![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ook tamiflu is niet lang houdbaar trouwens.
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is de enige juiste reactie DQ. Ik vind het beter als er achteraf kritiek komt "op de overdreven reactie" dan dat er achteraf kritiek moet komen "op de laattijdige reactie die veel mensenlevens gekost heeft".
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo zie ja maar je kan met de onzinnige meenstriem wetenschap alle kanten op! stelletje opportunisten! Kies nu eens! Kies nu eens! ![]() Laatst gewijzigd door Khwajagan : 8 juni 2010 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lat we vast een borst afhakken voor ie kanker heeft! Kan je nooit spijt van hebben! Wel, de meeste borstkanker wordt veroorzaakt door de onderzoekmethoden naar borstkanker!!!!!!!!!!!!!!!! Brom:Internet! denk toch na!!!!!!! Laatst gewijzigd door Khwajagan : 8 juni 2010 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelukkig wordt er ook nog écht onderzoek gedaan : http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/10239478.stm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Britisch Broadcasting Conspiracy! Waarom vertrouw je toch die meenstriem bronnen zo kritiekloos!?! Valse hoop?! Een voorbeeld: Andy Thomas, een conspiracy researcher. werd uitgenodigd door de BBC, samen met nog 2 anderen. Even los van of je het met hun eens bent of niet, ze werden uren geintervieuwd en van dit intervieuw kwam 30 SEC op de buis! BBC zuiver? m'n reet! Laatst gewijzigd door Khwajagan : 8 juni 2010 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
10 sec op VTM nieuws ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja maar dat is iets wat ik me kan voorstellen! LOL ik vind het nog te lang, anyway ga je weer lekker op de negeer zetten Heerlijk! Laatst gewijzigd door Khwajagan : 8 juni 2010 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je vaccin toch zo betrouwbaar was, kan je mij dan verklaren waarom de Duitse overheid en leger een ANDER (Celvapan) vaccin kreeg dan de bevolking? ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 8 juni 2010 om 23:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
Als ge kritiek hebt op de studie, doe dat dan met wetenschappelijke argumenten. Citaat:
Er zitten genetisch gemanipuleerde deeltjes in die zich integreren in het DNA en die, eens aangezet, van de mensen hersenloze zombies maken. Er zit zelfs antivries in. ANTIVRIES!!!! En stoffen die leiden tot impotentie. Past allemaal binnen het GROTE PLAN van de bevolkingsreductie[/hysteriemodus] Feiten, daar draait het me om cdude. Als ge iets concreets hebt, laat het me weten eh
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Wat wist ge precies, Cdude? Dat wetenschappers wel eens tewerkgesteld worden in de medische branche? Omgwtflolbbq, stop the presses! Zo enorm veel topwetenschappers zijn er nu ook weer niet voor handen hoor. Het lijkt mij enigsinds logisch dat de keuze dan valt op mensen die reeds samenwerkingservaring hebben met de bedrijven die best geplaatst zijn om het probleem op te lossen. Dat vergemakkelijkt de zaken alleen, wat in zulk een situatie zeker wenselijk is. Als ge kritiek wilt geven op gans de situatie, gaat ge toch met substantiëlere informatie mogen afkomen dat dit. Waarom lijkt iedereen steeds zijn verstand te verliezen als het om farmaceutische bedrijven gaat? Het zal toch weer niks te maken hebben met die staatsindoctrinatie omdat gezondheidszorg te veel kost aan de overheid? En dan ook nog dit: een doorsnee journalist, zelfs als ze zich specifiek bezighouden met gezondheidszorg en niets anders, is even geïnformeerd en opgeleid in dat vakgebied als het eerste kleuterklasje in kernfysica. Wat overigens goed te merken valt aan de povere kwaliteit van de berichtgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is, zoals je zegt, algemeen bekend. De vraag is echter : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(als het vrouwelijke experts zijn, wordt het nog interessanter overigens ![]() Secret betekent ook : (normaal gezien) niet gekend door big pharma. Laatst gewijzigd door parcifal : 9 juni 2010 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Alsof er een non-disclosure contract is TEGEN hun eigen broodheer? ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 9 juni 2010 om 08:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
bron Laatst gewijzigd door Khwajagan : 9 juni 2010 om 08:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken een aantal experts in een bepaald domein die in belgie tot de top behoren. Ik hoor hen bijna wekelijks op radio en tv en ze doen hierbij steevast uitspraken (op besparingsvlak) TEGEN hun 'broodheer'. Kan dus niet volgens jou? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Medische ingrepen zijn altijd een kosten/baten/risico analyse. Ik laat ook niet telkens een x-ray van mijn gebit maken. Oude foto moet voldoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |