Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2010, 20:53   #141
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elespeetje Bekijk bericht
Er zijn evenwel allochtone als autochtone verkrachters maar waarom roept en tiert iedereen hier alleen om de allochtone verkrachters?
Evenwel != evenVEEL.
Doe jij je kleppen dus maar af.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 20:57   #142
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik vreesde al dat dit een uitputtingsslag zou worden over wat ik wel of niet geschreven heb.
Natuurlijk zijn de daders de schuldigen! Schreef ik iets anders?
Ik schreef expliciet
"Misschien zou het al een beetje helpen om een beetje meer energie te stoppen in het opsporen van de daders; en om die daders dan ook te straffen. Zo geven tenminste politie; parket en justitie het signaal dat ze dit ernstig nemen.
Neen; ik wil daarmee niet zeggen dat het hun schuld is; maar ze spelen wel een rol.
Niet gelezen?

Ik schreef ook
"Ook de maatschappij speelt een rol. Lees jij in de krant iets over verkrachtingen? Als de dader een allochtoon is; ja. Of als er een serie verkrachtingen zijn.
10 verkrachtingen per dag zijn er in België; en geen mens die dit interesseert. Totdat Zweedse meisjes hun haren verven. Dan is het drummen om 1 bevolkingsgroep te beschuldigen."
Ook niet gelezen?

Geraak jij in je repliek echt niet verder dan je platte onterechte beschuldigingen zoals je eerste in deze draad tegen mij "Zolang ù niet verkracht wordt, is er duidelijk geen vuiltje aan de lucht."?

Inderdaad; dit onderzoek is gebaseerd op de perceptie van die meisjes; en niet op feiten.

Waaruit zou moeten blijken dat ik geen begrip of medeleven heb?
Maar dit is alvast een pracht van een voorbeeld hoe jij niet leest wat ik schreef en compleet naast de kwestie antwoordt.

Neen; de zin uit je post wordt dan
"dat er moslimjongeren zijn die hun lusten niet kunnen bedwingen als ze een meisje zien met blonde lokken of losse kledij?"

Als je begrijpt wat ik bedoel mag je ook repliceren op wat ik vertel i.p.v. enkel op het woordgebruik.
Nog een prachtig voorbeeld van hoe je niet op de kwestie antwoordt.

Waar verdedig ik wie?

Waar heb ik dat weer geschreven? Waar lees jij dat?
’t Is heel simpel maar ik zal het u nog eens proberen uit te leggen. Deze thread gaat over “Zweedse blondines verven hun haar donker uit angst voor verkrachting”. De meisjes doen dat volgens het artikel omdat moslimjongeren hun blonde lokken of losse kledij als een provocatie zien. Lees het artikel nog eens als u me niet gelooft.
D�*�*rover gaat het hier. En dan komt u afdragen met onderzoeken in Groot-Brittannië, met verkrachtingen in het algemeen in België enzovoort. Geen woord van uwentwege over de zaak zelf : ’t is te zeggen, blonde, Zweedse vrouwen worden bang gemaakt door vreemdelingen uit de moslimcultuur, zo erg zelfs dat ze het noodzakelijk vinden hun uiterlijk te veranderen. Als u niet beseft hoe ernstig dit is, tja dan is er weinig hoop voor u.
Laat ik het andersom stellen : als Westerse mannen zwarte haren bedekt door sluiers zo aanlokkelijk zouden vinden dat ze meisjes met dergelijke kenmerken voortdurend gaan lastig vallen en zelfs verkrachten, wat zou u dan over die Westerse mannen zeggen? Als die meisjes uit pure angst hun haren zouden blonderen, zou dat niet vreselijk zijn?
En wat dat zinnetje van mij betreft : "Zolang ù niet verkracht wordt, is er duidelijk geen vuiltje aan de lucht.", wel, het heeft u wel wakker geschud hé! U blijft er over doorbomen, maar voor de duidelijkheid kopieer ik hierbij de volledige post waarin het te lezen staat :
“Post 66 : U vergeet een stukje in uw eerste zin :
Deze draad gaat over een onderzoek naar Zweedse meisjes die hun haar zwart verven. UIT ANGST OM VERKRACHT TE WORDEN.
Maar gaat u rustig verder met uw getheoretiseer over mythes, racistische uitlatingen enzovoort. Zolang ù niet verkracht wordt, is er duidelijk geen vuiltje aan de lucht.”
U had het enkel over meisjes die hun haar zwart verven en vergat gemakkelijkheidhalve de reden te vermelden waarom ze dat doen. Vindt u het dan vreemd dat ik u zo’n vraag stel?
En eigenlijk is mijn repliek in die post 66 voldoende om u te doen begrijpen waarom ik vind dat u weinig medeleven toont. Dus ga ik daar niet verder op in.
Hoe u het ook draait of keert met de moslimjongeren, niet-moslimjongeren, niet-moslim-niet-jongeren en wat u er allemaal van maakt, ik zou toch eigenlijk wel graag een duidelijk antwoord krijgen op de vraag :
"Zijn niet eerder die moslimjongeren racistisch omdat ze vinden dat ze blonde meisjes mogen verkrachten?"
Een antwoord zonder gedraai rond niet- of wel-moslimjongeren graag.
U verdedigt altijd moslims van allerlei soort, de goede (wat natuurlijk normaal is), maar ook de slechte en de verkeerde, misdadige daden die deze tweede categorie doen omdat ze door allerlei kronkels menen te mogen stellen dat hun geloof dat goedkeurt. U hebt tot nu toe 9838 posts gepubliceerd en ik denk dat ik er niet ver naast zit met te stellen dat ten minste 9000 ervan over de islam gaan, de goede kanten van de islam en de redenen waarom wij, slechte Westerlingen, alles moeten verdragen van de islam die ons zoveel goeds komt brengen.
Oud 31 mei 2010, 21:03   #143
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn evenwel allochtone als autochtone verkrachters maar waarom roept en tiert iedereen hier alleen om de allochtone verkrachters?

Los gezien van het artikel in het begin van dit topic...
Is het dan minder erg als het 'door ene van uw eigen soort' word gedaan?

Een gewone burger walgt van dit soort praktijken om wille van de actie: de verkrachting.

En de racist walgt vooral om het feit dat dit door een allochtoon is gedaan.

Wie draagt er nu kleppen en moet die eens dringend afzetten?!
Aan u zal ik ook even proberen uit te leggen waarover het hier gaat : blonde, Zweedse meisjes verven hun haar donker omdat ze bang zijn voor moslimjongeren die blonde lokken en losse kledij als provocatie zien in zoverre zelfs dat ze meisjes met die kenmerken lastig vallen en verkrachten.
Natuurlijk zijn alle verkrachters even sterk te veroordelen.
Maar is het zo moeilijk u te bepalen tot het onderwerp in kwestie?
Anders kan u nog altijd een nieuwe draad openen met als onderwerp : verkrachting in het algemeen. Ik zal er graag mijn mening geven over verkrachters.
Oud 31 mei 2010, 21:05   #144
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Inderdaad, daar gaan we weer. Het enige wat onze Eberhard in deze draad weet te vertellen is dat het gerecht zijn werk niet goed doet.
1) Ik beweer dat (veel) rechters crimineel zijn.
Er is hier iemand anders in de draad die vindt 'dat het gerecht zijn werk niet goed doet'.
2) En dat is niet het enige dat ik beweer.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Wat we wél heel zeker weten is dat gezien het gebrekkige vervolgbeleid en de relatief lichte bestraffingen dit blijkbaar geen zware misdaad betreft.
Dat is tenminste wat de 'eigen' magistratuur en hun witte poltieke handlangers/vrienden in feite zeggen. Elke dag weer.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 23:56   #145
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is een keuze die een samenleving zelf maakt (de rechters zien blijkbaar vele verzachtende omstandigheden, zoals u weet), en waar ik weinig sympathie voor op kan brengen.
Helaas, over de coalitievorming en de resem politieke benoemingen die plaatsvinden na elke verkiezing, heeft Jan Autochtoon niks in de pap te brokken en dus ook niet in het gebrekkige gerechtssysteem en falende immigratiebeleid waartussen hij pijnlijk gekneld zit, maar waar hij wel mee voor mag betalen, in cash & in natura.

Wat de keuze van de samenleving betreft, daar zit je volledig juist, gezien elk individu van de samenleving, bij zijn of haar partijkeuze in feite mee het toekomstig 'politieke beleid van ons land' bepaalt, wat voor de gewone burger meestal een equivalent is, voor ne kouwe kak in 'n natte handdoek.
Maar.., eigen schuld, dikke bult, zo is dat.
Citaat:
Op de vraag hoelang dit geacccepteerd wordt:
Gewoon, net zolang tot het point of no return word bereikt, zo ongeveer wanneer her en der familieleden van verkrachtte of in coma gestampte autochtonen door bendes losgeslagen islamieten in Europa, het recht in eigen handen beginnen te nemen, waarop uiteraard een kettingreactie van nog meer (tegen-) geweld zich zal instigeren enz. Tot zolang, denk ik.

En die zwaar over de nek gegane allahtonen-shit in tal van Europese steden, die multi-cadeau hebben we met z'n allen te danken aan de verweven collaboratie, tussen het regiment geborneerde politiekers, inbegrepen alles wat uit de politieke ruif te vreten krijgt en de regulerende grootbanken aka de CEO's van de EU en beyond.
Of hoe poco-links en oer-conservatief, het blijkbaar best met elkaar kunnen vinden achter de coulissen...

Citaat:
Als je niet capabel bent/niet bereid bent om een rechtsstaat in stand te houden, wat verwacht je dan precies?
Pats Boem!! De nagel op de kop, idd, want wie als brave burger te laf is om voor je kinderen openbare veiligheid te eisen van z'n eigen verkozenen, dan zijn de door straatbendes aangepakte slachtoffers de levenslange prijs die door hun directe omgeving wordt betaalt, juist voor die absoluut misplaatste lankmoedigheid en gemakzucht tov de eigen rechtsstaat en de 'onschendbare' bekleders ervan.
Yep, and again: eigen schuld, dikke...

Het bestaan van dit monstrueus falende EU-beleid dat zo'n misselijkmakende toestanden mogelijk maakt en deze hierdoor zelfs exponentieel doet toenemen, alsook het daardoor veroorzaakte leed uiteraard, is net het mooiste bewijs van die maatschappij-wurgende EU-ziekte.
Het is dan imo ook niet zozeer het wildverkrachtend moslimcrapuul dat eerst tot de maatschappelijke orde moet worden geroepen, maar vooral, en dit bij hoogdringendheid, het politieke crapuul, dat de aanwezigheid van dat soort 'multi-culturele verrijking' op Europese bodem nog maar mogelijk maakt.
Wie nu nog onbezwaard poco stemt, is imo alvast een oen en nog geen heel klein beetje.

En ja hoor, Eberhard, ook mastermind-oplichters en volkscriminelen als Votron & co dienen evenzeer te worden opgepakt en bij bewezen schuld een veroordeling.
Een werkstraf van pakweg 100 uurtjes zou imo al ruim voldoen voor hun oplichterij en daarna mogen ze gratis dagje uit naar een publieke beurs voor nieuwe beleggingsfondsen ofzo, samen met een volle bus berooide ex-Fortis-aandeelhouders.
Geheid een wereldhit op joetjoeb.

Anyway, wanneer vond de laatste revolutie in Europa ook weer plaats ?
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 00:30   #146
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Los gezien van het artikel in het begin van dit topic...
Is het dan minder erg als het 'door ene van uw eigen soort' word gedaan?

Een gewone burger walgt van dit soort praktijken om wille van de actie: de verkrachting.

En de racist walgt vooral om het feit dat dit door een allochtoon is gedaan.

Wie draagt er nu kleppen en moet die eens dringend afzetten?!
Het antwoord op uw vraag is eenvoudig, u draagt oogkleppen maar of u ze kunt afzetten betwijfel ik...
Ook in Antwerpen loopt het vol vrouwen die persoonlijk de ervaring hadden lastig gevallen te worden door moslimjongeren die meestal van Marokkaanse origine zijn.
Dat komt omdat die jongeren opgroeien met het idee dat vrouwen in gedrag en kleding aanleiding geven tot seksuele agressie, daarom horen veel vrouwen en meisjes dat het hoeren zijn die er zelf om vragen.
Komt het steeds tot verkrachting? Gelukkig niet, maar de seksueel getinte agressie van jongeren vaak in groep doet vrouwen noodgedwongen hun gedrag en kleding of haarkleur anapassen om met rust gelaten te worden;
Dat probleem blijkt dus ook in andere steden te bestaan, die niet erkennen is oogkleppen opzetten en ze daar houden.
De agressie en het racisme komt vaak van moslimjongeren van vooral Marokkaanse origine, en is gericht tegen Westerse vrouwen die in hun ogen provocerend zijn, gewoon omdat ze er zijn, mee nu?
Mooi zo.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 05:51   #147
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
’t Is heel simpel maar ik zal het u nog eens proberen uit te leggen. Deze thread gaat over “Zweedse blondines verven hun haar donker uit angst voor verkrachting”. De meisjes doen dat volgens het artikel omdat moslimjongeren hun blonde lokken of losse kledij als een provocatie zien. Lees het artikel nog eens als u me niet gelooft.
D�*�*rover gaat het hier. En dan komt u afdragen met onderzoeken in Groot-Brittannië, met verkrachtingen in het algemeen in België enzovoort. Geen woord van uwentwege over de zaak zelf : ’t is te zeggen, blonde, Zweedse vrouwen worden bang gemaakt door vreemdelingen uit de moslimcultuur, zo erg zelfs dat ze het noodzakelijk vinden hun uiterlijk te veranderen. Als u niet beseft hoe ernstig dit is, tja dan is er weinig hoop voor u.
Laat ik het andersom stellen : als Westerse mannen zwarte haren bedekt door sluiers zo aanlokkelijk zouden vinden dat ze meisjes met dergelijke kenmerken voortdurend gaan lastig vallen en zelfs verkrachten, wat zou u dan over die Westerse mannen zeggen? Als die meisjes uit pure angst hun haren zouden blonderen, zou dat niet vreselijk zijn?
En wat dat zinnetje van mij betreft : "Zolang ù niet verkracht wordt, is er duidelijk geen vuiltje aan de lucht.", wel, het heeft u wel wakker geschud hé! U blijft er over doorbomen, maar voor de duidelijkheid kopieer ik hierbij de volledige post waarin het te lezen staat :
“Post 66 : U vergeet een stukje in uw eerste zin :
Deze draad gaat over een onderzoek naar Zweedse meisjes die hun haar zwart verven. UIT ANGST OM VERKRACHT TE WORDEN.
Maar gaat u rustig verder met uw getheoretiseer over mythes, racistische uitlatingen enzovoort. Zolang ù niet verkracht wordt, is er duidelijk geen vuiltje aan de lucht.”
U had het enkel over meisjes die hun haar zwart verven en vergat gemakkelijkheidhalve de reden te vermelden waarom ze dat doen. Vindt u het dan vreemd dat ik u zo’n vraag stel?
En eigenlijk is mijn repliek in die post 66 voldoende om u te doen begrijpen waarom ik vind dat u weinig medeleven toont. Dus ga ik daar niet verder op in.
Hoe u het ook draait of keert met de moslimjongeren, niet-moslimjongeren, niet-moslim-niet-jongeren en wat u er allemaal van maakt, ik zou toch eigenlijk wel graag een duidelijk antwoord krijgen op de vraag :
"Zijn niet eerder die moslimjongeren racistisch omdat ze vinden dat ze blonde meisjes mogen verkrachten?"
Een antwoord zonder gedraai rond niet- of wel-moslimjongeren graag.
U verdedigt altijd moslims van allerlei soort, de goede (wat natuurlijk normaal is), maar ook de slechte en de verkeerde, misdadige daden die deze tweede categorie doen omdat ze door allerlei kronkels menen te mogen stellen dat hun geloof dat goedkeurt. U hebt tot nu toe 9838 posts gepubliceerd en ik denk dat ik er niet ver naast zit met te stellen dat ten minste 9000 ervan over de islam gaan, de goede kanten van de islam en de redenen waarom wij, slechte Westerlingen, alles moeten verdragen van de islam die ons zoveel goeds komt brengen.
Waarom doe ik eigenlijk de moeite om punt voor punt op je post te antwoorden als je dit toch niet leest of compleet negeert?
Zoals ik in mijn vorige post schreef
"Ik vreesde al dat dit een uitputtingsslag zou worden over wat ik wel of niet geschreven heb."
Ben je nog van plan om te repliceren op wat ik wel schreef?
http://forum.politics.be/showthread....07#post4782807
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 08:46   #148
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

10 verkrachtingen per dag zijn er in België; en geen mens die dit interesseert. Totdat Zweedse meisjes hun haren verven. Dan is het drummen om 1 bevolkingsgroep te beschuldigen."

Inderdaad; dit onderzoek is gebaseerd op de perceptie van die meisjes; en niet op feiten.
Het aantal aangegeven verkrachtingen verviervoudigde de voorbije 20 jaar.

Dat zijn de feiten. Wat is er de laatste 20 jaar veranderd ? Het aantal 'verrijkers' in de samenleving is verviervoudigd. Zet uw oogkleppen af.
Oud 1 juni 2010, 08:48   #149
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Het antwoord op uw vraag is eenvoudig, u draagt oogkleppen maar of u ze kunt afzetten betwijfel ik...
Ook in Antwerpen loopt het vol vrouwen die persoonlijk de ervaring hadden lastig gevallen te worden door moslimjongeren die meestal van Marokkaanse origine zijn.
Dat komt omdat die jongeren opgroeien met het idee dat vrouwen in gedrag en kleding aanleiding geven tot seksuele agressie, daarom horen veel vrouwen en meisjes dat het hoeren zijn die er zelf om vragen
.
Komt het steeds tot verkrachting? Gelukkig niet, maar de seksueel getinte agressie van jongeren vaak in groep doet vrouwen noodgedwongen hun gedrag en kleding of haarkleur anapassen om met rust gelaten te worden;
Dat probleem blijkt dus ook in andere steden te bestaan, die niet erkennen is oogkleppen opzetten en ze daar houden.
De agressie en het racisme komt vaak van moslimjongeren van vooral Marokkaanse origine, en is gericht tegen Westerse vrouwen die in hun ogen provocerend zijn, gewoon omdat ze er zijn, mee nu?
Mooi zo.
Volkomen correct. Er is iets SERIEUS mis met de opvoeding van die moslimjongeren.
Oud 1 juni 2010, 10:49   #150
frank1234
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dit is wat het 'type Eberhard' zei over de magistratuur en hen die ze aansturen.

Dat lijkt me dus alvast ook voor u te begrijpen.

Nu wordt het iets moeilijker.
Want dit is wat het 'type Eberhard' suggereert over de bestraffing van criminelen (in casu verkrachting), dus eigenlijk over hoe schuldig het 'type Eberhard' deze criminelen acht.
Ik maak de essentie even zwart voor u.
Daar gaan we weer....het stond zelfs in dezelfde quote:
ik vind dat Eberhard wel dikwijls gelijk heeft, maar het zijn z'n woorden he

als ze vanaf morgen de eerste 10 verkrachters veroordelen tot castratie en 10 jaar dwangarbeid zullen daarna het aantal verkrachtingen drastisch verminderen

en het zijn wel degelijk autochtone rechters die zo zwak veroordelen dat misdaad hier wel degelijk loont

Laatst gewijzigd door frank1234 : 1 juni 2010 om 10:51.
frank1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 11:25   #151
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frank1234 Bekijk bericht
ik vind dat Eberhard wel dikwijls gelijk heeft, maar het zijn z'n woorden he

als ze vanaf morgen de eerste 10 verkrachters veroordelen tot castratie en 10 jaar dwangarbeid zullen daarna het aantal verkrachtingen drastisch verminderen

en het zijn wel degelijk autochtone rechters die zo zwak veroordelen dat misdaad hier wel degelijk loont
Volgens uw definitie zou invoering van de doodstraf voor moord en standaard levenslang voor zware misdaden, een afschrikeffect moeten genereren?
I'm afraid not...(hint US)
Oud 1 juni 2010, 11:57   #152
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Groot gelijk, artisjok! Ik denk ook dat er weliswaar veel mohammedanen in deze 13% zitten, maar we moeten veronderstellen dat de overige 87% autochtonen zijn, op straffe van overtreding van de wet ter bevordering van racismebestrijding, imbecilisering en islamisering. Wat hier overigens nog over het hoofd wordt gezien, is dat die Zweedse vrouwen natuurlijk hun haar uit racisme zwart verven, om met deze haarkleur hun goed bedoelende verkrachters in discrediet te brengen en tot de haatzaaierij op dit forum bij te dragen. Als ik jou was, zou ik een actiegroep ter verdediging van de mensenrechten van mohammedaanse verkrachters oprichten.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 11:58   #153
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Volkomen correct. Er is iets SERIEUS mis met de opvoeding van die moslimjongeren.
Dat heet de islam. Als mo de pedofeet het mag dan mogen zij het ook. Omdat ze mannen zijn.
Oud 1 juni 2010, 11:59   #154
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Volgens uw definitie zou invoering van de doodstraf voor moord en standaard levenslang voor zware misdaden, een afschrikeffect moeten genereren?
I'm afraid not...(hint US)
Chemische castratie denk het wel.
Oud 1 juni 2010, 12:13   #155
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Chemische castratie denk het wel.
Neen, strenge straffen hebben geen afschrikeffect, vrees ik.
Alhoewel, een fysieke castratie op het stadsplein?
Oud 1 juni 2010, 19:09   #156
artisjok
Banneling

Standaard

Knelpunten en aanbevelingen van de vrouwenraad i.v.m. verkrachtingen.
http://vrouwenraad.be/dossiers/2006/...bevelingen.pdf
Oud 1 juni 2010, 19:31   #157
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Het gaat hier over verkrachtingen door moslims
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 19:47   #158
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Het gaat hier over verkrachtingen door moslims
Deze draad gaat over een onderzoek naar Zweedse meisjes die hun haar zwart verven.
Oud 1 juni 2010, 20:07   #159
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Omdat ze anders verkracht worden door moslims.
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 20:24   #160
artisjok
Banneling

Standaard

Experts vragen strengere bestraffing seksuele criminaliteit (vrijdag 26 maart 2004)
,,Breng verkrachters voor assisenhof''
Het congres rond verkrachting dat Zucker volgende week in Brussel organiseert in aanwezigheid van vice-premiers Onkelinx (PS) en Dewael (VLD) wil het tij keren door seksuele criminaliteit ,,veel professioneler aan te pakken. Want er komt op alle terreinen nog te veel amateurisme bij kijken, waardoor te weinig verkrachters ook effectief veroordeeld worden.''
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=GEP4TML7

Wat is er onderwijl al gebeurd?

"17 juni 2009 berichtte de media dat er in België een quasi straffeloosheid heerst bij verkrachtingszaken."
Teken de petitie die de overheid vraagt maatregelen te treffen
http://nietakkoord.be/

Laatst gewijzigd door artisjok : 1 juni 2010 om 20:25.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be