![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kern van waarheid. ![]() Concert van de zwarte (Nederlandse) rapper 'Hef' in antwerpen, mei 2010 http://www.youtube.com/watch?v=a0Vo9cyB-a0 Hef in de Petrol club Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 4 juni 2010 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() Ik zie 2 jonge meisjes, net legaal maar ook niet meer dan dat.
Ideale prooi voor de, net geen pedorappers aangezien een iets ouder meisje los door de zielige facade kijkt. Ik zie ze zitten op de Meir met hun blingbling schoolmeisjes lastig vallen. Veel zieliger kan je als (kuch) "man" niet zijn. Laatst gewijzigd door Cdude : 4 juni 2010 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gaf u een link naar een verslag van de Commissie voor Welzijn, Volksgezondheid en Gezin Vergadering van 07/06/2005 waarin mw Hostekint antwoordt op de vraag van de voorzitter. Had u liever een link naar een artikel in een roddelblaadje dan? Maar ik zal u nog eens proberen uit te leggen wat in die Commissie besproken werd. Zie hieronder de vraag van de voorzitter : De voorzitter: Aan de orde is de vraag om uitleg van mevrouw Hostekint tot mevrouw Vervotte, Vlaams minister van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin, over het hoge aantal allochtone vrouwen in Vlaamse vluchthuizen.Dus ik zeg het nog eens en hoop dat u het begrijpt : er wordt aan die mevrouw gevraagd om UITLEG TE GEVEN OVER HET HOGE AANTAL ALLOCHTONE VROUWEN IN VLAAMSE VLUCHTHUIZEN. Bent u zover mee? Het antwoord dat Mevrouw Hostekint geeft gaf ik u reeds in mijn vorige posting, ik zal het even proberen uit te leggen voor u : de registratieresultaten bevestigen het vermoeden dat allochtone vrouwen het kernpubliek van vluchthuizen zijn geworden. Er bestond dus een vermoeden dat allochtone vrouwen het kernpubliek van de vluchthuizen zijn, het onderzoek waarvan hier de resultaten worden gegeven, BEVESTIGT dat vermoeden. Begrijpt u het? U verdedigt moslims altijd en overal zelfs in dit geval waar de Zweedse blonde meisjes slachtoffers zijn en de moslimjongeren agressors. Geen woord van begrip voor die meisjes maar allerlei excuses en niet ter zake doende uitweidingen over de problemen van moslims. Of gaat u me hier ongelijk geven en eens duidelijk zeggen dat het niet kan dat meisjes angst moeten hebben van moslimjongeren die hen lastigvallen en zelfs verkrachten omdat ze meisjes met blonde haren en losse kledij als loslopend wild beschouwen. En ik wens niet op de post die u hier aanhaalt te antwoorden om de doodsimpele reden dat ik al een hele discussie met Eberhard Leclerc over de rol van justitie enz achter de rug heb en daarin honderd keren gezegd heb dat ik in een thread die handelt over het feit dat Zweedse meisjes bang gemaakt worden door moslimjongeren het volledig naast het onderwerp vind om over de werking van het Belgische gerecht te discussiëren. Wie nu nog niet begrijpt dat dit hier niet de kwestie is, die is gewoon een beetje – hoe zal ik het vriendelijk zeggen? – heel traag van begrip.
![]() |
![]() |
#284 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Begrijp jij het verschil tussen "allochtoon" en "Moslim"? Begrijp jij het verschil tussen "vermoeden" en "is" Begrijp jij het verschil tussen "hoge aantal" of "kernpubliek" en "de meerderheid"? Citaat:
Ik heb je toch al op je vraag expliciet geantwoord dat dit niet normaal is. Ik wil ook nog bevestigen dat het niet kan. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogelijk beseft u het niet maar u maakt uzelf totaal belachelijk en langzamerhand onmogelijk hier op het forum. U knipt en plakt zaken die geen enkel verband houden met mekaar samen en kraait dan victorie , wanneer je op die waanzin wijst moet je weer bladzijden aantonen dat je daar gelijk in hebt! Even uw waanzin op een rijtje; - u emmert maar door over verkrachtingen waarop verschillende forummers erop wijzen dat dit in deze discussie niet centraal staat, wel het gedrag van meisjes die uit angst hun haren donker verven in wijken waar zij een minderheid vormen. - Krankzinnig genoeg moet je daar dan de bron voor geven, uiteraard is dat het uitgangspunt van de hele discussie, zie post één! - Dan begint u te stalken dat ik een bron moet geven waarbij wordt aangetoond dat moslims meer verkrachten, een bewering die ik niet zal maken omdat ik weet dat misdrijven niet op origine genoteerd mogen worden, enkel op nationaliteit en iedereen weet dat hier geboren moslims Belgen zijn. - Wanneer ik duidelijk maak dat ik dit niet hoef, knipt en plakt u zaken die er niets mee te maken hebben, LEES hierboven! Zo hindert u overal discussies, stalkt u mensen met zaken die nergens op slaan, en denkt nog dat u gelijk heeft ook! Bovendien getuigt u steeds van totaal onvermogen om argumenten te weerleggen en wanneer uw schoentjes knellen wordt u arrogant, ondervraagt als een gestapo en eist "bronnen" alsof u voor de FBI werkt! *knip* Geen persoonlijke aanvallen a.u.b. Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 5 juni 2010 om 15:53. Reden: Persoonlijke aanval |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Zet me dan op je negeerlijst; want jij zal er me niet van weerhouden om hier nog posten.
