Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 mei 2010, 21:15   #121
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tuurlijk, die verkrachtingen zijn de schuld van witte rechters!
Dit stellen we droog vast, en daar u slechts bij herhaling begint te gillen en mijn these niet falsificeert neem ik maar aan dat u het met mij eens bent:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Wat we wél heel zeker weten is dat gezien het gebrekkige vervolgbeleid en de relatief lichte bestraffingen dit blijkbaar geen zware misdaad betreft.
Dat is tenminste wat de 'eigen' magistratuur en hun witte poltieke handlangers/vrienden in feite zeggen. Elke dag weer.
Dan hangt het dus van het recidive percentage af in hoeverre uw witte autochtone rechter medeschuldig is aan de volgende verkrachting.
Een (eventuele) verkrachting die niet zou hebben plaatsgegrepen als de verkrachter nog in zijn hok had gezeten, dat bent u toch met me eens.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 mei 2010 om 21:16.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 21:25   #122
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan hangt het dus van het recidive percentage af in hoeverre uw witte autochtone rechter medeschuldig is aan de volgende verkrachting.
Obsessive compulsive disorder heet dat ...
Eigenlijk is het de schuld van de ouders wat de opvoeding betreft, neen de maatschappij, oh nee, zijn moeder die hem gebaard heeft , ...

Er is slechts één schuldige
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 21:28   #123
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit stellen we droog vast, en daar u slechts bij herhaling begint te gillen en mijn these niet falsificeert neem ik maar aan dat u het met mij eens bent:

Een (eventuele) verkrachting die niet zou hebben plaatsgegrepen als de verkrachter nog in zijn hok had gezeten, dat bent u toch met me eens.
En ik stel even droog vast dat u het verschil niet kent tussen crimineel gedrag en een slecht werkende justitie.
Het is totaal, maar dan ook volledig van de pot gerukt door over mededaderschap te spreken, niet de rechter maar de dader pleegt de feiten, maar blijkbaar wil je dat niet horen, welnee, het excuus is gevonden" had die rechter me maar niet moeten laten lopen". dat Eberhard is voor mij het ontbreken van geweten, en juist dit is een factor bij daderschap!

IK ben het maar met één ding eens, een vent die verkracht is een totale lul, bang van vrouwen,een op macht beluste zieke kerel zonder empathie of geweten, dat is het probleem en een slecht werkend gerecht is zeker iets wat ter discussie mag staan maar van uw redenering is totaal brandhout te maken!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 22:18   #124
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Sommige draadjes zijn zo kostelijk en zo typerend voor dit forum, dat het beheer ze zou moeten linken naar het profiel van iedere nieuweling op dit forum.

Kwestie van te weten waaraan hij begint.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 22:51   #125
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Welke verkrachtingen?
"Dus mensen die vinden dat de islamitische geschiedenis verborgen moet blijven, lijden aan de ‘denial’-stoornis en zouden een behandeling bij de psychiater kunnen nemen." http://extra.volkskrant.nl/opinie/ar..._de_psychiater
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 22:53   #126
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En ik stel even droog vast dat u het verschil niet kent tussen crimineel gedrag en een slecht werkende justitie.
Het is totaal, maar dan ook volledig van de pot gerukt door over mededaderschap te spreken, niet de rechter maar de dader pleegt de feiten, maar blijkbaar wil je dat niet horen, welnee, het excuus is gevonden" had die rechter me maar niet moeten laten lopen". dat Eberhard is voor mij het ontbreken van geweten, en juist dit is een factor bij daderschap!
Een rechter die bewust een crimineel zo snel mogelijk op burgers afstuurt is een crimineel.

Als uw wasmachine op halve kracht draait werkt hij slecht.
Oud 30 mei 2010, 22:54   #127
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
"Dus mensen die vinden dat de islamitische geschiedenis verborgen moet blijven, lijden aan de ‘denial’-stoornis en zouden een behandeling bij de psychiater kunnen nemen." http://extra.volkskrant.nl/opinie/ar..._de_psychiater
Eentje voor in mijn "reli" mapke

Citaat:
Sommige reacties zijn scheldpartijen, vooral van mijn cultuurgenoten, hetgeen het doemdenken bevestigt. Andere reacties van mijn cultuurgenoten vind ik stereotiepe reacties van ontkennen, eromheen praten en vooral de geschiedenis ontkennen.
Vervang "geschiedenis" door "feiten" en je hebt ....Artisjok!!!
Oud 30 mei 2010, 22:55   #128
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Een rechter die bewust een crimineel zo snel mogelijk op burgers afstuurt is een crimineel.

En iemand zie zichzelf steeds overal herhaalt is een OUDE ZEMELAAR
Oud 31 mei 2010, 00:16   #129
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Eentje voor in mijn "reli" mapke
Hoeveel tetra-bytes kun je nog aan ?

Citaat:
Vervang "geschiedenis" door "feiten" en je hebt ....Artisjok!!!
't Ja.., Arti & co zien hier al een tijdje alle hoeken en kanten van 't forum, en het enige wat hen feitelijk nog rest, is wat onnozel staan spartelen in een moeras van geconditioneerde dogma's, ontkenningen, weglatingen, verdraaiingen ea pathetische uitingen van intellectuele onmacht, waarbij elk greintje gezond verstand zwaar wordt getart.
Maar hey, dan ziet ook elke meelezende niet-moslim, wat voor een beschimmeld broodje aap die hele islamzooi in feite wel is, en krijgt men gelijk een glashelder zicht op de mentale en maatschappelijke gevolgen voor de adepten ervan.

Dus, hoe meer Arti & co hun semi-verbale pocoscheten blijven lossen op dit forum, hoe sneller dit verstikkende islamgeurtje door meer en meer 'braafmensen' zal opgemerkt worden en da's toch wel ook positief, vind ik.
In die zin mogen we die koranische crackpots daar wel ergens dankbaar voor zijn, inchallah.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 07:06   #130
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wanneer mijn wasmachine slecht werkt is het nog geen criminele wasmachine!
Een rechter stuurt iemand naar huis wanneer er in het kader van het onderzoek geen reden is iemand vast te houden tot het proces!
Dat is dus niet wat jij beweert, bewust criminelen vrijlaten om de samenleving te ontregelen!
Blijkbaar kent ge meer van wasmachines!
Oud 31 mei 2010, 08:50   #131
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een rechter stuurt iemand naar huis wanneer er in het kader van het onderzoek geen reden is iemand vast te houden tot het proces!
Dat is dus niet wat jij beweert, bewust criminelen vrijlaten om de samenleving te ontregelen!
A ja, zo'n crimineel stuurt 'per ongeluk' collega criminelen weer snel op de maatschappij af.

Je kunt 't klootjesvolk ook echt alles wijsmaken.
Oud 31 mei 2010, 12:32   #132
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat vind ik nu straf ze; terwijl amper in 13% van de verkrachters veroordeeld wordt; omdat de dader niet gevonden is of bij gebrek aan voldoende bewijsmateriaal; weet jij wel wie de daders zijn!
Groot gelijk, artisjok! Ik denk ook dat er weliswaar veel mohammedanen in deze 13% zitten, maar we moeten veronderstellen dat de overige 87% autochtonen zijn, op straffe van overtreding van de wet ter bevordering van racismebestrijding, imbecilisering en islamisering. Wat hier overigens nog over het hoofd wordt gezien, is dat die Zweedse vrouwen natuurlijk hun haar uit racisme zwart verven, om met deze haarkleur hun goed bedoelende verkrachters in discrediet te brengen en tot de haatzaaierij op dit forum bij te dragen. Als ik jou was, zou ik een actiegroep ter verdediging van de mensenrechten van mohammedaanse verkrachters oprichten.
Oud 31 mei 2010, 13:37   #133
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
A ja, zo'n crimineel stuurt 'per ongeluk' collega criminelen weer snel op de maatschappij af.

Je kunt 't klootjesvolk ook echt alles wijsmaken.
Zou je niet eerst eens leren hoe het gerecht werkt?
Of zijn je klootjes daar te klein voor?
Oud 31 mei 2010, 15:58   #134
schildenvriend09
Vreemdeling

schildenvriend09's schermafbeelding

Standaard

wel, je legt een rotte banaan op een boot en binnen de 5 min (of vroeger) vaart de boot weg en laten zinken en iedereen is weer vrolijk !
schildenvriend09 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 16:00   #135
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Blij dat u toegeeft dat het niet normaal is, anders zou ik toch heel erg aan uw gezond verstand beginnen twijfelen. U zult het dus ook wel met mij eens zijn dat zo’n toestanden niet kunnen blijven bestaan en dat de veiligheid van die meisjes moet gewaarborgd worden, koste wat het kost.
Ja; ik ben het met je eens. En hoe doen we dat?
Misschien zou het al een beetje helpen om een beetje meer energie te stoppen in het opsporen van de daders; en om die daders dan ook te straffen. Zo geven tenminste politie; parket en justitie het signaal dat ze dit ernstig nemen.
Neen; ik wil daarmee niet zeggen dat het hun schuld is; maar ze spelen wel een rol.
Ook de maatschappij speelt een rol. Lees jij in de krant iets over verkrachtingen? Als de dader een allochtoon is; ja. Of als er een serie verkrachtingen zijn.
10 verkrachtingen per dag zijn er in België; en geen mens die dit interesseert. Totdat Zweedse meisjes hun haren verven. Dan is het drummen om 1 bevolkingsgroep te beschuldigen.

Citaat:
Wat uw concreet voorbeeld betreft, ik ben daar in een volgende post # 81 (zie bovenaan bladzijde 5) nog eens op terug gekomen, maar blijkbaar heeft u mijn antwoord niet volledig gelezen of begrepen, dus herhaal ik het even hier :

Ik citeer uit uw heel lange post met heel veel links :
Verder stel ik vast dat interesse is voor deze misdaad; zich beperkt tot het neerschrijven van racistische uitlatingen. De interesse beperkt zich blijkbaar tot de misdaden waarbij de daders uit één bevolkingsgroep komen; alsof er in andere bevolkingsgroepen geen verkrachters zijn.
Dit staat in het oorspronkelijke artikel dat het onderwerp is van deze draad :
Citaat :
Risico
De reden is dat de blondines vinden dat ze te veel opvallen in een aantal buurten waar mensen van Zweedse origine nog maar zo'n 20 procent van de totale bevolking uitmaken. Een 'te Scandinavisch' uiterlijk zou het risico op aanrandingen vergroten. De meisjes hopen door neutrale kledij en donkerder haar aan de aandacht van potentiële verkrachters te ontsnappen. Vaak gaat het om moslimjongeren die blonde lokken of losse kledij als een provocatie zien.
Vooroordelen
"Mijn informanten zijn tienermeisjes die in de buitenwijken wonen", licht de onderzoekster haar werkwijze toe. "Zij zien zichzelf als Zweeds, ook anderen zien hen als dusdanig. Maar het zijn Zweden in wat we als een migrantenwijk kunnen omschrijven. Dus worden ze als 'anders' gezien, met andere opvattingen over seksualiteit en intimiteit. Deze meisjes worden in vraag gesteld of vallen buiten de norm door bijvoorbeeld met een man samen te wonen zonder getrouwd te zijn. Dit kan tot vooroordelen leiden dat Zweedse meisjes zich seksueel provocatief gedragen. Ook kledij doet het misverstand ontstaan dat ze 'makkelijk' te krijgen zijn."
Einde citaat
Heb je zelf gelezen wat je hierboven citeert?
Wat hier allemaal verteld wordt over verkrachtingen zijn geen feiten; is geen onderzoek op basis van feiten.
Daarom vroeg ik Alice "Waar lees jij "omdat ze in buurten waar allochtonen de meerderheid zijn steeds problemen hebben"?" en "welke verkrachtingen?"
Dit is hoe die meisjes dit ervaren; dit is wat leeft in de perceptie van die meisjes. Ja; dit is ook belangrijk; maar het is er toch over om daaruit besluiten te trekken; alsof het een onderzoek is op basis van feiten.

Citaat:
Is het dan racisme om te zeggen dat moslimjongeren hun lusten niet kunnen bedwingen als ze een meisje zien met blonde lokken of losse kledij? Zijn niet eerder die moslimjongeren racistisch omdat ze vinden dat ze blonde meisjes mogen verkrachten?
Als je "moslimjongeren" vervangt door "er zijn Moslimjongeren die" is dit niet racistisch. Ik weet niet of je het weet; maar er zijn ook niet-moslimjongeren die; en niet-moslim-niet-jongeren die.
Citaat:
Wat betreft het artikel dat de helft van de vrouwen denkt dat het slachtoffer schuld heeft, vergeet u aan te halen dat in hetzelfde artikel Elizabeth Harrison zegt dat verkrachting nooit je fout is.
Ik gaf enkel de titel en de link.
Ik vrees dat het tekenend is hoe er nog dikwijls gedacht wordt over verkrachtingen en het aandeel van de schuld van de slachtoffers.

Citaat:
Heb ik nu voldoende aandacht aan uw posting geschonken of bent u weer niet tevreden. Excuseer dat ik meestal tracht beknopt te zijn.
UNQUOTE
Moet ik hierop ook mijn antwoord herhalen?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 19:22   #136
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja; ik ben het met je eens. En hoe doen we dat?
Misschien zou het al een beetje helpen om een beetje meer energie te stoppen in het opsporen van de daders; en om die daders dan ook te straffen. Zo geven tenminste politie; parket en justitie het signaal dat ze dit ernstig nemen.
Neen; ik wil daarmee niet zeggen dat het hun schuld is; maar ze spelen wel een rol.
Ook de maatschappij speelt een rol. Lees jij in de krant iets over verkrachtingen? Als de dader een allochtoon is; ja. Of als er een serie verkrachtingen zijn.
10 verkrachtingen per dag zijn er in België; en geen mens die dit interesseert. Totdat Zweedse meisjes hun haren verven. Dan is het drummen om 1 bevolkingsgroep te beschuldigen.
Dus u bent van het type Eberhard? Als vrouwen verkracht worden, moet het gerecht in de eerste plaats als schuldige worden aanzien? Niet de misdadiger? U weet toch dat als er geen misdadigers zouden zijn er ook geen gerecht nodig is! U draait oorzaak en gevolg volledig om. Vrouwen mogen niet verkracht worden (mannen ook niet, even voor de volledigheid). De misdadigers zijn de schuldigen. Als zij opgepakt worden, moeten ze natuurlijk behoorlijk gestraft worden maar : de misdadigers zijn de schuldigen!
Citaat:

Heb je zelf gelezen wat je hierboven citeert?
Wat hier allemaal verteld wordt over verkrachtingen zijn geen feiten; is geen onderzoek op basis van feiten.
Daarom vroeg ik Alice "Waar lees jij "omdat ze in buurten waar allochtonen de meerderheid zijn steeds problemen hebben"?" en "welke verkrachtingen?"
Dit is hoe die meisjes dit ervaren; dit is wat leeft in de perceptie van die meisjes. Ja; dit is ook belangrijk; maar het is er toch over om daaruit besluiten te trekken; alsof het een onderzoek is op basis van feiten.
Dit is hoe die meisjes de situatie ervaren? Dit is wat leeft in de perceptie van die meisjes. U bent een vrouw heb ik begrepen, hebt u zo weinig begrip en medeleven voor uw seksegenoten die in angst leven? Die zich opgejaagd voelen door moslimjongeren?

Citaat:
Als je "moslimjongeren" vervangt door "er zijn Moslimjongeren die" is dit niet racistisch.
Okay, we zullen die “moslimjongeren” eens vervangen door “er zijn moslimjongeren die”.
Zin uit mijn vorige post : "Zijn niet eerder die moslimjongeren racistisch omdat ze vinden dat ze blonde meisjes mogen verkrachten?"
Dit wordt dus :
Zijn niet eerder ‘er zijn moslimjongeren die’ racistisch omdat ze vinden dat ze blonde meisjes mogen verkrachten?
Ik heb niet eerder op die rare zinswending van u willen ingaan omdat ik dacht dat het een volkomen vergissing was, u ziet nu toch zelf welk een manke, onbegrijpelijke zin het gevolg is.

Maar nu ik het volgende zinnetje gelezen heb, veronderstel ik dat u gewoon regelmatig kromme zinnen schrijft :
Citaat:
Ik weet niet of je het weet; maar er zijn ook niet-moslimjongeren die; en niet-moslim-niet-jongeren die.
Niet-moslim-niet jongeren, ik weet wel ongeveer waar u naartoe wilt, maar is het echt zo moeilijk om Nederlands te schrijven? Hier krijg ik echt hoofdpijn van

Citaat:
Ik gaf enkel de titel en de link.
Ik vrees dat het tekenend is hoe er nog dikwijls gedacht wordt over verkrachtingen en het aandeel van de schuld van de slachtoffers.
Als u dan zo begrijpend bent ten opzichte van de slachtoffers, waarom verdedigt u dan die moslimjongeren van wie die Zweedse meisjes zo bang zijn?

Citaat:

Moet ik hierop ook mijn antwoord herhalen?
Schei alstublieft uit met antwoorden herhalen en wat dat betreft met altijd hetzelfde te herhalen, we weten ondertussen wel dat volgens u moslims goed zijn en autochtone Westerlingen niet. ’t Is duidelijk. Merci.

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 31 mei 2010 om 19:25.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 19:37   #137
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus u bent van het type Eberhard? Als vrouwen verkracht worden, moet het gerecht in de eerste plaats als schuldige worden aanzien? Niet de misdadiger?
Dit is wat het 'type Eberhard' zei over de magistratuur en hen die ze aansturen.

Citaat:
Wat we wél heel zeker weten is dat gezien het gebrekkige vervolgbeleid en de relatief lichte bestraffingen dit blijkbaar geen zware misdaad betreft.
Dat is tenminste wat de 'eigen' magistratuur en hun witte poltieke handlangers/vrienden in feite zeggen. Elke dag weer.
Dat lijkt me dus alvast ook voor u te begrijpen.

Nu wordt het iets moeilijker.
Want dit is wat het 'type Eberhard' suggereert over de bestraffing van criminelen (in casu verkrachting), dus eigenlijk over hoe schuldig het 'type Eberhard' deze criminelen acht.
Ik maak de essentie even zwart voor u.
Daar gaan we weer....het stond zelfs in dezelfde quote:

Citaat:

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 31 mei 2010 om 19:38.
Oud 31 mei 2010, 19:51   #138
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus u bent van het type Eberhard? Als vrouwen verkracht worden, moet het gerecht in de eerste plaats als schuldige worden aanzien? Niet de misdadiger? U weet toch dat als er geen misdadigers zouden zijn er ook geen gerecht nodig is! U draait oorzaak en gevolg volledig om. Vrouwen mogen niet verkracht worden (mannen ook niet, even voor de volledigheid). De misdadigers zijn de schuldigen. Als zij opgepakt worden, moeten ze natuurlijk behoorlijk gestraft worden maar : de misdadigers zijn de schuldigen!
Ik vreesde al dat dit een uitputtingsslag zou worden over wat ik wel of niet geschreven heb.
Natuurlijk zijn de daders de schuldigen! Schreef ik iets anders?
Ik schreef expliciet
"Misschien zou het al een beetje helpen om een beetje meer energie te stoppen in het opsporen van de daders; en om die daders dan ook te straffen. Zo geven tenminste politie; parket en justitie het signaal dat ze dit ernstig nemen.
Niet gelezen?

Ik schreef ook
"Ook de maatschappij speelt een rol. Lees jij in de krant iets over verkrachtingen? Als de dader een allochtoon is; ja. Of als er een serie verkrachtingen zijn.
10 verkrachtingen per dag zijn er in België; en geen mens die dit interesseert. Totdat Zweedse meisjes hun haren verven. Dan is het drummen om 1 bevolkingsgroep te beschuldigen."
Ook niet gelezen?

Geraak jij in je repliek echt niet verder dan je platte onterechte beschuldigingen zoals je eerste in deze draad tegen mij "Zolang ù niet verkracht wordt, is er duidelijk geen vuiltje aan de lucht."?

