Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2010, 16:32   #241
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik merk het, jullie hebben iets gemeen,

hij is een grote mijnheer,

jij bent een grote forumtrol die zelfs de banner van de N-VA gebruikt, mocht ik N-VA'er zijn, ik liet u buitengooien.
2
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 16:38   #242
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Die met zijn fiets of die met zijn helikopter?
Den diene die nog leeft
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 17:16   #243
Thomas VDB
Partijlid

Thomas VDB's schermafbeelding

Standaard

Ik ken de vrouw in kwestie niet goed, daarover ga ik me niet uitspreken.

Wat ze echter zegt over de media = nagels met koppen.
Thomas VDB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 18:22   #244
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

En, zijn de kranten verbrand of verscheurd geraakt?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 18:30   #245
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Alexandra verdient wel een prijs vind ik. Die van de best geslaagde reclamestunt van het jaar. Voor de prijs van wat oud papier is ze er in geslaagd heel Vlaanderen te laten weten dat ze nog deelneemt aan de verkiezingen en waar ze voor staat. Met dat laatste kan je het eens zijn of oneens zijn, maar één ding staat vast: zij zal het maximumbedrag voor verkiezingsuitgaven niet moeten overschrijden
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 18:37   #246
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De freakshow is voorzien voor maandag 7 juni. Gratis inkom.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 18:39   #247
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
De freakshow is voorzien voor maandag 7 juni. Gratis inkom.
Omdat de weekendedities dikker zijn?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 18:41   #248
Torkilson
Gouverneur

Torkilson's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat de weekendedities dikker zijn?
Dan moet ze wel extra kracht zetten, misschien gaat dat haar niet zo goed af.
Oud 3 juni 2010, 19:21   #249
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
U moet weten dat elke VB reklame in elke krant en elk weekblad geweigerd wordt (behalve P magasine). Het cordon mediatique is zo fanatiek dat F Van Hecke een paar jaren geleden een proces heeft aangespannen en gewonnen tegen De Standaard waardoor dezen gedwongen werden om 1 (=één) maal een annonce van het VB te plaatsen op straffe van dwangsom.
Niet correct. Deze week in Knack verschijnt er een paginagrote verkiezingsadvertentie van het VB (pagina 57). Dit was ook bij vorige verkiezingen het geval. Geen wereldschokkend nieuws, maar de waarheid heeft haar rechten.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 19:45   #250
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Dan moet ze wel extra kracht zetten, misschien gaat dat haar niet zo goed af.
Ze gaat ze misschien met een zwaard te lijf.

Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 3 juni 2010 om 19:45.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 20:08   #251
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Hallo, die achterlijke Colen-trut maakt de vergelijking zélf om zich in te dekken:

Aftredend Vlaams Belang-Kamerlid Alexandra Colen gaat op maandag 7 juni een openbare krantenverscheuring organiseren 'uit protest tegen de oneerlijke Vlaamse media'. Aanvankelijk wou ze de kranten verbranden, maar vuur stoken is verboden.
Volgens Colen is de Vlaamse pers 'een van de slechtste ter wereld'. De kranten houden er volgens haar duidelijk een eigen agenda op na. 'Niet in staat om te overleven zonder overheidssubsidies, houden de media de mensen dom en helpen actief mee aan de ondermijning van moraliteit, Vlaamse identiteit en soevereiniteit', sneert ze.

Daarbij zouden alle middelen goed zijn. 'De media zijn de grote promotoren van de alles-kan-alles-mag-mentaliteit. De media liegen en manipuleren het nieuws. Wij hebben er genoeg van! De media bestaan dankzij het belastinggeld van de burgers. Bijgevolg eisen we wij dat ze degelijke informatie brengen en geen staatspropaganda', gaat Colen voort. 'Weg met de Vlaamse media. Wij eisen informatie!'

Barbecue-aanmaakproducten

Om haar eisen kracht bij te zetten, zal ze op 7 juni om 15 uur kranten verscheuren op de Groenplaats in Antwerpen. Niet verbranden dus, zoals ze eerst gemeld had. Vuur stoken is verboden volgens het Antwerpse politiereglement. 'Omdat ik geloof in recht en orde, zal ik dan ook niet de regimekranten tot barbequevoedsel gaan promoveren (met mijn excuses aan alle barbecue-aanmaakproducten voor de belediging) maar binnen de lijntjes die de wet mij biedt kleuren. Het wordt dus een publieke krantenverscheuring.'

Voor wie twijfelt wat mee te brengen, geeft Colen nog een lijstje mee. Zo zullen Gazet van Antwerpen, De Morgen, De Standaard, Het Nieuwsblad, Humo en Knack het vanwege hun 'fundamentele oneerlijkheid en linkse betweterigheid' moeten ontgelden. Bovendien zal ook de 'staatszender VRT' symbolisch verbrand worden.

'Wij verbranden kranten, geen boeken en zeker geen mensen', aldus nog Colen. 'Het leven is heilig'.

Sorry, maar de link met de boekenverbanding van de nazi's is té duidelijk. Niet akkoord zijn met andere meningen, ok, maar ze verbranden (of verscheuren omdat verbranden niet mag) is 1.000 bruggen te ver.

Indien dit doorgaat aanzie ik dit als een fascistiche "aktie" van het VB en roep ik elke VB-er op om te stemmen voor Bart De Wever!

Fantastisch mens, die mevrouw Coolen.

Hoe zij echter nu al weten kan dat de edities van 7 juni van De Morgen, De Standaard, De Frut, enz "de mensen dom zullen houden" en hoe de edities van 7 juni ook zullen "actief meehelpen aan de ondermijning van moraliteit, Vlaamse identiteit en soevereiniteit" onsnapt me echter.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 3 juni 2010 om 20:09.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 20:08   #252
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht

Hoe zij echter nu al weten kan dat de edities van 7 juni van De Morgen, De Standaard, De Frut, etc houden "de mensen dom zullen houden" en hoe de edities van 7 juni ook zullen "actief meehelpen aan de ondermijning van moraliteit, Vlaamse identiteit en soevereiniteit" onsnapt me echter.
flauw
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 20:21   #253
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Hoe zij echter nu al weten kan dat de edities van 7 juni van De Morgen, De Standaard, De Frut, enz "de mensen dom zullen houden" en hoe de edities van 7 juni ook zullen "actief meehelpen aan de ondermijning van moraliteit, Vlaamse identiteit en soevereiniteit" onsnapt me echter.
Dat ze gewoon niet weet hoe ze nog in het nieuws moet komen.

Als pilaarbijtster eerste klas is haar oubollig met spinnenwebben behangen discours al 20 jaar hetzelfde, en behalve een paar kosterfiguren en kwezels gunt niemand haar enige aandacht.

Laatste stuiptrekking van iemand die de start van 21ste eeuw gemist heeft.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 20:30   #254
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aangezien ik Meesteres ben en absoluut geen slavin bestaat die mogelijkheid niet. Maar ik wil het wel gratis met jou doen, dat zou een mooie zuivering van dit forum zijn. Hand in hand met Sexy Sandra de lucht ingeschoten worden terwijl flarden van De Morgen en den Humo in het rond dwarrelen. Jouw natte droom!
Citaat:
Aangezien ik Meesteres ben en absoluut geen slavin
http://hotmarijke.be/images/enter/enter.jpg
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 22:54   #255
an1958
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100602_055

Nooit gedacht dat iemand van het VB het er nog eens zo dik op zou leggen: onwelgevallige kranten worden openbaar verbrand. Is Sandra nog toerekeningsvatbaar?

Ik ga in elk geval kijken. Zoiets ziet ge per slot van rekening niet elke dag.

Als ge maar de aandacht kunttrekken voor uw verkiezingen,zijn alle middelen goed.Hopelijk voor haar regent het niet.Amuzeer je daar maar als je gaat.
an1958 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 23:21   #256
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Gewoon extrapolatie van de houding van de anti-vlaamse pers van de laatste 180 jaar. Barones Baert kan je moeilijk van Vlaamsgezindheid verdenken. En de familie van Thillo nog veel minder. Slaven van het Belgische regime. Zelfs de Standaard heeft het AVV-VVK afgeworpen en heeft zich tot het Belgicisme bekeerd.
En voor de rest zijn de Belgische kranten nog veel dieper gezonken dan de vulgairste page-3 tabloïd in Engeland. De manier waarop relevant internationaal nieuws moet wijken voor sensationele fait-divers over een afgesneden penis hier en een lekkende siliconentet daar is echt wel om van te kotsen. Gelukkig is er nog Internet om je behoorlijk te informeren.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 23:25   #257
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Weet je dan niet dat 7 juni de nationale schijt-op-de-Westerse-beschavingdag is?
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 23:32   #258
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Zelfs de Standaard heeft het AVV-VVK afgeworpen en heeft zich tot het Belgicisme bekeerd.
We zijn geswitcht van de Morgen naar de Standaard juist vanwege de overwegend anti-Vlaamse toon van de Morgen en het is heel jammer dat Peter Vandermeersch hoofdredacteur van de Standaard is. Die staat soms echt mijlenver van zijn lezerspubliek; kunnen we dan echt geen redacteurs of columnisten krijgen die ons niet belèrend komen uitleggen dat Vlaamsgezindheid belachelijk is? Ja, we weten al dat je een pseudo-intellectuele, kosmopolitische wereldburger bent die mijlenver boven dat achterlijk vlaggengezwaai staat, maar mogen we nog andere meningen horen ook?

Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 3 juni 2010 om 23:33.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2010, 23:35   #259
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Gewoon extrapolatie van de houding van de anti-vlaamse pers van de laatste 180 jaar. Barones Baert kan je moeilijk van Vlaamsgezindheid verdenken. En de familie van Thillo nog veel minder. Slaven van het Belgische regime. Zelfs de Standaard heeft het AVV-VVK afgeworpen en heeft zich tot het Belgicisme bekeerd.
En voor de rest zijn de Belgische kranten nog veel dieper gezonken dan de vulgairste page-3 tabloïd in Engeland. De manier waarop relevant internationaal nieuws moet wijken voor sensationele fait-divers over een afgesneden penis hier en een lekkende siliconentet daar is echt wel om van te kotsen. Gelukkig is er nog Internet om je behoorlijk te informeren.
Zelfs HLN, nochtans een rechtse krant volgens de poco's, is door en door politiek correct geworden met de jaren. Nu ja, niet dat ik daar vroeger geld aan verspild heb.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2010, 07:54   #260
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Niet correct. Deze week in Knack verschijnt er een paginagrote verkiezingsadvertentie van het VB (pagina 57). Dit was ook bij vorige verkiezingen het geval. Geen wereldschokkend nieuws, maar de waarheid heeft haar rechten.
Wereldschokkend niet maar toch belangrijk om weten dat ik aan P magazine ook de Knack kan toevoegen.
Bedankt Rob voor de inlichting.

PS: zouden er ook nog andere dag-/weekbladen zijn waar het VB niet (meer) wordt gewijgerd?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be