![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() wat zijn dan buiten de verschillende taal volgens jullie de andere redenen waarom we ons dienen af te splitsen ?
|
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Wij kloten graag mensen zoals jij.
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De taal op zich is geen reden daartoe. Wat is dat nu voor zever.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Loopt de 'breuklijn' voor, na of op 3 augustus 2007?
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() ik voel me allerminst gekloot
|
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() waarom dan wel ?
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heel de problematiek herleidt tot een simplistisch taalgegeven, doet de waarheid zwaar geweld aan.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Immuun geworden?
Misschien dan eens het Warandemanifest lezen. Als intellectueel superieur wezen moet jij dat toch kunnen? (OK, ik weet dat ik de troll aan het voeden ben, maar het is zo'n schattig beestje)
#29 |
Minister-President
|
![]() We leven de facto al in een andere samenleving. We lezen andere kranten, kijken naar andere TV-zenders, roddelen over andere BV's, stemmen op andere partijen, discussiëren op andere fora, ...
|
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan wonen er aan de overkant van de taalgrens zeker zo een 85 % idioten.
|
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() Neen hoor, ik heb gewoon een beetje medelijden met hen die zich zo kunnen opwinden over hun Vlaamse roots, hebben die niets anders, iets wat echt belangrijk is ? Anno 2010 jezelf isoleren als vlaming in een pluralistische wereld is echt niet nodig om je culturele identiteit te bewaren hoor, want die zit vooral binnenin !
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Ok, ik ben nu ook bezig met het voeden van de troll ![]()
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
je voorouders die hebben gevochten om hun Vlaamse culturele identiteit te behouden, draaien zich in hun graf! Laatst gewijzigd door Shadowke : 8 juni 2010 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar brave jongen toch, het is niet alleen vorige eeuw. Het is ook vandaag nog. Straffer ik heb mij zelf ook nog nooit slecht gevoeld in Wallonië, wel in België. Maar dat is dan ook wat anders. En natuurlijk is het zo dat als wij Frans spreken we elkaar allemaal verstaan, behalve de Arabieren enzo. Natuurlijk, maarja die moeten ook maar Frans leren hé. Heel de wereld Frans! Nog een geluk dat de Walen eertijds de tweetaligheid van België afgeschoten hebben! We gaan toch allemaal Frans spreken... de taal van de beteren! Trouwens ik heb ooit Frans geleerd, spreek het nog (schrijven is wat minder wegens te weinig gebruikt) en toch wil ik de Vlaamse onafhankelijkheid meer dan wat ook.
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Vreemdeling
|
![]() Waar ben jij nog over aan het zeuren zeg, wat moeten ze de zwarten in Zuid-Afrika dan wel zeggen ? En vooraleer jij over mijn grootouders begint : beide mijn grootvaders waren wereldburgers, zeker na WOII waren zij groot genoeg om in te zien dat er andere problemen zijn in deze wereld om je druk over te maken , en geen van beide is ooit flamingant geweest !
|
![]() |