Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juni 2010, 14:07   #3081
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Tgaat erom dat ze niet zo populair zijn als Eberhard probeert voor te stellen. Vandaar dat ik ook naar hem reageerde en niet naar jouw.
Dat 'ze' blijkbaar wel populair zijn, daar heb ik voldoende voorbeelden van gegeven. U mag de draad even teruglezen.
Dat 'ze' bij iedereen populair zouden zijn is door niemand beweerd. Net zo goed als dat 'we' niet bij iedereen populair zijn.
Open deur dus.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2010, 14:13   #3082
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Dat 'ze' blijkbaar wel populair zijn, daar heb ik voldoende voorbeelden van gegeven. U mag de draad even teruglezen.
Dat 'ze' bij iedereen populair zouden zijn is door niemand beweerd. Net zo goed als dat 'we' niet bij iedereen populair zijn.
Open deur dus.
Kortom, je hebt geen flauw idee bij wie ze populair zijn omdat het aantal clicks op you-tube niet aan personen vasthangen

Dat PVV zo sterk is geworden hangt af van de Hollanders zelf en niet van buitenaf. Conclusie, zo populair zijn ze niet.

Laatst gewijzigd door illwill : 13 juni 2010 om 14:14.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2010, 14:29   #3083
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dat PVV zo sterk is geworden hangt af van de Hollanders zelf en niet van buitenaf. Conclusie, zo populair zijn ze niet.
De PVV heeft 15 %.

Het Groot Nederlandse gedachtengoed van Wilders, zijn compromisloze anti criminaliteits ideeen (jawel ook slecht nieuws voor bankiers), en zijn harde en heldere presentatie van zijn politieke richting zullen terecht een flink deel van zijn kiezers hebben aangesproken.
Geert Wilders is daarenboven zelf niet-blank.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 13 juni 2010 om 14:32.
Oud 13 juni 2010, 14:38   #3084
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Belgie heeft het beleid om criminaliteit niet of nauwelijks op te sporen, te vervolgen en te sanctioneren.

Het superras zelf heeft dit nu eenmaal zo besloten volgens mij.
Gelukig is er de 'corruption' index of de 'misdadigheidsindex' als je het zo wil. Opnieuw prijken de gekleurde medemensen zonder concurrentie aan de top.

http://www.transparency.org/policy_r...cpi_2009_table

Al decennia lang buiten ze hun eigen landgenoten uit, en het zo opgevoede gepeupel komt dan ook 's hier langs, meestal om hypocriet uit te huilen op Eberhards schouder.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2010, 14:39   #3085
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De PVV heeft 15 %.

Het Groot Nederlandse gedachtengoed van Wilders, zijn compromisloze anti criminaliteits ideeen (jawel ook slecht nieuws voor bankiers), en zijn harde en heldere presentatie van zijn politieke richting zullen terecht een flink deel van zijn kiezers hebben aangesproken.
Geert Wilders is daarenboven zelf niet-blank.
Positief dus.
Oud 13 juni 2010, 17:15   #3086
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Gelukig is er de 'corruption' index of de 'misdadigheidsindex' als je het zo wil. Opnieuw prijken de gekleurde medemensen zonder concurrentie aan de top.

http://www.transparency.org/policy_r...cpi_2009_table
'The Corruption Perceptions Index (CPI) measures the perceived levels of public sector corruption.'

Als u serieus wil komen meediscussieren raad ik u aan zorgvuldig te formuleren. En in uw geval komt daar nog bij, de ter hand neming van een woordenboek in geval u een woord niet begrijpt.

[b] perceived [/B

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 13 juni 2010 om 17:15.
Oud 15 juni 2010, 10:58   #3087
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen.

http://www.hln.be/hln/nl/921/Kanaal-...ele-wijk.dhtml

Anti-racistische groeperingen hebben met verbijstering gereageerd op de plannen om een 'varkensworst- en wijnfeest' te houden in een multi-etnische wijk in Parijs. De organisatoren willen met het evenement de 'islamisering'van de wijk aan de kaak stellen.
Het evenement staat gepland voor komende vrijdag in de Goutte d'Or, een buurt in het noorden van de Franse hoofdstad. SOS Racisme roept op tot een boycot van het feest, omdat het "een boodschap van haat en geweld stuurt naar groepen van mensen, en dat wegens hun echte of vermeende afkomst."

De Communistische Partij liet in een verklaring weten dat "deze ziekelijke grap de verschillen op de spits wil drijven die net de rijkdom uitmaken van dit district."

Bloc Identitaire
Buurtbewoonster Sylvie Francois denkt er anders over. Zij vertelde tegenover een Franse radiozender dat ze een Facebookpagina opstartte om haar steun te betuigen aan het evenement, dat volgens haar "de strijd aanbindt met de toenemende islamisering van deze wijk." Het project werd ook gepubliceerd op een aantal sociale netwerksites door een kleine extreemrechtse beweging die zichzelf Bloc Identitaire noemt.

De Parijse politie zegt dat ze morgen een onderhoud heeft met de organisatoren en het officiele verzoek om toelating voor het feest in overweging zal nemen. (tw)
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 11:26   #3088
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen.

http://www.hln.be/hln/nl/921/Kanaal-...ele-wijk.dhtml

Anti-racistische groeperingen hebben met verbijstering gereageerd op de plannen om een 'varkensworst- en wijnfeest' te houden in een multi-etnische wijk in Parijs. De organisatoren willen met het evenement de 'islamisering'van de wijk aan de kaak stellen.
Het evenement staat gepland voor komende vrijdag in de Goutte d'Or, een buurt in het noorden van de Franse hoofdstad. SOS Racisme roept op tot een boycot van het feest, omdat het "een boodschap van haat en geweld stuurt naar groepen van mensen, en dat wegens hun echte of vermeende afkomst."

De Communistische Partij liet in een verklaring weten dat "deze ziekelijke grap de verschillen op de spits wil drijven die net de rijkdom uitmaken van dit district."

Bloc Identitaire
Buurtbewoonster Sylvie Francois denkt er anders over. Zij vertelde tegenover een Franse radiozender dat ze een Facebookpagina opstartte om haar steun te betuigen aan het evenement, dat volgens haar "de strijd aanbindt met de toenemende islamisering van deze wijk." Het project werd ook gepubliceerd op een aantal sociale netwerksites door een kleine extreemrechtse beweging die zichzelf Bloc Identitaire noemt.

De Parijse politie zegt dat ze morgen een onderhoud heeft met de organisatoren en het officiele verzoek om toelating voor het feest in overweging zal nemen. (tw)
YES ! Bangelijk !
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2010, 18:10   #3089
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
'The Corruption Perceptions Index (CPI) measures the perceived levels of public sector corruption.'

Als u serieus wil komen meediscussieren raad ik u aan zorgvuldig te formuleren. En in uw geval komt daar nog bij, de ter hand neming van een woordenboek in geval u een woord niet begrijpt.

[b] perceived [/B
Voor iemand die nog nooit verder geweest bent dan je kleine achtertuintje blaat je als een dromedaris aan de rand van het universum. Met mij kan jij echt niet meediscussieren, daarom heb je te weinig gezien, te weing gestudeerd, en te weinig geld verdiend. Zo goed? En spreek je uiteraard véél te weinig talen.

Voor het overige herhaal ik nogmaals mijn statement dat in de wereld de mensen vooral uitgebuit worden door hun gekleurde medemens, radicaal en zonder omzien, op de meest brutale manier. En als je details wil weten ga dan zelf kijken, ga er werken bijvoorbeeld in plaats van hier altijd te janken als een klein kind.

Laatst gewijzigd door Conscience : 16 juni 2010 om 18:13.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2010, 18:49   #3090
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Amai, dat kan tellen!Eberhard jongen, ge wordt flink op uw plaats gezet....
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2010, 19:35   #3091
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor iemand die nog nooit verder geweest bent dan je kleine achtertuintje blaat je als een dromedaris aan de rand van het universum. Met mij kan jij echt niet meediscussieren, daarom heb je te weinig gezien, te weing gestudeerd, en te weinig geld verdiend. Zo goed? En spreek je uiteraard véél te weinig talen.
Waarop baseer jij je om dit oordeel te vellen?

Hoeveel geld moet iemand verdiend hebben om te mogen meediscussiëren?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2010, 19:42   #3092
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Effe nie moeie, Arti, Eberhard is groot genoeg om zelf z'n rhimes te schrijven.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2010, 19:57   #3093
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Amai, dat kan tellen!Eberhard jongen, ge wordt flink op uw plaats gezet....
In je het jargon ook wel "dissen" geheten
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2010, 20:51   #3094
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Effe nie moeie, Arti, Eberhard is groot genoeg om zelf z'n rhimes te schrijven.
Ja; dat weet ik wel maar hij is nu niet on-line.
En ik zou toch graag weten hoeveel iemand moet verdiend hebben om mee te discussiëren.

Zo'n onnozele uitspraken :
"Voor iemand die nog nooit verder geweest bent dan je kleine achtertuintje blaat je als een dromedaris aan de rand van het universum. Met mij kan jij echt niet meediscussieren, daarom heb je te weinig gezien, te weing gestudeerd, en te weinig geld verdiend. Zo goed? En spreek je uiteraard véél te weinig talen."
op niets gebaseerd; naar voor brengen alsof dit zou kunnen doorgaan als argument!

En dan de reactie "Amai, dat kan tellen!Eberhard jongen, ge wordt flink op uw plaats gezet...."; zo'n stupide uitspraak; daar zijn geen woorden voor.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2010, 22:53   #3095
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Sofie de krokodil..die tatert maar die tatert maar, Sofie de krokodil...en nu allemaal meezingen!
Oud 16 juni 2010, 23:03   #3096
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Even recapituleren:

De provinciaal van dienst kent de betekenis van het woord 'perceived' blijkbaar niet, en wordt daarop gewezen. Het argument verliest daardoor elke relevantie.

De reactie:

Citaat:
Ik houd wel van dat arrogante toontje.

Maar zou onze provinciaal het betreffende woord eigenlijk al opgezocht hebben?

Uit de post lees ik slechts dat de zenuwen niet meer geheel onder controle zijn.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 16 juni 2010 om 23:03.
Oud 17 juni 2010, 16:37   #3097
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Even recapituleren:

De provinciaal van dienst kent de betekenis van het woord 'perceived' blijkbaar niet, en wordt daarop gewezen. Het argument verliest daardoor elke relevantie.

De reactie:

Uit de post lees ik slechts dat de zenuwen niet meer geheel onder controle zijn.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=140214

Zo populair zijn ze blijkbaar toch niet bij iedereen e.
Oud 17 juni 2010, 20:42   #3098
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Even recapituleren:

De reactie:

Ik lees vooral dat jij geen behoorlijk antwoord hebt Eberhard, maar jou arrogantie is ook amusant hoor!
Oud 17 juni 2010, 20:51   #3099
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een kleinburger die denkt dat geld een argument is, heeft niets te zoeken in een discussie. Ga jij maar het gras afmaaien. En let op voor die tuinkabouter!
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2010, 21:13   #3100
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Voor het overige herhaal ik nogmaals mijn statement dat in de wereld de mensen vooral uitgebuit worden door hun gekleurde medemens, radicaal en zonder omzien, op de meest brutale manier. En als je details wil weten ga dan zelf kijken, ga er werken bijvoorbeeld in plaats van hier altijd te janken als een klein kind.
Iemand die op dit forum prat wil gaan op z'n talenkennis en zijn verdienstelijke studententijd, doet er goed aan zijn bijdragen te herlezen alvorens op het "versturen"-knopje te drukken.

Het stikt hier namelijk van de spelling-nazi's
-> "Fight The Power!" (Public Enemy)
-> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro)

Laatst gewijzigd door djimi : 17 juni 2010 om 21:14.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be