![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1601 |
|
Burgemeester
|
Jij zit met hetzelfde probleem, veel mensen die Israël steunen doen dit ook niet omwille van Israël maar omwille van racisme jegens moslims. Geen van ons beiden kiest zijn medestanders dus lijkt het met irrelevant om deze er bij te halen.
|
|
|
|
|
|
#1602 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=652 |
|
|
|
|
|
|
#1603 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1604 |
|
Banneling
|
Pagani vat mijn opinie redelijk goed samen:
http://www.youtube.com/watch?v=i4meJle3rQw Hier is de transcriptie: http://ythebest.free.fr/pagani.htm Aandachtig beluisteren en lezen, aub. Herbert Pagani, novembre 1975... Laatst gewijzigd door filosoof : 2 juni 2010 om 21:13. |
|
|
|
|
|
#1605 |
|
Banneling
|
Ik zag zojuist op het NOS journaal hoe de leider van de.. euh... activisten brulde dat het nog niet gedaan was en dat ze verder gingen blijven doen met de... JIHAD.
Humanitair? En d�*t steunen de EU en de VN. (nog niet online maar zal het zéker posten) PS: Een goede definitie van het Nieuwe Antisemitisme vindt men hier: http://fr.wikipedia.org/wiki/Fichier:Neoantisemismo.jpg Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 2 juni 2010 om 21:13. |
|
|
|
|
|
#1606 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1607 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De definitie van 'definitie' gaat als volgt: def•i•ni•tion |ˌdefəˈni sh ən| noun 1 a statement of the exact meaning of a word, esp. in a dictionary. • an exact statement or description of the nature, scope, or meaning of something : our definition of what constitutes poetry. • the action or process of defining something. 2 the degree of distinctness in outline of an object, image, or sound, esp. of an image in a photograph or on a screen. • the capacity of an instrument or device for making images distinct in outline : [in combination ] high-definition television. PHRASES by definition by its very nature; intrinsically : underachievement, by definition, is not due to lack of talent. DERIVATIVES def•i•ni•tional |- sh ənl| |ˈdɛfəˈnɪʃənl| |ˈdɛfəˈnɪʃnəl| adjective def•i•ni•tion•al•ly |- sh ənl-ē| |ˈdɛfəˈnɪʃənli| |ˈdɛfəˈnɪʃnəli| adverb ORIGIN late Middle English : from Latin definitio(n-), from the verb definire ‘set bounds to’ (see define ).
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 2 juni 2010 om 21:18. |
|
|
|
|
|
|
#1608 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het probleem is dat de Palestijnen van de West Bank aan die nadrukkelijke afkeuring niet veel hebben.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#1609 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
1) Jij bent dus voorstander van een tweestatenoplossing met Israel die de grenzen van 1967 accepteert? 2) Jij vindt dus bepaalde politici, politieke partijen en instanties (IDF) in Israel zionisten? 3) Je ontkent niet het bestaansrecht van Israel? |
|
|
|
|
|
|
#1610 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vooral die protestantse christenen dan, die het hoog ophebben met de inwoners en het land die samen door Jaweh zijn uitgekozen. Of zouden zijn uitgekozen. Dat lijkt me beter. Als ik zo naar de EO luister, dan kan Israel niets verkeerds doen. Fanatieke en door de godsdienst benevelde lompe mensen noem ik hen. Laatst gewijzigd door system : 2 juni 2010 om 21:30. |
|
|
|
|
|
|
#1611 |
|
Europees Commissaris
|
Ik denk dat bij mij het kwartje gevallen is.
|
|
|
|
|
|
#1612 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Il est dit dans la bible: la terre n'appartient pas a l'homme, mais a Dieu. De cette phrase découle une loi : celle de la remise en question systématique de la propriété tous les 49ans." De staat "Israël" bestaat al wat langer dan 49 jaar. Voor wanneer de 'remise en question systématique' van deze 'propriété'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 2 juni 2010 om 21:31. |
|
|
|
|
|
|
#1613 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1614 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik ben voor één staat in die regio die Israël en alle Palestijnse gebieden omvat, waar de vluchtelingen kunnen terugkeren, waar ieder die schade heeft geleden wordt schadeloos gesteld, waar alle politieke gevangenen worden vrijgelaten en waar het principe one-man, one-vote geldt. Dat is waar ik voorstander van ben. Maar dat is vandaag verre van realistisch. Ik denk dat de meerderheid van Palestijnen dat ook niet wil. Daarom ben ik er voor dat er in eerste instantie een Palestijnse staat komt en dat die op termijn een federatie vormt met Israël. Op korte termijn dus: ja. Citaat:
Citaat:
Ik denk dat de eenzijdige uitroeping van de staat Israël een stommiteit of althans een bijzonder onrechtvaardige daad was, maar het is geschiedenis en niet terug te draaien.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 2 juni 2010 om 21:37. |
|||
|
|
|
|
|
#1615 |
|
Banneling
|
U leest niet wat ik heb geschreven. U leest gewoon wat u denkt dat ik heb geschreven. Maar dat wat u denkt dat ik heb geschreven, heb ik niet geschreven.
Laatst gewijzigd door system : 2 juni 2010 om 21:40. |
|
|
|
|
|
#1616 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://docs.google.com/fileview?id=...Y2NmMGEy&hl=nl |
|
|
|
|
|
|
#1617 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
BERICHT NET BINNEN:
woensdag 02 juni 2010 Contact met Inge Neefs, 1 van de Belgische (gewonde) gevangen genomen activisten van de Free Gaza Flotilla After our lawyers visited passengers in detention yesterday, the media reported that Israel was releasing all passengers. This is not true !! ( last minute informatie van woensdag 2 juni vanwege de organisatie van het Free Flotilla hulpkonvooi) Beste mensen * Israel overvalt eerst de schepen * die in internationale waters varen * dan vermoorden ze minstens 9 mensen, dozijnen gewond ( oa dochter Inge) * dan nemen ze met geweld de boten over ( = kidnapping !) * dan gooien ze 600 mensen in de gevangenis * geen enkele van hen wilde naar Israel gaan en zijn verplicht gedeporteerd Dan zeggen ze dat ze ALLEMAAL zullen worden vrijgelaten En nu klopt dat bericht dus weer NIET, Israel speelt een gruwelijk spel waarin onze 4 Belgische ( waaronder 2 Vlaamse) actvisten een speelbal zijn Ik kreeg vandaag een telefoon van Inge gedurende, héél kort, ze klonk ok en sterk maar moest Engels praten van haar bewaker en het gesprek werd bruusk onderbroken na 45 seconden. Van een eventuele vrijlating wist ze niks af ! Ze vroeg om jullie aandacht niet te laten verslappen, dus mail dit door en praat erover en klaag deze wantoestand aan aub, namens Inge.
|
|
|
|
#1618 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lol, en dat zit zich hier dan zorgen te maken over de objectiviteit van Joodse journalisten die voor de tv werken? Hilarisch gewoon.
|
|
|
|
|
|
#1619 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ben je daar weer met de zoveelste herhaling van die zeik? Dat is geen informatie maar propaganda. Ik heb al uit den treure uitgelegd dat die foto's geen illustratie zijn van de dagelijkse realiteit en zeker de wetenschappelijke rapporten van de John Hopkins Universiteit, UNWRA, Unicef en ngo's niet tegenspreken.
De foto"s zijn genomen de dag voor het Offerfeest en illustreren dus een uitzondering op de realiteit.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 2 juni 2010 om 21:48. |
|
|
|
|
|
#1620 | |
|
Minister
|
Citaat:
|