![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grote woorden die je daar aanhaalt hoor: we, we, we, nooit, eerst, zeker, moeten, vrede, ons landje (welk land?), onze... Dat vind ik altijd een blijk van, tja van wat, van "de tien geboden", bij wijze van spreken. Deze zin vind ik echter zo boeiend dat ik die er toch even uitlicht: Citaat:
![]() Eddy, jongen, tegen zoveel getrompetteer kan ik niet op. Maar als ik toch één raad mag geven: bedaar een beetje, we leven niet in een film, maar in de Belgische staat.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
||
![]() |
![]() |
#262 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat het VL gewest maar vertrekt zonder het BXL gewest en (een deel van) de rand.
|
![]() |
![]() |
#263 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jammer dat je niet tegen positivisme kan.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#264 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 5 juni 2010 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
#267 |
Burgemeester
|
![]() ik stel voor om een aap te halen uit de antwerpse zoo en hem al onze voorkeurstemmen geven
|
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze begrijpen vooral nog altijd niet waar Vlamingen het lef halen om iets te durven willen. En dat na 180 jaar ethnische zuiveringen en hersenspoelingen. Ze denken nog altijd dat de Vlamingen domme boerkes zijn die per definitie geprogrammeerd zijn om Oui Monsieur, Non Monsieur te knikken als de superieure Waalse baas iets beveelt.
|
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 5 juni 2010 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit gaan de franstaligen doorhebben dat het de economie van Wallonie niet veel bijbrengt om de klassieke Vlaamse partijen telkens weer met de staart tussen de benen te laten afdruipen, en op die manier de politieke instabiliteit in Vlaanderen nog wat te vergroten. Hopelijk niet nadat de frustraties over de Vlaamse onmacht zo groot zijn geworden dat de burgeroorlog begonnen is. Want daar sturen ze nu echt wel op aan, vooral de Rexistische Brusselaars onder leiding van Milquet en Mangain. |
|
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#273 |
Burgemeester
|
![]() de lijst ik-denk-dat-ze-geweldig-met-mijn-voeten-aan-het-spelen-zijn-daar-in-brussel
|
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een interessantere vraag lijkt mij wie de "Witte Ridder" van dienst gaat zijn na 13 juni, die "een breuk met de oude politieke cultuur" moet zien te incorporeren.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 5 juni 2010 om 22:02. |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet het niet telkens weer herhalen hoeveel je van Marianneke houdt. Stem nu maar voor die Lijst. Ze heet trouwens afgekort CD&V, de echte naam kregen ze niet op de kiesbrief.
|
![]() |
![]() |
#279 |
Burgemeester
|
![]() ik heb nog nooit op de cvp gestemd
|
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pff, ik geraak er niet meer uit. Ik hoop dus dat ze na 14 Juni NIET tot de orde van de dag overgaan. Maar dat de Vlaamse partijen dat doen wat noodzakelijk is om de welvaart van de Vlamingen veilig te stellen. Al vrees ik er eerlijk gezegd een beetje voor. |
|
![]() |