![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Je krijgt beleefd de middenvinger en dank je al op voorhand om hem terug te geven.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals je ziet ben ik niet zo beleefd als jij. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 26 mei 2010 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zet een ijsbeer en een kameel op de noordpool en in de sahara. Wie is er nu de sterkste? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De klimaatverandering. Het zal wel kloppen dat Darwin nooit over de strekste sprak, maar ze hebben wel degelijk zijn bek opengebroken, en dat eruit gehaald, de volgende generaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bewijze daarvan dat wij hier alweer aan jou proberen uit te leggen hoe evolutie werkt. Wees een beetje eerlijk en argumenteer tegen echte stellingen, niet die onzin van answers in genesis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
groet.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Vreemdeling
|
![]() Dit topic slaat nergens op.
Alle wetenschap gebeurt in 'hindsight' omdat wetenschap is gebaseerd op empirie. "On the origin of species" is een boek waarvan de essentie nog steeds overeind blijft in de wetenschappelijke wereld. Die essentie is een geniaal en in essentie eenvoudig idee. Vanaf het allereerste leven dat ontstond in de oersoep pakweg 350 miljard jaar geleden is de 'survival of the fittest' van toepassing. De soorten ontstaan uit genetische variatie (mutatie), degenen het beste aangepast zijn aan hun omgeving hebben de meeste kans om hun genen door te geven aan de volgende generatie. Hieruit zijn alle soorten die ooit bestaan hebben ontstaan. Dat is helemaal geen cirkelredenering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() mea culpa
3.5 miljard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() TCN
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juni 2010 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
De juiste vertaling van Darwin is 'het overleven van de meest geschikte'. Darwin doelde niet op een gevecht op leven en dood tussen rivalen. Deze term is oorspronkelijk bedacht door Herbert Spencer in zijn boek Social Statics uit 1851 (wikipedia). Verder is "het overleven van de meest geschikte" geen cirkelredenering omdat het geen redenering is maar slechts een element van Darwin's evolutietheorie. De basis van de evolutietheorie is dat levensvormen bij de voortplanting geen eenvormige producten leveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() De oorsprong van de vandaag bestaande soorten ligt in evolutie vanuit eerdere soorten. Maar dat had je geweten als je ook maar een paar zinnen over evolutie gelezen had. Zoals ik al zei, over de oorsprong van het leven zegt de evolutietheorie niks.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 17 juni 2010 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geen cirkelredenering trouwens, dat ziet het kleinste kind. Behalve savatage natuurlijk. Dodelijke terroristen enkel uit op moord.
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 18 juni 2010 om 05:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Stelling: het moslimextremisme en daaropvolgend terrorisme is enkel en alleen te wijten aan de koppigheid van de extremistische stroming. Bewijs. Ik hoop maar voor u dat u iets te zeggen heeft.
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |