![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nee serieus, hoe zou ik dat kunnen/waarom willen? Ik heb een hééél dik vel. Ik heb nog maar 2 keer op't driehoekje geklikt(dinges/grevious) Laatst gewijzigd door Cdude : 8 juni 2010 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Apatheism |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En met zo'n mensen moet je de dag van vandaag anno 2010 dus debatteren... Het spookbeeld van een geleidelijke terugkeer naar de middeleeuwen doemt weer voor me op... Serieus zeg, zijn er nou écht nog mensen zo achterlijk om te geloven in een dag des oordeels? Waar hebben die de afgelopen 50 jaar verbleven? Dat gaat boven mijn petje.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met zo'n onzin zou je eigenlijk stante pede op de negeerlijst van ieder nadenkend mens moeten gebanjerd worden. "Da's het belangrijkste"... Dé prioriteit van een middeleeuwer in de moderne tijd: "Je ontkent de schepper"... Walgelijk enggeestig!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 9 juni 2010 om 02:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wetenschap heeft intussen die bliksem al verklaard. Wat wetenschappers vooralsnog niet hebben kunnen verklaren is hoe het mogelijk is dat er mensen zijn die een schepper menen te kunnen bewijzen aan de hand van het feit dat er her en der een schizofreen of andere zonderling beweerde zijn boodschapper te zijn. "God bestaat, Mohammed en Jezus hebben het gezegd..." ![]() Wat met die arme Amazonebewoner die nooit een vlieg kwaad heeft gedaan en zijn hoofd heeft neergelegd in het jaar 100, een halve eeuw nadat Christus het pleit gewonnen had van de ongeveer tien concurrenten die er terzelfdertijd in de antieke wereld rondliepen, en eeuwen voor Mohammed zijn boodschap ging gaan verkondigen? Alleen diepgelovige moslims gaan op de dag van het oordeel naar het *proest* paradijs. Maar wat met diegenen die zijn boodschap nooit gehoord hebben? Jullie schepper is toch de rechtvaardigheid zelve? Waarom hebben die geen kans om het paradijs te betreden? Zo'n broodje aap verhalen rammelen aan alle kanten... Denk toch eens 5 minuten na...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 9 juni 2010 om 02:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom draag je een hoofddoek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen. Laatst gewijzigd door Torkilson : 9 juni 2010 om 08:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vroeger werd godslastering bestraft door het onmiddelijk neerbliksemen..helaas viel deze regel binnen het bereik van de wetenschappelijke logica..en moest die uitendelijkafgevoerd worden.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() Sinterklaas is een goed heilig man. Hoe durft u moslima sinterklaas te beledigen door hem op 1 lijn te zetten met de pedofiele mohammed. Grof ! Stop toch met die haatreplieken u bewijst alleen hoe haatvol de islam is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Burger
|
![]() als vb aan de macht is zullen die dat wel oplossen!!!!!!!!!!! hm hm
![]() |
#217 |
Gouverneur
|
![]() Stop toch met die haatreplieken, ge bewijst alleen hoe haatvol de katholieke kerk is.
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen. Laatst gewijzigd door Torkilson : 10 juni 2010 om 07:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | ||
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik ben van een andere opinie. Ik en andere gelovigen geloven in het paradijs. Wat ik wel niet weet is wie er in het paradijs zal belanden? Nergens heb ik getypt dat alleen moslims naar het paradijs gaan. Het paradijs bereik je niet door te bidden etc. maar wel door de barmhartigheid van God. En God's barmhartigheid ontvang je alleen door barmhartig te zijn tov de medemens (gelovigen en niet- gelovigen) en de dieren, de natuur, ... Zo zie ik het. De qoran is geopenbaard met het woordje 'iqra' wat wil zeggen: lees, leer, vergaar kennis, onderzoek. Als mens zou je op zn minst op onderzoek kunnen gaan. Dus God is in mijn ogen helemaal niet onrechtvaardig. Bij mijn weten staat 'het lot' was maar een mens speelt daar een balangrijke rol in. Een gelovige ziet het anders. En neen, mijn taak is helemaal niet van u te overtuigen. Laat ik me maar bezig houden met mezelf, ben zelf maar een zondaar en kzou niet weten waar ik het recht zou moeten halen om een ander de les te spellen. Ik heb zelf nog veel te leren.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 10 juni 2010 om 11:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Geloof = iemand opzadelen met een schuldgevoel
Citaat:
|
|