![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk. Als dat nodig is. 'Intrieste Geert' is nog zo'n bedenksel, dat gewoon de waarheid zegt. Zo zou ik op uw intellectuele gedrochten tevens vaak een waarheid willen plakken. En dus doorgaans k9 als een ondermaatse K3 willen bestempelen.
Laatst gewijzigd door system : 11 juni 2010 om 10:36. |
![]() |
![]() |
#202 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Brussel zal terug vervlaamst worden, zal efkes duren, maar zo zal het nu eenmaal zijn.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#205 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Jeezes zeg, zijn jullie nu weeral bezig over brussel?
Brussel is Brussel; dat ze hun plan trekken; bij Vl of bij Wal of voor mijn part bij Zwitserland. Voor mij is Brussel het buitenland. Ik lig er niet wakker van. En dat die Belgisch nationalisten nu niet weer afkomen met hun liedje 'weet je wel hoeveel vlamingen in Brussel werken en hoeveel geld dat oplevert?' Weten jullie wel hoeveel daarvan (ex)-ambtenaar zijn? Zeg me dat eerst; dan klappen we voort. |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#207 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
![]() En het duurde een kwartier voordat je die naam verzonnen had, je plaatste die er immers pas later bij. Mai ![]()
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() Toch wel. Maar ik denk dat jij het probleem oversimplifieert.
![]()
![]() |
![]() |
#210 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Vreemdeling
|
![]() Torfs, die heeft toch geen ballen aan zijn lijf.
Daarbij hangt er nog een schandaal boven zijn hoofd, dus je moet ervoor niet stemmen |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
|
![]() Daarnet het debat Torfs-De Wever bekeken.
Debattechnisch was De Wever duidelijk de sterkste. Torfs heeft mij positief verrast omdat hij zijn persoonlijke aanvallen (die door De Wever meesterlijk werden gecounterd) en vernuftig gerommel in de marge voorlopig nog kan verkopen als intellectuële spielereien.... Neen hoor: Torfs reeds op virtuoze wijze zijn fiat cinquecento te pletter op de no nonsens caterpillar van BDW. Let op: zondag stem ik op FDW maar BDW heeft eens te meer bewezen dat hij een begenadigd debater is. Torfs daarentegen is mijn numero uno als causeur bij de Lions of Rotary of zelfs de KAV...but that's it.
#214 |
Schepen
|
![]() "Ik had dat debat iets beter kunnen doen, iets snediger kunnen zijn..."
http://www.deredactie.be/permalink/1.798554 |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#216 |
Schepen
|
![]() http://www.tekort.be/opvang/index.htm zij zijn boos op Torfs!
|
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
![]() Torfs Plat populisme Bart De Wever
![]() |
#219 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Minister-President
|
![]() Torfs was enorm hypocriet.
Toen hij aan tafel stond bij Goedele en hij zei letterlijk, dat er door de regionalisering de volledige gezondheidszorg, er homogenere bevoegdheidspakketten zijn en kan er wat geld vrijkomen door een efficiëntere organisatie. 2 minuten daarna, tijdens het debat, uitte Torfs kritiek op N-VA: "Jullie doen alsof bij de splitsing van bevoegdheden, het manna gewoon uit de lucht zal vallen." IK VIEL UIT MIJN ZETEL. Hij had een paar minuten ervoor zelf gezegd: "er kunnen soms efficiëntiewinsten zijn." Torfs heeft een pak geloofwaardigheid verloren bij mij. |
![]() |