Citaat:
Dit is hoe die meisjes de situatie ervaren? Dit is wat leeft in de perceptie van die meisjes.
Inderdaad; dit onderzoek is gebaseerd op de perceptie van die meisjes; en niet op feiten.
Citaat:
U bent een vrouw heb ik begrepen, hebt u zo weinig begrip en medeleven voor uw seksegenoten die in angst leven? Die zich opgejaagd voelen door moslimjongeren?
Waaruit zou moeten blijken dat ik geen begrip of medeleven heb?
Maar dit is alvast een pracht van een voorbeeld hoe jij niet leest wat ik schreef en compleet naast de kwestie antwoordt.

Citaat:
Okay, we zullen die “moslimjongeren” eens vervangen door “er zijn moslimjongeren die”.
Zin uit mijn vorige post : "Zijn niet eerder die moslimjongeren racistisch omdat ze vinden dat ze blonde meisjes mogen verkrachten?"
Dit wordt dus :
Zijn niet eerder ‘er zijn moslimjongeren die’ racistisch omdat ze vinden dat ze blonde meisjes mogen verkrachten?
Ik heb niet eerder op die rare zinswending van u willen ingaan omdat ik dacht dat het een volkomen vergissing was, u ziet nu toch zelf welk een manke, onbegrijpelijke zin het gevolg is.
Neen; de zin uit je post wordt dan
"dat er moslimjongeren zijn die hun lusten niet kunnen bedwingen als ze een meisje zien met blonde lokken of losse kledij?"

Citaat:
Maar nu ik het volgende zinnetje gelezen heb, veronderstel ik dat u gewoon regelmatig kromme zinnen schrijft :

Niet-moslim-niet jongeren, ik weet wel ongeveer waar u naartoe wilt, maar is het echt zo moeilijk om Nederlands te schrijven? Hier krijg ik echt hoofdpijn van
Als je begrijpt wat ik bedoel mag je ook repliceren op wat ik vertel i.p.v. enkel op het woordgebruik.
Nog een prachtig voorbeeld van hoe je niet op de kwestie antwoordt.

Citaat:
Als u dan zo begrijpend bent ten opzichte van de slachtoffers, waarom verdedigt u dan die moslimjongeren van wie die Zweedse meisjes zo bang zijn?
Waar verdedig ik wie?

Citaat:
Schei alstublieft uit met antwoorden herhalen en wat dat betreft met altijd hetzelfde te herhalen, we weten ondertussen wel dat volgens u moslims goed zijn en autochtone Westerlingen niet. ’t Is duidelijk. Merci.
Waar heb ik dat weer geschreven? Waar lees jij dat?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 19:56   #139
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is wat het 'type Eberhard' zei over de magistratuur en hen die ze aansturen.

Dat lijkt me dus alvast ook voor u te begrijpen.

Nu wordt het iets moeilijker.
Want dit is wat het 'type Eberhard' suggereert over de bestraffing van criminelen (in casu verkrachting), dus eigenlijk over hoe schuldig het 'type Eberhard' deze criminelen acht.
Ik maak de essentie even zwart voor u.
Daar gaan we weer....het stond zelfs in dezelfde quote:
Inderdaad, daar gaan we weer. Het enige wat onze Eberhard in deze draad weet te vertellen is dat het gerecht zijn werk niet goed doet. Okay. Nu we dat vastgesteld hebben, beste Eberhard, kunt u zich misschien eindelijk eens concentreren op de kern van de zaak en uw reactie geven op het onderwerp in kwestie.
Of moet ik gaan geloven wat er hierboven gezegd wordt over uw "obsessive compulsive disorder"?
Oud 31 mei 2010, 20:49   #140
elespeetje
Vreemdeling

elespeetje's schermafbeelding

Standaard

Er zijn evenwel allochtone als autochtone verkrachters maar waarom roept en tiert iedereen hier alleen om de allochtone verkrachters?

Los gezien van het artikel in het begin van dit topic...
Is het dan minder erg als het 'door ene van uw eigen soort' word gedaan?

Een gewone burger walgt van dit soort praktijken om wille van de actie: de verkrachting.

En de racist walgt vooral om het feit dat dit door een allochtoon is gedaan.

Wie draagt er nu kleppen en moet die eens dringend afzetten?!
elespeetje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be