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....68#post4793268 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt niets gelezen in die link die ik u gaf, daarom plak ik hem hier nog eens bij: http://jsp.vlaamsparlement.be/websit...rg/409945.html http://jsp.vlaamsparlement.be/websit...rg/409945.html en ik citeer er nog een stukje uit - voor het geval u weer te lui bent om even te lezen wat er in staat : Citaat Minister Inge Vervotte: We zijn op de hoogte van de cijfers, maar we moeten ook kijken naar de cliëntvariabelen. Daaruit blijkt dat 40 percent van de vrouwen en kinderen die worden opgevangen in de vrouwenopvangcentra en vluchthuizen, een niet-Belgische origine hebben. Dit wil zeggen dat bij 40 percent van dat cliënteel minstens één van de ouders of grootouders geboren is buiten België. Dit lijkt ons een goede cliëntvariabele om te meten of iemand allochtoon is of niet.Einde citaat Kan het duidelijker? De minister zegt dat 40 % van de vrouwen en kinderen die worden opgevangen in vrouwenopvangcentra en vluchthuizen een niet-Belgische origine hebben. Begrijpt u zoiets echt niet? En verder zijn we hier weer duchtig naast de kwestie (Zweedse blondines) aan het praten. Maar dat is wel gemakkelijk voor u hé. U wilt mij maar dwingen te antwoorden op posts van dagen geleden die door mij en diverse forumleden behandeld werden maar negeert volkomen mijn vraag in de posting waarop uw bovenstaand antwoord een repliek is : Of gaat u me hier ongelijk geven en eens duidelijk zeggen dat het niet kan dat meisjes angst moeten hebben van moslimjongeren die hen lastigvallen en zelfs verkrachten omdat ze meisjes met blonde haren en losse kledij als loslopend wild beschouwen.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 5 juni 2010 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
40% is niet de meerderheid en niet-Belgische origine is niet hetzelfde als Moslim. Citaat:
"Niet met ras maar wel met levensovertuigingen; anders moet u eens uitleggen waarom de meerderheid van vrouwen in vluchthuizen moslima is." http://forum.politics.be/showthread....30#post4790930 Citaat:
"Ik heb je toch al op je vraag expliciet geantwoord dat dit niet normaal is. Ik wil ook nog bevestigen dat het niet kan." http://forum.politics.be/showthread....78#post4793578 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Minister-President
|
![]() Kunnen we allemaal alsjeblieft Artisjok negeren? Artijok misschien herinner je nog dat ik een tijdje geleden met je in Pm's egpraat hebt. Je intenties zijn niet slecht maar de mannier waarop is te slecht om te verwoorden. Ik zou je een linkse De Witner noemen maar die doet tenminste moeite om bronnen te zoeken. Door je onhebbelijk gedrag hier keer je juist mensen af van je punt. Je posts is een typisch voorbeeld. 40% is geen meerderheid neen, maar wel een gigantische overrepresentatie gezien hun aandeel in de bevolking. Ik kan me dus enkel aanslutien bij Alice.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedankt om toe te geven dat 40% geen meerderheid is; nu nog toegeven dat "niet-Belgische afkomst" niet "Moslim" betekent. 40% is inderdaad een overrepresentatie. Ik stoor me aan de veralgemeningen en vooroordelen die steeds opduiken. Wanneer zo'n onzin neergeschreven wordt; krijg ik graag een bron. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je uitspraken doet over iets, verdient het toch echt de aanbeveling precies te formuleren. Wat dat betreft is A. een zeer welkome deelnemer hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Minister-President
|
![]() Ja, ik stoorde me precies aan het gedrag dat je hier weeral toont :S. Je doet het hier met de beste intenties maar op een totaal verkeerde manier. Zoals ik al aanhaalde ga je daardoor mensen afstoten. Ik betwijfel dat veel mensen je posts lezen omdat ze vaak zo tendendieus zijn...In je drang vor nuancatie schiet je door en ga je juist het omgekeerde bereiken... Gewoon hoe je hier omgaat met posts van anderen (de manier waarop je citeert), de bronnen van anderen,... stoot op zich al talloze mensen af en ik kan hen geen ongelijk geven.
Je opmerking over de 40% is een fantastisch voorbeeld...40% is geen meerderheid neen, maar is dat in deze relevant? In deze niet neen, men moet het aantal wandaden van een groep vergelijken met hun aandeel in de bevolking. De overrepresentatie is wat hier telt, niet enkel het aandaal. Je haalt zelf al aan dat ze daar oververtegenwoordigd zijn dus daar moet ik al niet op in gaan. Niet alle migranten zijn moslims, klopt, maar ze maken wel het leeuwendeel uit van de niet-Europese migratie, zoals je vast best weet. Niet dat je daar echt een onderzoek voor moet doen, gewoon even in Brussel, Antwerpen, zelfs Mechelen rondwandelen toont je dat de niet-Europese migranten vaak uit Turkije, Marokko, ... komen en dit zijn veelal islamitische landen. Bronnen zijn hier al aangehaald over het onderwerp zelf. Dat onderwerp is evenwel de angst van deze vrouwen => dat ze hun haren gaan kleuren. Het onderwerp is niet verkrachtingen op zich. Ik vrees dat dit ook een van je spijtige gewoontes is. Ik heb al in veel topics opgemerkt dat je vaak poogt om het topic om te buigen naar het onderwerp waar jij het over wenst te hebben. Natuurlijk "evolueren'" topics soms in andere richtingen maar dit moet antuurlijk gebeuren, niet door een egdwongen ombuiging zoals jij soms probeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() IK weet het , jij weet het , alleen "zij" niet. Fine by me. Who cares? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |