Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2010, 22:03   #1001
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre Bekijk bericht
Het is geen herleving van het exodus verhaal. In het exodus verhaal verlieten de joden het Europese vasteland om zich te kunnen vestigen in Israël. Hier gaat het om een holocaust die door een misdadige staat gepleegd wordt op een bevolking te Gaza. Hierbij wordt alle hulp vanuit het buitenland wordt geblokkeerd. In tegenstelling tot nazi-Duitsland worden de inwoners niet naar vernietigingskampen gebracht, Israël heeft de Gaza zelf tot een vernietigingskamp geschapen... met medewerking van de VS en andere 'weldenkende' landen. Nu worden organisaties die steun willen geven aan een noodlijdende bevolking, op een moorddadige manier tegengehouden. Dat heeft nooit plaats gevonden bij de Engelse marine na de tweede wereldoorlog...
Moest je nu de term 'vernietigingskamp' ingewisseld hebben voor 'ghetto' of 'concentratiekamp' dan zou ik de analogie begrepen hebben. Vooralsnog heeft Israël (denk ik) geen grootschalige uitroeiingsprojecten op poten gezet in Gaza, al lijkt het erg waarschijnlijk dat enkele Israëlische politici al wel in die richting dachten of denken.

Laatst gewijzigd door Andy : 1 juni 2010 om 22:04.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 22:14   #1002
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ik kan mij geen situatie uit WO II voor de geest halen waar "vredesactivisten" zich naar een oorlogszone begaven en daar wat gingen provoceren.

Wat gebeurt is, is spijtig.

Maar een oorlog is gevaarlijk.

Daarom dat men de levering van hulpgoederen beter overlaat aan geroutineerde professionals, zoals het ICRC, in plaats van amateurs die geen knijt van oorlogsrecht afweten.
Hier een uitstekende video met Guest Star Louis Michel

http://www.youtube.com/watch?v=PeeGg...layer_embedded

Maar hoe durft u dat zeggen
Maar hoe durft u dat zeggen
Maar dat is niet waar
Maar dat is niet waar

Refrein:

Nee dat zijn geen feiten
Nee dat zijn geen feiten

(dansje: met beide vuisten in de lucht !)
ShoshannaKimberley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 22:20   #1003
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Moest je nu de term 'vernietigingskamp' ingewisseld hebben voor 'ghetto' of 'concentratiekamp' dan zou ik de analogie begrepen hebben. Vooralsnog heeft Israël (denk ik) geen grootschalige uitroeiingsprojecten op poten gezet in Gaza, al lijkt het erg waarschijnlijk dat enkele Israëlische politici al wel in die richting dachten of denken.
Tja!... dat hangt natuurlijk af van de pers en van de internationale organisaties die dergelijke zaken moeten behandelen. We weten zeer goed dat klachten tegenover Israël STEEDS geseponeerd worden. Wanner ik het over Israël heb, dan bedoel die kliek die zich aan de top genesteld heeft en van de ene corruptie naar de andere waggelt. Ik zie wel degelijk een politiek die de vernietiging als doel heeft. Deels te wijten aan onkunde, onverschilligheid... maar ook aan een totaal misplaatste interpretatie van het 'uitverkoren volk'... Zowat in de aard van de übermensch!

Omwille van de discussie schuw ik geen term zoals die van de vernietigingskampen. Een vernietigingskamp is een kamp met de bedoeling mensen te vernietigen. Dat is ook wat er te Gaza gebeurt. Hier een artikel. Het beruchte Wannsee-Protokoll van 1942 bevatte minder elementen dan wat later Israëlische regeringsleiders uitkraamden:

Gaza-blokkade - wanneer gaat het om genocide? http://www.palestina-komitee.nl/soemoed/56/527

…De regering van Israel heeft een dergelijke intentieverklaring vanzelfsprekend nooit uitgegeven. Toch zou men van een reeks prominente Israeli’s kunnen zeggen, dat zij daartoe wel degelijk hebben opgeroepen. Drie voorbeelden:
• De Palestijnen van Gaza ‘op dieet zetten’ - Dov Weisglass, kabinetschef van Ariel Sharon, in 2006.
• Hen [de Palestijnen] blootstellen aan ’een grote shoa (Holocaust)’ - Matan Vilnai, onder-minister van Defensie, in 2008.
• Het in omloop brengen van religieuze publicaties waarin soldaten op het hart wordt gedrukt om [ten aanzien van Palestijnen] geen genade te tonen – het Israelische legerrabbinaat tijdens het offensief tegen Gaza in 2008-2009.

Dergelijke verklaringen zijn in lijn met ten minste drie van de ‘acht stadia van genocide’, die Gregory Stanton, het hoofd van Genocide Watch, in de jaren negentig na de genocide in Rwanda onderscheidde: classificatie, de-humanisering en polarisatie.

Zie ook: A Genocide is Engulfing the People of Gaza http://www.globalresearch.ca/index.p...xt=va&aid=4580
Institute for Policy Research & Development - Campaign for Gaza http://www.iprd.org.uk/campaign.php?id=1 Consulteer hierbij ook de bibliografie.

Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 1 juni 2010 om 22:42.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 22:20   #1004
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Israël is zijn eigen graf aan het graven, en weet je wat? Het is maar goed ook, want ze hebben bewezen dat ze een bende inferieure bloeddorstige onmensen zijn.
Er zal een tijd komen dat ze zullen weggevaagd worden door de Arabische landen. Maar daar hebben ze dan ook om gevraagd, met hun aanhoudend onmenselijk geprovoceer. Al hun haat zal als een boemerang uiteindelijk terug op hen afkomen.
Oud 1 juni 2010, 22:25   #1005
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Ik kan momenteel youtube niet openen, maar was dat met Freilich en Michel en dat michel constant kwaad werd en deed alsof het hem raakte.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 22:28   #1006
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Ik kan momenteel youtube niet openen, maar was dat met Freilich en Michel en dat michel constant kwaad werd en deed alsof het hem raakte.
je kan dat bekijken op www.deredactie.be (Phara)

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 22:28   #1007
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Onzin. Jij beschuldigt de Joden ervan de gehele media te beheersen, 95% van de Russische maffia uit Joden bestaat en tal van andere zaken. Dat staat los van het Israelisch-Palestijns conflict.

1.) Hier is hij weer ... '' de joden'' ....... Dat is niet wat ik zeg, dat maakt gij er zelfbewust zo graag van en bovendien staat dat inderdaad los van deze draad, dus moet jij die dingen niet in elke topic opnieuw verkeerdelijk herhalen; voor mij niet gelaten, maar ge werkt waarschijnlijk behoorlijk op de zenuwen van anderen in deze draad.

2.) Je moet mij ook zeker niet verkeerd quoteren of uit context halen, want het druipt er af. Intellectuele eerlijkheid is ver zoek bij u.

Ik heb u voldoende met feiten en bronnen e.d. van antwoord gediend in de daarvoor bestemde draden. Het is wel duidelijk waar ge mee bezig zijt, en ik zal meer dan ooit kritiek blijven uiten, net wat jij niet graag hebt.

Doe maar voort met uw onnozele truuks. Hoe meer hoe liever, en hoe meer ik wantoestanden zal aankaarten en blootleggen, wie ook de auteurs van die wantoestanden zijn. Of het nu zionisten of moslimfanatici, de italiaanse of joodse maffia is, of wat dan ook.

Citaat:
Daar gaat het niet om. Jij teert voort op het aloude antisemitische beeld dat de Joden uit zijn op wereldmacht.
Opnieuw, dat zijn uw woorden, niet de mijne. Ik kan er niet aan doen dat jij zelf die deducties maakt.

Je gebruikt het antisemitisme verwijt om elke legitieme kritiek in de kiem te smoren. Je maakt de zaken dus zelf enkel maar erger. Men begint het wel te zien hoe het werkt met kerels zoals jij. Zoals Walt en Mearsheimer het zeggen en in hun docu aan bod komt: kerels zoals jij met overijver om antisemitisme op te sporen werken het antisemitisme ZELF in de hand.

Citaat:
Nee, ik geef tegengas aan de oververtegenwoordiging van uiterst links en extreem rechts die elke discussie over Israel bij voorbaat onmogelijk maken.
Citaat:
Ik heb atheist en heb totaal niks met godsdienst. Ik overdrijf mijn standpunten juist door het overdreven anti-Israel geluid hier.

Voor mij hebt ge elke geloofwaardigheid al lang verloren, uw gesprekstechieken zijn overduidelijk.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 22:29   #1008
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge mist er geen zak aan.

Het stoort mij niet dat gepoogd wordt Michel m.b.v. dit filmpje belachelijk te maken, maar ik vind het wel erg flauw dat Freilich niet aan eenzelfde 'behandeling' wordt onderworpen.

Argumentatie-waarde van het filmpje: 0

Amusementswaarde van het filmpje: ook 0

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 22:36   #1009
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley Bekijk bericht
Hier een uitstekende video met Guest Star Louis Michel
Je zinkt, samen met Israel, tot ongekende laagtes als je zo'n gemanipuleerde filmpjes plaatst.
De vraag is , how low can u go?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 22:39   #1010
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja!... dat hangt natuurlijk af van de pers en van de internationale organisaties die dergelijke zaken moeten behandelen. We weten zeer goed dat klachten tegenover Israël STEEDS geseponeerd worden. Wanner ik het over Israël heb, dan bedoel die kliek die zich aan de top genesteld heeft en van de ene corruptie naar de andere waggelt. Ik zie wel degelijk een politiek die de vernietiging als doel heeft. Deels te wijten aan onkunde, onverschilligheid... maar ook aan een totaal misplaatste interpretatie van het 'uitverkoren volk'... Zowat in de aard van de übermensch!

Omwille van de discussie schuw ik geen termen van vernietigingskampen. Een vernietigingskamp is een kamp met de bedoeling mensen te vernietigen. Dat is ook wat er te Gaza gebeurt. Hier een artikel. Het beruchte Wannsee-Protokoll van 1942 bevatte minder elementen dan wat later Israëlische regeringsleiders uitkraamden.

Gaza-blokkade - wanneer gaat het om genocide? http://www.palestina-komitee.nl/soemoed/56/527

…De regering van Israel heeft een dergelijke intentieverklaring vanzelfsprekend nooit uitgegeven. Toch zou men van een reeks prominente Israeli’s kunnen zeggen, dat zij daartoe wel degelijk hebben opgeroepen. Drie voorbeelden:
• De Palestijnen van Gaza ‘op dieet zetten’ - Dov Weisglass, kabinetschef van Ariel Sharon, in 2006.
• Hen [de Palestijnen] blootstellen aan ’een grote shoa (Holocaust)’ - Matan Vilnai, onder-minister van Defensie, in 2008.
• Het in omloop brengen van religieuze publicaties waarin soldaten op het hart wordt gedrukt om [ten aanzien van Palestijnen] geen genade te tonen – het Israelische legerrabbinaat tijdens het offensief tegen Gaza in 2008-2009.

Dergelijke verklaringen zijn in lijn met ten minste drie van de ‘acht stadia van genocide’, die Gregory Stanton, het hoofd van Genocide Watch, in de jaren negentig na de genocide in Rwanda onderscheidde: classificatie, de-humanisering en polarisatie.
Dit verklaart. Bedankt.
Oud 1 juni 2010, 22:41   #1011
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:

Omwille van de discussie schuw ik geen term zoals die van de vernietigingskampen. Een vernietigingskamp is een kamp met de bedoeling mensen te vernietigen. Dat is ook wat er te Gaza gebeurt. Hier een artikel. Het beruchte Wannsee-Protokoll van 1942 bevatte minder elementen dan wat later Israëlische regeringsleiders uitkraamden:

Zie ook: A Genocide is Engulfing the People of Gaza http://www.globalresearch.ca/index.p...xt=va&aid=4580
I rest my case. *QED*
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 22:42   #1012
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Wat mij het meest verbaasd in deze 'discussie' zijn twee facetten:

- enerzijds de nood van sommigen om kritiekloos en systematisch de propaganda van de Israëlische regering te herhalen, los van de feiten.

- anderzijds de totale miskenning van de bijzonder felle en kritische discussie en debat dat binnen Israël en de Joodse gemeenschap zelf aan de gang is.

Het verbaast mij omdat je ook als vriend of sympathisant van Israël niet anders kan dan vaststellen dat de Israëlische regering dit bijzonder dom heeft aangepakt en dat ze zich hiermee nog meer isoleren dan na hun fiasco in Gaza. Zelfs van hun laatste bondgenoot in de regio, Turkije, hebben ze nu een vijand gemaakt. Hoe dom en arrogant kun je zijn?
Je kan wat dat betreft duizend keer herhalen dat er (zoals op elk schip) messen en bijlen aan boord waren en dat de militanten zich niet zonder slag of stoot hebben overgegeven, dat doet niets ter zake: heel deze operatie is ten nadele van Israël. De manier waarop dit werd aangepakt, is ten nadele van Israël, het resultaat is ten nadele van Israël.

Als vriend van Israël zou ik op zijn minst wat kritische bedenkingen plaatsen en erkennen dat heel de handelswijze niet alleen op humanitaire gronden verwerpelijk en militair idioot is aangepakt maar dat het ook en vooral politiek een blunder van formaat is.

Als Israël hier en daar nog wat (terecht) krediet had, zijn ze goed bezig om dat in sneltreinvaart te verkwansel in een show of force die er geen is.

Ik snap de kritiekloze vrienden van Israël in deze niet.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 22:46   #1013
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja gisteravond bij Phara, toen Freilich totaal beschaafd bleef en rustig praatte, terwijl Louis Michel zich compleet belachelijk maakte met zijn woeste gebrul: nog voordat Michael Freilich iets kon zeggen bulderde hij : "Dat zijn geen feiten! Dat is niet waar! Hoe durft u dat zeggen, maar hoe durft u dat zeggen!" Zelf heeft hij inhoudelijk NIETS bijgebracht in de discussie, maar wel gillen - typisch voor degenen die eigenlijk weten dat ze ongelijk hebben..

Ook het feit van steeds hetzelfde zinnetje te herhalen wijst op een totaal gebrek aan iets te vertellen (cfr 'oneliners' en stalkers op internet fora).
ShoshannaKimberley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 22:50   #1014
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley Bekijk bericht
Ik zag in een repo wel een halfvolle kist appelen, en vanmiddag een foto van alle wapens die ze hadden waaronder machetes (die Laila Shaheed van de Euro Pallie Club 'keukengerei' noemde). Zal even die foto's opzoeken. Als ik ze vind post ik ze.

PS: vind je ook niet grappig hoe sommigen van Israel Bashing hun full time hobby gemaakt hebben en dag en nacht in deze draad zitten te 'posten'..? Zouden ze betaald worden door de Saoedi's om de jihaat zo meer macht te geven in Europa of wat?
Ik ben niet voor of tegen joden, maar één ding weet ik : moest ik in zo een land als Israël wonen, omringd door vijandige buren die er dag en nacht over dromen om mij te vermoorden, en dat ook geregeld proberen, dat ik dan behoorlijk over mijn toeren zou zijn, en er ook op los zou schieten als een paar exemplaren mij slagen met ijzeren staven, en messen in mijn lijf steken...
Veel mensen hier schijnen dat volledig over het hoofd te zien, verblind door hun ingebakken jodenhaat. Uiterst links en uiterst rechts, broederlijk verenigd onder het bruin-rode bannier van het antisemitisme...Wat ontroerend ! En nu allebeide een dikke kus geven aan Ome Islamfundi...

Laatst gewijzigd door den dinges : 1 juni 2010 om 22:56.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 22:52   #1015
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Wat mij het meest verbaasd in deze 'discussie' zijn twee facetten:

- enerzijds de nood van sommigen om kritiekloos en systematisch de propaganda van de Israëlische regering te herhalen, los van de feiten.

- anderzijds de totale miskenning van de bijzonder felle en kritische discussie en debat dat binnen Israël en de Joodse gemeenschap zelf aan de gang is.

Het verbaast mij omdat je ook als vriend of sympathisant van Israël niet anders kan dan vaststellen dat de Israëlische regering dit bijzonder dom heeft aangepakt en dat ze zich hiermee nog meer isoleren dan na hun fiasco in Gaza. Zelfs van hun laatste bondgenoot in de regio, Turkije, hebben ze nu een vijand gemaakt. Hoe dom en arrogant kun je zijn?
Je kan wat dat betreft duizend keer herhalen dat er (zoals op elk schip) messen en bijlen aan boord waren en dat de militanten zich niet zonder slag of stoot hebben overgegeven, dat doet niets ter zake: heel deze operatie is ten nadele van Israël. De manier waarop dit werd aangepakt, is ten nadele van Israël, het resultaat is ten nadele van Israël.

Als vriend van Israël zou ik op zijn minst wat kritische bedenkingen plaatsen en erkennen dat heel de handelswijze niet alleen op humanitaire gronden verwerpelijk en militair idioot is aangepakt maar dat het ook en vooral politiek een blunder van formaat is.

Als Israël hier en daar nog wat (terecht) krediet had, zijn ze goed bezig om dat in sneltreinvaart te verkwansel in een show of force die er geen is.

Ik snap de kritiekloze vrienden van Israël in deze niet.
Het is 1905...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 22:52   #1016
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Ik ben niet voor of tegen joden, maar één ding weet ik : moest ik in zo een land als Israël wonen, omringd door vijandige buren die er dag en nacht over dromen om mij te vermoorden, en dat ook geregeld proberen, dat ik dan behoorlijk over mijn toeren zou zijn, en er ook oplos zou schieten als een paar exemplaren mij slagen met ijzeren staven, en messen in mijn lijf steken...
De israeli's zijn terecht bang. Overal loert de vijand. Natuurlijk dat die soldaten gespannen zijn. Maar als ze onterecht hebben gemoord, dan is dat heel spijtig.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 22:52   #1017
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

het IDF heeft selectief beelden vrijgegeven. wanneer gaan ze nu de beelden geven van de beschieting van de activisten?

om er 9 dood en een pak gewond te krijgen moet je redelijk gericht en voor een lange tijd schieten.

trouwens, goed werk dat die ene soldaat overboord gegooit werd. ik zie dat als een daad van moedige zelfverdediging tegen de patsers van het IDF die impooneren met hun hitech wapengerei.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 22:57   #1018
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
De israeli's zijn terecht bang. Overal loert de vijand. Natuurlijk dat die soldaten gespannen zijn. Maar als ze onterecht hebben gemoord, dan is dat heel spijtig.
Sorry, ik noem dat zelfverdediging. Je k�*n iemand niet verwijten terug te slagen.

Laatst gewijzigd door den dinges : 1 juni 2010 om 22:58.
Oud 1 juni 2010, 22:59   #1019
TheHunter
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
En hopla!! Voor juffrouw Kimberly is iedereen die de actie van de Israëlische marine veroodeelt opnieuw een jodenhater.

De Verenigde Naties? Nazi's!!
De Fransen? Nazi's!!
De Turken? Nazi's!!
De Syriërs? Nazi's!!
De Egyptenaren? Nazi's!!
De Grieken? Nazi's!!
De Zweden? Nazi's!!
De Italianen? Nazi's!!
De Engelsen? Nazi's!!
De Libanezen? Nazi's!!
De Duitsers? Nazi's!!
De Noren? Nazi's!!
De Mexicanen? Nazi's!!

http://www.youtube.com/watch?v=cNQSV3BBtZ4
TheHunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 23:00   #1020
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
het IDF heeft selectief beelden vrijgegeven. wanneer gaan ze nu de beelden geven van de beschieting van de activisten?

om er 9 dood en een pak gewond te krijgen moet je redelijk gericht en voor een lange tijd schieten.
trouwens, goed werk dat die ene soldaat overboord gegooit werd. ik zie dat als een daad van moedige zelfverdediging tegen de patsers van het IDF die impooneren met hun hitech wapengerei.
Eén salvo met een automatisch wapen gericht op een menigte volstaat. En dat duurt dan hooguit 20 seconden...Niet zeveren hé man. Jij weet duidelijk van toeten noch blazen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be