![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eigenlijk kan het mij geen barst schelen, of de komende Belgische eerste minister allochtoon is of niet. Politiekers zijn toch meestal niet om aan te zien. Zolang hij maar bekwaam is, geen prietpraat uitkraamt, de maatregelen neemt die moeten genomen worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Rafke, als je dat niet zélf doorhebt, is het onbegonnen werk om je dat uit te leggen.
Maar ik zal je een tip geven : het heeft iets te maken met opvoeding. Maar ik vrees dat je daar al een beetje te oud voor geworden bent, niet ? Doe gerust verder. Nog héél even en er praat niemand meer met je. En dat is het laatste woord dat ik er aan wil verspillen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dit heeft tenslotte niets met allochtoon te maken. Als ge zou stellen, niet den allochtoon, maar den Islam is het probleem. Dan zou ik kunnen volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Amai, goed onderbouwd antwoord! Wat stelt u voor? Dat moslims met de Belgische nationaliteit vanaf nu geen stemrecht meer hebben en niet meer op een kieslijst mogen staan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Jij denkt aan Bertin Mampaka. Die is geen minister geworden, maar gewoon schepen. Hij is het trouwens nog steeds.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad!
![]() |
#89 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Burgemeester
|
![]() En wie zegt dat die schepen een moslim is? Of ziet u dat aan zijn huidskleur? Of aan zijn naam?
Laatst gewijzigd door Fredo : 1 juni 2010 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Staatssecretaris
|
![]() Absoluut! Ik ben een verdedigster van onze democratische Westerse waarden die er kwam door de verlichting en alles is waar wij jaren voor gestreden hebben. Juist daarom kan ik mij niet verzoenen met eender wat van ver of dichtbij te maken heeft met de Islam, want dat is de Duisternis, hun doel is juist om onze democratie te vernietigen. Als je dat niet wil zien ben je stekeblind.
![]() |
#93 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee ik wil dat onze democratie gered wordt van een moorddadige theocratie.
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 |
Staatssecretaris
|
![]() My God - heel toepasselijk - de Islam is geen Godsdienst, het is een extreem moorddadige ideologie. Pfff, what can I say more? Slaap verder ok!
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 1 juni 2010 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
-Wij: goed, zij : slecht. -Alle moslims willen hier de sharia invoeren. -Alle mensen met roots in Noord-Afrika en het Midden-Oosten zijn moslims, ook diegene die hier geboren zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ten eerste: ik ken de persoon in kwestie niet. Misschien is hij wel geintegreerd? Maar vooral: Ik hoop dat de SP-A top zo snel mogelijk een weerspiegeling wordt van hun kiezers. Uiteindelijk hebben ze uit puur electorale overwegingen de massa immigratie uitgevoerd, wel... serves them right dat nu hun eigen postjes in gevaar komen. Het zal ook veel verduidelijken mbt waar een partij als SP-A écht voor staat, en dat is al lang niet meer voor de autochtoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het grote voordeel is wel dat je lichtbruine mensen geen gele ster moet opnaaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Enig probleem is wel waar zijn loyaliteit licht: Als hij moet kiezen tussen Turkije en België/Vlaanderen, zal hij dan voor België/Vlaanderen kiezen?
Als hij voor België/Vlaanderen kiest en zijn burgers vertegenwoordigt zoals van hem verwacht wordt dan heb ik er geen probleem mee. Ook cultuur kan een issue zijn: is hij in staat Vlaamse volksfeesten te vertegenwoordigen? Draagt hij de "Vlaamse" cultuur hoog in het Vaandel? Of verkiest hij een buitenlandse cultuur boven de Vlaamse? Of bestaat "Vlaamse cultuur" dezer dagen gewoon niet meer? En als hij een buitenlandse cultuur boven de Vlaamse verkiest (culturele waarden & gewoonten inbegrepen), is dit dan een probleem? (ik ben hier niet echt zeker van met de multiculturele samenleving van tegenwoordig) Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 1 juni 2010 om 18:55. |
![]() |
![]() |