![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wegpromoveren heet dat. Laatst gewijzigd door Henri1 : 1 juni 2010 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles in een week vervangen aub. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 1 juni 2010 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze weten meestal perfect hoe ze zo goed mogelijk kunnen profiteren van de sociale voorzieningen in hun gastland. Dat wordt er met de paplepel ingegoten. Desondanks wens ik die mens alle voorspoed en geluk in zijn nieuwe job. Hopelijk eindigt hij niet zoals eerdere aspirant gemeenteraadsleden. Hard werken zal hij in deze functie niet moeten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk dat ze liever naar het lucratieve Europa gaan. Ik zie de spandoeken van het VB al in Agadir wapperen: Kendi insanları ilk!
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Zou je me dat probleem dan eens haarfijn willen uitleggen? Is hij de voorhoede van de Vijfde Colonne die ons Blanke Avondland zal overspoelen? Heeft hij gezegd de Sharia in Diest te zullen invoeren? Spreekt hij enkel Turks?
Nee. In Diest is er een redelijk grote Turkse gemeenschap. Of die nu goed geïntegreerd is of niet, dat is een andere discussie (en mijn mening daarover is écht niet zo allochtoonvriendelijk, hoor), maar het is dan niet abnormaal dat uit die gemeenschap wel eens iemand op de lijsten komt te staan. Spijtig genoeg weeral voor de sossen, dus ik ben benieuwd naar zijn integratievoorstellen. Had hij Jef Vankoekelaere geheten, dan was er geen probleem geweest.
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb niks tegen die persoon. Ik heb nooit niks tegen personen die ik niet ken. Ik ben gewoon tegen het pricipe dat niet-West-Europeanen kunnen kiezen en zich verkiesbaar kunnen stellen. En dat vooral de linksen op die manier vers kiesvee in hun rode stal lokken, zoniet BESTONDEN ze niet eens meer, hetgeen een zeer goede zaak zou zijn!
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Waar moeit HM zich eigenlijk mee? Ze staat zoals de meesten hier - denk ik - niet geregistreerd in het Diestse bevolkingsregister. Democratie betekent natuurlijk ook anderen over hun eigen beleid laten kiezen. Eigen Diests volk eerst!
een niet-Diestenaar
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 1 juni 2010 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hij is hier geboren en getogen! wat moet hij in feite nog meer doen in jouw ogen om wel schepen te mogen zijn??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik zal m'n grote mond houden. Tenslotte ben ik al blij dat die mens werk heeft. Alleen twijfel ik héél sterk of hij zijn opdracht zal kunnen uitvoeren. Meestal wordt zo iemand door zijn landgenoten scheef bekeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Wat is er zo speciaal aan Diest? Er zijn wel meer steden met schepenen van allochtone afkomst.
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus niet stemmen/kiesbaar op basis van afkomst?! Of stel je nu dat niet-West-Europeanen niet mogen stemmen/verkiesbaar stellen? Dan gaat dat over het vreemdelingenstemrecht (verkiesbaar stellen is dan sowieso verboden).
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Me dunkt: blank zijn.
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() klopt, zie maar naar uw reactie, of die van HM
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() en als er dan toch geneut moet worden over iemands aanstelling als schepen: hij is misschien wat jong voor dergelijke positie?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() denkt ge dat ze in Agadir dat gaan snappen?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |