![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#822 |
|
Minister
|
Die "vredesactivisten" (sic) belaagden de soldaten met ijzeren staven, messen en stoelen. Eentje kapten ze zelfs gewoon overboord.
Als ik dan als soldaat op die boot terechtkom knal ik ook alles af wat beweegt. Ik vind dat ze zich nog danig ingehouden hebben. Die "vredesactivisten" waren bewust uit op provocatie, en moeten dan nadien ook niet komen janken. You mess with the bull, you get the horns.
|
|
|
#823 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus als ik het goed begrijp beschuldigt Israël Cyprus ervan, stiekem hamers aan Hamas te leveren. Hamers die Hamas dan met katapulten op Isdud en Al-Majdal zou laten neerkomen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
#824 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wie provoceert wie als je 25MIJL buiten de zone , midden in de nacht vanuit de lucht een schip overvalt. Jij, de soldaten hadder er helemaal niet mogen zijn. DAAR gaat het over, niet hoe ze zich zouden "verdedigd" hebben. Tussen haakjes want "toevallig" stopt het IDF filmpje NET voor de IDF beginnen te schieten. Wat hebben zet verbergen? Laatst gewijzigd door Cdude : 1 juni 2010 om 16:55. |
|
|
|
|
|
|
#825 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/King_David_Hotel_bombing |
|
|
|
|
|
|
#826 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#827 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#828 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat de israeli's geen noemenswaardige bewapening zullen aantreffen op de in beslag genomen schepen.(ze zeiden vanmorgen op het nieuws dat de Turkse veiligheidsdiensten betreffende schepen grondig bekeken hadden om te verhinderen dat de Turkse vlag prijkt op een schip met (oorlogs)wapens aan boord).
(wat pistolen kunnen nauwelijks als ernstig beschouwd worden,er varen veel burgerlijke schepen rond met handvuurwapens aan boord) In dat geval is de israelische aktie dubbel dom,behalve een geval van kaperij is het ook nog een affront aan de Turkse veiligheidsdiensten... Zoals het in delen van de Israelische pers al verscheen: De zeven domoren (het binnenkabinet) zijn in een val gelopen.Want tenslotte,wat zal israel hiermee bereiken? Er schijnen nog een tiental schepen klaargemaakt te worden met hulp.Zal Israel zijn embargo op de Gaza strook nu met torpedo's en luchtaanvallen verdedigen? Me think not..... Dit kan Israel gewoon niet winnen..het gaza-embargo is eigenlijk al doorbroken... Laatst gewijzigd door kelt : 1 juni 2010 om 16:59. |
|
|
|
|
|
#829 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ben ik echter niet van plan.
|
|
|
|
#830 | |
|
|
Citaat:
Wat dan? En wat is veel? In DS las ik al chocolade en speelgoed. Welk ander duivels tuig smokkelen die onverlaten daar nog?
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten." Laatst gewijzigd door C uit W : 1 juni 2010 om 16:59. |
|
|
|
|
|
|
#831 |
|
Minister-President
|
Ik wou zelf neutraal hierover berichten.
Voor mijn part: 't is hun schip he. 'k zie daar geen illegaal of zwaar wapentuig tussenzitten. Een schip enteren op internationale wateren dat onder een vlag vaart die niet de jouwe is, kan perfect verstaan worden als een oorlogsverklaring aan het land van wie die vlag is. M'n kennis over Internationaal Recht is nogal roestig, maar volgens mij is dit zelfs legaal gezien voldoende grond voor Turkije om officieel de oorlog te verklaren aan Israël.
|
|
|
|
#832 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#833 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
De regering Netaniahu heeft hier een zéér grove en dikke stommiteit begaan en is met open ogen in de val gelopen. http://www.guardian.co.uk/commentisf...-gaza-flotilla Het zou me verwonderen indien Netaniahu 't nog lang uithoudt: http://www.haaretz.com/print-edition...idity-1.292959 Maar 't is niet over: Activists send new boat to challenge Gaza blockade http://www.wtop.com/?nid=105&sid=1479197 Laatst gewijzigd door filosoof : 1 juni 2010 om 17:05. |
||
|
|
|
|
|
#834 |
|
Banneling
|
Hier nog een leuk filmpje over Militante Pacifisten en hun Humanitaire bedoelingen: http://www.youtube.com/watch?v=HThF8...ture=player_em |
|
|
|
|
|
#835 | |
|
|
Citaat:
Ze vinden meer "wapentuig" op het eerste beste schip dat vandaag in Antwerpen dokt.
|
|
|
|
#836 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Want een val was het. Zie ook dat laatste filmpje dat ik net postte. De "humanitairen" droomden vooral van het martelaarschap voor allah en rolden hun dolken in hamas vlaggen. Zo pacifistisch zijn ze wel. http://www.youtube.com/watch?v=HThF8...ture=player_em |
|
|
|
|
|
|
#837 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#838 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ergens? Waar ergens? Hebt u daar een betrouwbare bron voor? En daar bedoel ik niet echt iets als 'aldus het leger' mee, eigenlijk.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#839 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#840 |
|
Banneling
|
Daar zijn we al eeuwen vrbij. Die wapens zijn aanwezig op elk schip en werden gebruikt als verdediging tegen de nachtelijke invasie
|
|
|
|