![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Minister
|
![]() Alles wijst er op dat reeds de gehele geschiedenis doorspekt is met kaartlezers, wichelaars voorspellers, helderzienden enz.
Nu zijn het de psychiaters die verklaringen moeten geven. Die op geen enkele wijze wetenschappelijk aantoonbaar zijn. De reden waarom er Drie psychiaters aangesteld moet worden om aanvaardbaar te zijn. Voor alles moeten klare bewijzen geleverd worden. Waarom hebben die psychiaters zoveel macht zonder dat ze medisch wetenschappelijk iets kunnen aantonen. De simpele reden is economie, psychiaters worden de hand boven het hooft gehouden. Niet door de geneeskunde, maar door economische ( bv verzekeraars) en of in dit geval politiek en gerechtelijke structuren die er baat bij hebben een uitleg te verkrijgen waar ze hun verantwoordelijkheid kunnen achter verbergen/ten niet doen. Mij lijkt het nochtans simpel. Deze man die de rechter en griffier vermoorde hoorde hier niet thuis, mocht nooit de Belgische nationaliteit verkregen hebben. Men moest hem geholpen hebben ja. Om de toestand in zijn eigen land te aanvaarden om hem dan naar zijn eigen biotoop te rug te sturen. Bewijs: is alleen getouwd om de Belgische nationaliteit te verkrijgen. Zoals in zijn thuisland respecteer de hij de vrouw niet, sloeg en verkreeg op die wijze en echtscheiding. Dat een rechter, dan nog een vrouwelijke hem uit zijn huis liet zetten. Na twisten met de huiseigenaar. Pikte hij niet. Want niet de Belgische rechtspraak gold voor hem. Wel de islam wetten. Dus vermoord je maar de rechter van een ongelovig geloof. Neen het aanstellen van die psychiaters is niet meer dan doofpot politiek. Wanneer gaat de rechtbank inzien dat zulke handelingen de bevolking pisnijdig maakt. Waardoor het verstouwen met de dag slinkt. Waardoor het respect voor de wetgeving dagelijkst wegsmelt. Met de verergerde resultaten die dag dagelijks in de maatschappij merkbaar zijn.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doodstraf voorkomt :géén misdaden Doodstraf is (in de US): duurder dan levenslang (habeas corpus, ik weet er het fijne niet van) Doostraf geeft : een signaal dat doden legitiem is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
De zogenaamde gezinsdrama's en de steekpartij van Kim De Gelder hebben dus te maken met gebrek aan respect voor de overheid. Citaat:
Citaat:
Ik vind het nog altijd straf dat jij op basis van enkele feiten kan oordelen wat de drijfveer is. Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() Voor de ene vrijheidstrijder, voor de andere terrorist.
History is written by the victor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mij moeder zei ooit :" De natuur straft zichzelf". Zei bedoelde dat als je iets tegen-natuurlijks doet dan wordt dit afgestraft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Europees Commissaris
|
![]() Tuurlijk.
![]() |
#310 |
Europees Commissaris
|
![]() De natuur "straft" niet, ze regelt zichzelf. En wij zijn er deel van.
![]() |
#311 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
maar ook met de moslimachtergrond van die man. Als u uw vraag herleest weet u het. Citaat:
Behalve misschien als iemand zich daar innerlijk op een bepaald moment volledig van distantieert. Gebeurt denk ik niet zo vaak, maar helemaal onmogelijk is het niet. Citaat:
Daarbuiten: ik weet het niet, maar vermoed dat het ook zo is. Als u goed zoekt vindt u wellicht wel een uitzondering. Bv een land dat voor 90%+ islamitisch (geworden) is, met een repressieve overheid.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 10 juni 2010 om 09:19. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelijkaardige daden hebben volgens jouw de ene keer niets te maken met religie; een andere keer wel; afhankelijk van wie de dader is. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
achter de andere voorbeelden die u gaf (Decrem bv) zie ik dat wel. U bent niet uit op een eerlijke discussie, maar u verzint allerlei trucs om discussiepartners "in de val" te lokken. Mocht ik dat eerder gezegd hebben mbt tot De Gelder en alleen tot dat "voorval", wat ik ten zeerste betwijfel, dan is dat een vergissing. De discussie is inmiddels vergleden naar zaken die zeer ver afstaan van mijn stelling dat bij misdaden die gepleegd worden door mensen met een moslimachtergrond, de met de pap ingelepelde hersenspoelingen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid meespelen. Citaat:
Zonder het christelijke wereldbeeld ook maar enigszins te willen verdedigen: Christenen hebben in sé een ander wereldbeeld dan moslims. Moslims wordt van jongsaf oa aangeleerd dat niet-moslims zwijnen en apen zijn. Christenen zijn wat dat betreft ziekelijk tolerant tov hun medemens. In de USA vormen de isslamieten slechts een kleine minderheid. Slecht voorbeeld.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 11 juni 2010 om 10:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....81#post4805581 Citaat:
Citaat:
Maar ik stelde vast "Gelijkaardige daden hebben volgens jouw de ene keer niets te maken met religie; een andere keer wel; afhankelijk van wie de dader is." en jij antwoordt daarop "Klopt." Citaat:
Toeval? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu, het is eerder het verhaal van "wij moeten hen niet, en zij moeten ons niet". Onmogellijk om aan te tonen wie er met dat spelleke is begonnen.
![]() |
![]() |
#316 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als de ongebreidelde immigratie hier aanhoudt gaan we dezelfde weg op als de autochtonen in Amerika.
![]() |
![]() |
#317 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bij mensen met een islamitische achtergrond hebben misdaden eigenlijk altijd wel iets met religie te maken. Omdat mensen met een islamitische achtergrond in sé een negatief beeld over hun niet-islamitische medemens ![]() Citaat:
Omdat mensen met een islamitische achtergrond in sé een negatief beeld over hun niet-islamitische medemens ![]() Vandaar natuurlijk: "Klopt". U had het eerst dus toch goed gelezen! ![]() Citaat:
maar dat heeft nauwelijks iets met religie te maken. Ik had het echter over landen met een grote islamitische meerderheid en een repressieve overheid. Daar valt de VS niet onder.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 12 juni 2010 om 10:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | ||||
Banneling
|
![]() Je moet wel op de link klikken om het te kunnen begrijpen.
http://forum.politics.be/showthread....81#post4805581 Dan weet je ook meteen waar je die "lapsus" geschreven hebt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"verder plegen meer mensen met een islamitische achtergrond meer misdrijven dan mensen zonder die achtergrond. De cijfers laten daar geen zweem van twijfel over bestaan. " |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Wat bedoel jij eigenlijk met ontsporen? Doorslaan en met een auto iemands garage rammen? Of een kinderdagverblijf binnengaan met een mes? Je kinderen ombrengen en zelfmoord plegen?" Mijn antwoord daarop was: Ja, ook dat zijn goede voorbeelden. Deze ontsporingen hebben echter in geen enkel geval te maken met religie. Eventueel wel met een gebrek aan respect tov de overheid." De eventueel geeft aan dat niet noodzakelijk al uw voorbeelden te maken hebben met een gebrek aan respect tov de overheid. U foefelt maar wat met mijn teksten, of misschien heeft u soms last met de Nederlandse taal. Citaat:
Bij mensen met een islamitische achtergrond hebben misdaden eigenlijk altijd wel iets met religie te maken. Omdat mensen met een islamitische achtergrond in sé een negatief beeld over hun niet-islamitische medemens hebben, in tegenstelling tot christenen. ![]() Ik heb al een paar keer geschreven dat dat ermee te maken heeft dat islamitische met de moedermelk en/of met de paplepel krijgen ingegoten dat niet-islamieten apen of zwijnen zijn. Een extreem maar duidelijk voorbeeld. Ook leren moslims van jongs af aan dat niet-moslims te vuur en te zwaard bestreden moeten (mogen) worden. Mijnheer pastoor heeft mij vroeger geleerd dat alle mensen broeders zijn of zoiets. Dat is iets heel anders. Het lijkt wel alsof het u moeite kost om eenvoudige verbanden te leggen. Citaat:
bij aanhangers van andere religieën ligt dat minder voor de hand (behalve bv als hindoes een moskee opblazen). Citaat:
(wel als ze bv gepleegd zijn door gehersenspoelden met een moslimachtergrond - zie bv de mislukte aanslag in NY, een paar weken geleden). Citaat:
Mijn antwoord was: "Geldt in elk geval voor België en West-Europa. Daarbuiten: ik weet het niet, maar vermoed dat het ook zo is. Als u goed zoekt vindt u wellicht wel een uitzondering. Bv een land dat voor 90%+ islamitisch (geworden) is, met een repressieve overheid." Daar zijn de VS een slecht voorbeeld van: geen 90%+ moslimland. Ik heb de indruk dat uw geheugen u nogal dikwijls in de steek laat, of dat u soms last heeft met het leggen van eenvoudige verbanden. Misschien kan een arts raad brengen. Maar u bent tenminste leergierig. Er is dus nog hoop. ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 13 juni 2010 om 08:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....89#post4807189 Lees wat jij daarop antwoordt; en merk op wat jij "in de val lokken" noemt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"verder plegen meer mensen met een islamitische achtergrond meer misdrijven dan mensen zonder die achtergrond. De cijfers laten daar geen zweem van twijfel over bestaan." Ik geef je een voorbeeld van een land waar dit niet geldt. Heb je daarover nog iets te vertellen? |
||||||
![]() |
![]() |