![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() akkoord hoor, maar het was dan ook in reactie op Flick
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De titel is misschien niet erg verhelderend... maar dat op zich verandert niets aan de nieuwswaarde . Laatst gewijzigd door Tempest : 11 juni 2010 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms kunt ge dat noodzakelijk duwtje geven... ![]() In mijn job zie ik veel en kan ik nog veel meer uitvlooien, maar de regels van absolute geheimhouding gelden daar dan ook. Misbruik hiervan maken is direct buiten vliegen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misbruik van GSM`s, (surfen , facebooken, etc... ) tot misbruik op onkostennota`s, hotels , al dan niet business vliegen en de methoden om het tocht te kunnen, ... misbruik van creditcards, ... enz... Facturen van een paar 1000 euro per maand aan roaming kosten van sommige mensen, is niet abnormaal he. ik verschiet mij nen bult met een factuur van 200 € voor 3 maand, maar er zijn gasten die makkelijk 10 keer meer halen. surfen met den telefon, gps met den telefon, dat is toch allemaal gratis en in den prijs inbegrepen, ... ? Corporate abonnement, ... pas op, de gewoon klein garnalen hebben dat niet, hoor, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Verder vraag ik mij af wat voor statuut jij eigenlijk hebt? Aangezien prostitutie zich toch in de grijze zone bevindt... Je hebt hier ooit eens verklaard dat je een firma hebt etc. Maar vallen al uw activiteiten daaronder? Ik vermoed dat dit enkel is voor uw films, website etc maar niet voor de effectieve hoererij. Die is waarschijnlijk in het zwart, nee? En heb jij dan officieel het statuut van zelfstandige? Of ben je officieel werkloos? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens, deze topic gaat niet over mij maar over die agent die mij blijkbaar met zijn diensttelefoon sms'te. En wie ben jij om hier mijn "proces" te maken?
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 11 juni 2010 om 13:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik begrijp jouw aantijgingen niet. Mijn boekhouding is 100 % in orde. Waar haal jij het trouwens uit om je met mijn zaken te bemoeien? Ik moei mij ook niet met wat jij allemaal doet, dat interesseert me trouwens geen ballen.
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() maar laten we er van uitgaan dat je die wel inbrengt in de boekhouding. Hoe vertaal je deze inkomsten in boekhoudtaal? Hoe doen fulltime prostituees dat over het algemeen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Enne, ik denk niet dat het de bedoeling is dat ik hier geïnterviewd wordt hé, Als je meer wil weten, ik ben ook eens forummer van de week geweest: http://forum.politics.be/showthread.php?t=137529
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 11 juni 2010 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij slimmer was dan was hij geen flik.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zitten moordenaars en verkrachters thuis met een bandje? Anders moeten ze de wietrokers beginnen vrijlaten...
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 juni 2010 om 13:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Staatssecretaris
|
![]() Zoals een beroepsmilitair geen klootzak wordt, maar een klootzak beroepsmilitair wordt?
Zoals een pastoor geen pedofiel wordt, maar een pedofiel pastoor wordt?
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Staatssecretaris
|
![]() Pfff, heel flauw. Ofwel ben je een gefrustreerde bediende, arbeider of dopper die jaloers is op de "rijke" zelfstandigen. Begin er dan zélf aan hé, niemand houdt je tegen. Ofwel ben je een zelfstandige die failliet is gegaan. Maar wat je ook bent, leer je met je eigen zaken te bemoeien.
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Intelligentie wel. ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 11 juni 2010 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |