Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Zou u een moslim-vriend(-in) kunnen hebben?
ja, een vriend(-in) is een vriend 64 57,66%
neen, een moslimvriend(-in) is geen vriend 31 27,93%
alleen als ze een burka draagt 5 4,50%
alleen als ze geen burka draagt 11 9,91%
Aantal stemmers: 111. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2010, 21:11   #201
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ok de meeste tieners zijn niet bewust bezig met langetermijn planningen..
maar ze gaan naar mijn mening ook niet bewust relaties aan met personen waarvan ze zeker zijn dat ze er nooit mee zullen huwen of samenleven..
Nee, DIE verkrachten ze gewoon.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 21:29   #202
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Nee, DIE verkrachten ze gewoon.
Zou je niet beter morgen verder doen als je terug nuchter bent?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 21:59   #203
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Je stemt dus op een partij die jouw grote wens (een verbod op de islam) niet eens op het programma heeft? Het past wel bij al het andere vluchtgedrag dat je hier al tentoongesteld hebt. Doe zo voort!
Ocharme toch dat je net niet tussen de lijnen kunt lezen. Mijn deelneming heb je alvast.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 22:00   #204
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ah. Uw argumentatie is echt een goede basis voor discussie. Ik hoop voor u dat uw dochter nooit met een Marokkaan naar huis komt. Waarschijnlijk heb je zelfs geen dochter.
Dat je dat zo kan raden. Ik heb 2 jonge zonen die de haat van de islam hebben mogen voelen. Dat is al erg genoeg. Een dochter is ofwel een hoer van de moslim. Ofwel moet ze zich bekeren dan kan ze huwen en is ze slavin van de moslim. Geen van de twee zie ik zitten.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 3 juni 2010 om 22:02.
Oud 3 juni 2010, 22:02   #205
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Ocharme toch dat je net niet tussen de lijnen kunt lezen. Mijn deelneming heb je alvast.
Lach maar met je eigen machteloosheid en je trieste vluchtgedrag. Je lijkt er nog trots op te zijn.
Oud 3 juni 2010, 22:03   #206
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Lach maar met je eigen machteloosheid en je trieste vluchtgedrag. Je lijkt er nog trots op te zijn.
Vluchtgedrag en machteloosheid dat zijn eerder uw gevoelens anders zou je me niet constant stalken omdat ik de realiteit schrijf over de islam. Door de mand gast !
Oud 3 juni 2010, 22:04   #207
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
1. Ja, absoluut.
2. Geen probleem, ik val op autochtonen. Maar huwen met een autochtoon zou ik alleen doen alsti moslim is. Kwestie van elkaar beter te begrijpen.
Uiteraard je moet je religie ten alle tijde opdringen als goede moslima.
Oud 3 juni 2010, 22:07   #208
nubian

nubian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vluchtgedrag en machteloosheid dat zijn eerder uw gevoelens anders zou je me niet constant stalken omdat ik de realiteit schrijf over de islam. Door de mand gast !
Ruk jij jezelf af tijdens het typen en lezen van uw postjes? En dat paard dat afgebeeld staat op uw avatar welk ras is dat ?

Laatst gewijzigd door nubian : 3 juni 2010 om 22:18.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 22:07   #209
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Zou u een moslim-vriend(-in) kunnen hebben?

Uiteraard? Waarom niet?
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 22:09   #210
Steve_M

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat je in elke post drie keer 'door de mand' schrijft, dat je jezelf niet hopeloos belachelijk maakt. Het is maar een tip.

PS: Dat 'al wat je zegt ben je zelf' is weinig creatief. Kijk eens aan, nog een tip.

PPS: niet vergeten onder je bed te kijken voor het slapengaan, misschien zit er wel een moslim verstopt. Drie tips voor de prijs van een!
Oud 3 juni 2010, 22:14   #211
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteraard je moet je religie ten alle tijde opdringen als goede moslima.
Echt een kick geeft u dat als u op mij kunt reageren. Ik dring niemand mijn geloof op. Jij daarentegen dringt uw haat wel op. Godzijdank dat de meesten der geen oren naar hebben. Ik heb niemand nodig. Ik heb mijn religie en denkwijze en een ander ook. Ik snap trouwens niet hoe je zulke zaken uit mijn reacties haalt. Ik ben nochtans niet zoals jij me beschrijft. Best schandelijk. Uw vingertje constant in iemand anders richting wijzen, niet wetende dat er 3 vingertjes terug in uw richting wijzen.
Oud 3 juni 2010, 22:16   #212
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat je in elke post drie keer 'door de mand' schrijft, dat je jezelf niet hopeloos belachelijk maakt. Het is maar een tip.

PS: Dat 'al wat je zegt ben je zelf' is weinig creatief. Kijk eens aan, nog een tip.

PPS: niet vergeten onder je bed te kijken voor het slapengaan, misschien zit er wel een moslim verstopt. Drie tips voor de prijs van een!
Ik heb een hond een moslim hoef ik niet te verwachten. Dat is een tip.
Nog een tip. Je moet je moslimvriendjes niet altijd staalhard verdedigen. Je hebt al lang recht op 1 van die 72 maagden.
Je voorbeeldig gedrag is opgemerkt.
Kijk nog een tip. Iemand die opkomt voor een haatreligie maakt zich hopeloos belachelijk. Behalve moslimas ga je daar geen vrouwen mee versieren.
Oud 3 juni 2010, 22:19   #213
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Echt een kick geeft u dat als u op mij kunt reageren. Ik dring niemand mijn geloof op. Jij daarentegen dringt uw haat wel op. Godzijdank dat de meesten der geen oren naar hebben. Ik heb niemand nodig. Ik heb mijn religie en denkwijze en een ander ook. Ik snap trouwens niet hoe je zulke zaken uit mijn reacties haalt. Ik ben nochtans niet zoals jij me beschrijft. Best schandelijk. Uw vingertje constant in iemand anders richting wijzen, niet wetende dat er 3 vingertjes terug in uw richting wijzen.
De vingertjes van de haatislam hebben mijn kindjes gevoelt. Dat kan niemand wegtoveren. Ik zal met veel plezier een stukje van mijn leven opofferen om de haatreligie het moeilijk te maken. Iemand moet opkomen voor al die arme kinderen onder de haat van de islam. Er zijn veel mensen die er oren naar hebben. Want er zijn er al veel die hun kinderen naar andere scholen hebben mogen brengen. Ik dring geen haat op. De haat is opgedrongen geweest door de islam. Dagelijks dringt de islam zijn haat op aan kleine kinderen.
Oud 3 juni 2010, 22:20   #214
Steve_M

Standaard

Citaat:
Ik heb een hond een moslim hoef ik niet te verwachten. Dat is een tip.
Nog een tip. Je moet je moslimvriendjes niet altijd staalhard verdedigen. Je hebt al lang recht op 1 van die 72 maagden.
Je voorbeeldig gedrag is opgemerkt.
Kijk nog een tip. Iemand die opkomt voor een haatreligie maakt zich hopeloos belachelijk. Behalve moslimas ga je daar geen vrouwen mee versieren.
Ik verdedig juist niks en al helemaal geen godsdienst. Beter lezen. Voor de vrouwen moet ik dat al helemaal niet doen, ik heb al een bijzonder bevallig exemplaar aan mijn zijde. En als jij gelooft dat jouw soort waanzinnige blinde haat (waar je overigens niets concreet mee doet, behalve zeuren en vluchten) ook maar enigszins aantrekkelijk gevonden wordt door vrouwen, dan vergis je je schromelijk. Nu ja, op elk potje past een dekseltje, Alexandra Colen is ook van de straat geraakt.
Oud 3 juni 2010, 22:23   #215
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
Ruk jij jezelf af tijdens het typen en lezen van uw postjes? En dat paard dat afgebeeld staat op uw avatar welk ras is dat ?
Auuwwwww, als dat is wat ik denk dat zit die
Het is alvast geen brabants trekpaard
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 22:25   #216
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik verdedig juist niks en al helemaal geen godsdienst. Beter lezen. Voor de vrouwen moet ik dat al helemaal niet doen, ik heb al een bijzonder bevallig exemplaar aan mijn zijde. En als jij gelooft dat jouw soort waanzinnige blinde haat (waar je overigens niets concreet mee doet, behalve zeuren en vluchten) ook maar enigszins aantrekkelijk gevonden wordt door vrouwen, dan vergis je je schromelijk. Nu ja, op elk potje past een dekseltje, Alexandra Colen is ook van de straat geraakt.
Mijn 2 zoontjes zijn uit de bloemkolen gekropen. Echt gast je weet niet wat je schrijft. Je zou beter zwijgen ipv vol haat tegen mij te fulmineren. Ik ga je laten uw gestalk is belachelijk. Dagelijks voelen vrouwen de haat van de islam. Ofwel geven ze toe omwille van de angst ofwel zoeken ze iemand die niet wil toegeven aan de islam. Wees gerust die laatste (in mijn ogen echte vrouwen) moeten niet weten van gasten die plat op den buik gaan voor dat achterlijk gedrag van de moslimventen.
Oud 3 juni 2010, 22:27   #217
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
De vingertjes van de haatislam hebben mijn kindjes gevoelt. Dat kan niemand wegtoveren. Ik zal met veel plezier een stukje van mijn leven opofferen om de haatreligie het moeilijk te maken. Iemand moet opkomen voor al die arme kinderen onder de haat van de islam. Er zijn veel mensen die er oren naar hebben. Want er zijn er al veel die hun kinderen naar andere scholen hebben mogen brengen. Ik dring geen haat op. De haat is opgedrongen geweest door de islam. Dagelijks dringt de islam zijn haat op aan kleine kinderen.
Je dringt uw haat wel degelijk op. Elke mens met een tikkeltje gezond verstand zal dat niet ontkennen. Van mij mag je iets tegen de islam hebben, ik heb er geen probleem mee. Waar ik een probleem mee heb, zijn uw leugens en persoonlijke beschuldigingen.

En deze bekrompen, blinde haat allemaal om een allochtoontje die uw zoontje heeft aangepakt. 1 pot nat jong, ze zullen allemaal wel zo zijn.

Heb heel vaak racistische of bekrompen reacties gelezen maar die van u treffen ze. Ik vind u nogal on-intelligent klinken.
Oud 3 juni 2010, 22:28   #218
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Mijn 2 zoontjes zijn uit de bloemkolen gekropen. Echt gast je weet niet wat je schrijft. Je zou beter zwijgen ipv vol haat tegen mij te fulmineren. Ik ga je laten uw gestalk is belachelijk. Dagelijks voelen vrouwen de haat van de islam. Ofwel geven ze toe omwille van de angst ofwel zoeken ze iemand die niet wil toegeven aan de islam. Wees gerust die laatste (in mijn ogen echte vrouwen) moeten niet weten van gasten die plat op den buik gaan voor dat achterlijk gedrag van de moslimventen.
Das straf!
Oud 3 juni 2010, 22:41   #219
Steve_M

Standaard

Citaat:
Mijn 2 zoontjes zijn uit de bloemkolen gekropen. Echt gast je weet niet wat je schrijft.
Alexandra Colen heeft ook kinderen.

Citaat:
Je zou beter zwijgen ipv vol haat tegen mij te fulmineren.
Qua haat kan ik niet aan jou tippen. Ik voel overigens geen haat voor jou, eerder medelijden.

Citaat:
Ik ga je laten uw gestalk is belachelijk.
Welk gestalk? Je bent zowat de grootste spammer op het forum, dan mag ik toch reageren op je onnozelheden? Als het je niet bevalt, dan schrijf je maar een blog. Als dat te moeilijk is, dan zet je me maar op je negeerlijst.

Citaat:
Wees gerust die laatste (in mijn ogen echte vrouwen) moeten niet weten van gasten die plat op den buik gaan voor dat achterlijk gedrag van de moslimventen.
Schrijft de man die zijn kinderen van school verandert omdat ze van de moslims geen spreekbeurt over honden mogen houden en die helemaal niets doet als zijn kind (of was het je vrouw?) in een ziekenhuis wat petsen krijgt van een moslim. En die 'zijn kapitaal volgt' (lees: vlucht) naar Canada, omdat er daar minder moslims wonen. Of die niets doet wanneer een christelijk ziekenhuis de kruisbeelden weghaalt, terwijl de 'ouw menskes' daar kapot van zijn. Om nog platter op de buik te gaan, ga je een schop moeten meebrengen.
Oud 5 juni 2010, 23:55   #220
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be