![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“It is not as wrong raping a Swedish girl as raping an Arab girl,” says Hamid. Deze mentaliteit op zich is al walgelijk zelfs als de personen die zo denken zich nooit in hun leven te buiten gaan aan verkrachting. De feiten zijn dus geleden van 2005 en mogen volgens u niet meer aangehaald worden, weet u echter of die mentaliteit veranderd is? Zo niet, mogen we daar tegen in gaan?
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je een bron (met link a.u.b.) geven? Geef dan meteen ook die bron (met link a.u.b.) over één bepaalde bevolkingsgroep en dader van verkrachting Laatst gewijzigd door artisjok : 3 juni 2010 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://jsp.vlaamsparlement.be/websit...rg/409945.html Citaat : Ondertussen zijn er wel al registratieresultaten bekend geraakt. Die bevestigen het vermoeden dat allochtone vrouwen het kernpubliek van vluchthuizen zijn geworden. Dat blijkt uit de recent gepubliceerde gegevens van Tellus, het cliëntregistratiesysteem van de autonome Centra Algemeen Welzijnswerk. Dat wordt verklaard door de slechte maatschappelijke positie van de allochtonen, toenemend partnergeweld en problemen rond uithuwelijking. Allochtone slachtoffers kunnen minder terecht in de familiekring.Einde citaat Ik weet niet of er al verbetering is sedert 2005. Ik hoop het echt voor die moslimvrouwen. Overigens begrijp ik echt niet, Artisjok, dat u de moslims blijft verdedigen terwijl uit serieuze berichten als dit toch overduidelijk blijkt dat ze dikwijls hun vrouwen (ook moslims - dus ook het verdedigen waard, toch?) slecht behandelen.
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U wordt vervelend met uw gezever, u kreeg al antwoord over uw vraag over die bevolkingsgroep en verkrachtingen en ik blijf met u niet bezig. Ik vind eigenlijk dat uw gedrag niets met een discussie maar met stalken te maken heeft! Honderd keer hetzelfde weerleggen, citeren, herhalen rechtzetten, uitleggen....vervelend hoor! Wanneer u aandacht wil zoek dan toch eens een hobby, vrienden of een lief! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En met dat 1 zinnetje ga je beweren dat heel de moslimgemeenschap deze stelling heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vindt u het geen racisme dat iemand (okay, we gaan er even van uit dat het maar één persoon zou zijn) het minder erg vindt wanneer een Westers meisje verkracht wordt dan wanneer een Arabisch meisje verkracht wordt?
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u nog even uitleggen hoe dit dan zit; waarom is de meerderheid van vrouwen in vluchthuizen moslima?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk omdat westerse vrouwen veel vrijgevochtener zijn dan moslima's . Ook denk ik dat het als autochtoon eenvoudiger is om bvb bij vrienden of familie om hulp te gaan en deze stap te zetten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zeker een factor maar veel heeft te maken met opvoeding, traditionele rolpatronen gebaseerd op ongelijkheid, machosubculturen waar eer en schaamte grote rol spelen en lage drempels tegenover geweld.
Laatst gewijzigd door alice : 3 juni 2010 om 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je een bron (met link a.u.b.) geven? Kan je specifiëren waar ik om het even wie (ook Moslims) verdedig; die hun vrouw slecht behandelen. En nog steeds geen inspiratie om te antwoorden op wat ik hier schreef? http://forum.politics.be/showthread....07#post4782807 Laatst gewijzigd door artisjok : 4 juni 2010 om 05:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest van je post heb ik weggelaten; want het niveau van je schrijfsel is te laag om te citeren.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door alice : 4 juni 2010 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, buiten Europa heerst nu eenmaal het idee dat de Europese vrouwen heuse sloeries zijn die te pakken zijn waar & wanneer men dat wilt. Bovendien ijvert de EU net immigratie aan omdat de Europese mannen impotente seuten zijn, en heeft men net buiten-europese mannen nodig om te overleven.... buiten-europese mannen, die maar al te graag de voorgespiegelde rondborstige blondine in schaarse kleren het hof wilt maken
![]() De verwachtingen zijn dus ook, net zoals de spanningen, en de verkrachtingen. De EU heeft het zelf gezocht, mijn inziens