende foto's dumpen in het midden van een discussie is echter niet toegelaten. Degenen die dat willen zien kunnen altijd gaan rondsurfen op goregasm.com. Een link plaatsen naar de foto's in kwestie mag wel, dus er is geen sprake van censuur.
Ik weet het, ik was gewoon gal aan het spuwen. En ik vind het lachwekkend aangezien het forum hier vol zit met stoere venten, iedereen hier heeft waarschijnlijk al een leeftijd bereikt waarop hij tegen een stootje kan, en overal op internet kunnen er plots onaangename foto's op het scherm verschijnen. Tot daar hiermee.
Oud 31 mei 2010, 13:39   #152
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De gebande PollyCorrect aka ShoshannaKimberley moet zowat de meest rampzalige PR-manager zijn die Israël zich kan bedenken.
De gevoelloosheid en vreugde over de dood van deze mensen die ze hier in deze draad toonde zijn anti-propaganda voor Israël.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 13:46   #153
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nope, dat bedoel ik niet. Choquerende foto's mogen sowieso niet gepost worden, ongeacht de politieke kleur van de poster.

Citaat:
Ondertussen wacht ik op uw citaten of verwijzingen naar het internationaal recht die scheepskapingen en aanvallen op humanitaire missies moeten legitimeren, terwijl onze voorouders reeds gedurende de Krimoorlog blijk gaven van meer humanisme.
We zullen wel zien of Israël hiervoor veroordeeld wordt. Voor zover ik weet heeft geen van ons tweëen hier internationaal recht gestudeerd, dus we kunnen net zo goed afwachten of Israël schuldig of niet wordt bevonden.
Oud 31 mei 2010, 13:48   #154
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bottenskrapet Bekijk bericht
Ik weet het, ik was gewoon gal aan het spuwen. En ik vind het lachwekkend aangezien het forum hier vol zit met stoere venten, iedereen hier heeft waarschijnlijk al een leeftijd bereikt waarop hij tegen een stootje kan, en overal op internet kunnen er plots onaangename foto's op het scherm verschijnen. Tot daar hiermee.
De meeste mensen hebben hier ook de leeftijd bereikt waarop ze op een volwassen en waardige manier met elkaar kunnen discussiëren zonder daarvoor uit het niets choquerende afbeeldingen te moeten posten om indruk te maken op anderen.
Oud 31 mei 2010, 13:48   #155
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zomaar choquerende foto's dumpen in het midden van een discussie is echter niet toegelaten.
In tegenstelling tot het verspreiden van leugens, het bezwadderen van slachtoffers, het als 'n mantra herhalen van perfide smeerlapperij, het beledigen van andersdenkenden, jezelf tot spreekbuis van zionisten maken, de waarheid geweld aan doen. Dat mag hier allemaal...

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 13:49   #156
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Algemene en emotionele intelligentie heeft die persoon de mens die post onder "ShoshannaKimberley" allesinds niet veel.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 13:51   #157
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In tegenstelling tot het verspreiden van leugens, het bezwadderen van slachtoffers, het als 'n mantra herhalen van perfide smeerlapperij, het beledigen van andersdenkenden, jezelf tot spreekbuis van zionisten maken, de waarheid geweld aan doen. Dat mag hier allemaal...
Van een vakantieland met lachende mensen, hopen eten, zon, zee en strand een arm oorlogsgebied maken is hier een schoolvoorbeeld van.
Oud 31 mei 2010, 13:51   #158
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

In de andere draad heb ik mijn mening al gegeven. Ik wil nogmaals benadrukken dat het zo niet verder moet. Heel wat mensen in Israël zullen er net zo over denken en is het feit dat men een konvooischip attaqueert - zolang het niet openlijk bewapend is dan wel wapens vervoert - een niet goed te praten gebeurtenis. Met name dat er slachtoffers gevallen zijn. In hwet verhaal kloppen een aantal zaken niet en gezien ik het relaas van de media als volstrekt onbetrouwbaar beschouw zou ik eerst wat beelden willen zien.
Oud 31 mei 2010, 13:51   #159
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zullen wel zien of Israël hiervoor veroordeeld wordt. Voor zover ik weet heeft geen van ons tweëen hier internationaal recht gestudeerd, dus we kunnen net zo goed afwachten of Israël schuldig of niet wordt bevonden.
Ik heb het niet gestudeerd. Net zoals ik geen mensenrechten gestudeerd heb. Toch heb ik een minimale baggage over zowel internationaal recht als mensenrechten. Bon, u kan proberen die acties die nu reeds in verschillende landen kwaad en verontwaardigd onthaald werden te gaan goedpraten. U heeft daarbij noch de internationale gemeenschap noch het internationaal recht aan uw kant, ook al beweerde u eerder van wel.
Oud 31 mei 2010, 13:51   #160
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ge weet hoe het gaat.. "jamaar, bij een tekst kunt ge kiezen om die al dan niet te lezen".

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be