![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
OK het is grappig, maar dat zoiets 'toevallig' voor de verkiezingen lekt, moet toch al voldoende stof tot nadenken zijn he
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() een futiliteit
wanhopige poging net zoals de cdv een futiliteit is geworden |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Och, het zijn enkel de communisten die die zooi lezen.
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Communisten? Ik dacht dat die enkel nog in China en Cuba bestonden?
#25 | |
|
![]() Citaat:
Royalistische Communisten, Lenin draait zich om in zijn mausoleum.
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Een beetje laag bij de grond om op dit ogenblik zoiets publiek te maken!!
Maar ja, anderen deden het voor , maar dit doet me denken aan dorpsverkiezingen zo'n 50 jaar geleden, kandidaten zwart maken en hun privéleven aan de kaak stellen!! |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() eigenlijk een beetje of-topic, maar zitten er veel katholieken in de N-VA? al de niveanen die ik ken zijn atheist of agnost...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat van die normvervaging dat is wel 'bullseye' ![]() Torfs, die roept bij mij echt een fysieke afkeer op ... als ik hem bezig zie krijg ik kiekenboebelen en komen mijn nekharen recht ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Bij mij roept hij het beeld op van een "peeping tom", maar dat wil nog niet zeggen dat het zo is.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() de volksunie is ontstaan uit de katholieke colleges waar de priester hun leerlingen aanspoorden om tegen de goddeloze communisten te gaan vechten aan het oostfront.
|
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Wat vooral opvalt bij Torfs , is dat die man nog NIKS zinnigs heeft bijgedragen aan de campagne, uitgezonderd van BDW bashen, gans in tegenstelling met Bracke, die een waardige nieuwkomer is.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het gaat hem niet om of de ene bekwamer is dande andere of om het volk te vertegenwoordigen; het gaat om het ego van die persoon en de voordelen verbonden aan een functie. In het bedrijfsleven bv gaat het er ook zo vaak aan toe. Of toch met die parallellen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
prachtige aan deze zaak is dat beiden CD&V (of toch zuil) zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Hij zal het nodig hebben. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Burgemeester
|
![]() ja torfs
![]() en ik dacht dat ik de enige was ik hoor die man bezig en deze vlaming denkt nogmaals aan emigratie misschien is dit een gat in de markt emigration tours voor de vlaamse kiezer |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Iemand al enig nieuws van ontkenningen of zo??
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() GVA :
Citaat:
|
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |