![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat is TE intelligent? Wij hebben die bijen niet nodig, de BLOEMEN hebben die nodig. Dat heet evolutie Fred. De bloemen lokken die beestjes met lekker sapje en echt nodig hebben ze ze niet maar de bloemen die wél bezoek krijgen, verspreiden zich beter. Dat heet evolutie Fred. Evolutie voor kleuters in dit geval Laatst gewijzigd door Cdude : 15 juni 2010 om 12:23. |
|
|
|
|
|
|
#822 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ps: je hebt werkelijk geen enkel idee van wat ik hier eigenlijk zou willen zeggen. Jullie maken het mij onmogelijk (vooral CDdude) door mij konstant belachelijk te willen maken en te kleineren. Fred. Laatst gewijzigd door Fred uit Gent : 15 juni 2010 om 12:32. |
|
|
|
|
|
|
#823 |
|
Banneling
|
patrickve is ingeneur, toch? Dat betekent , in ieder geval in mijn ervaringen, dat ze enorm vast zitten in de wetenschappelijke dogma's.
Ze trappen ook regelmatig in de intelligentieval(zie Edward de Bono) Maar ja. |
|
|
|
|
|
#824 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Weet jij ZELF wel wat je wil zeggen? I think NOT. Je stelt vragen die kinderen stellen en veegt de antwoorden van, mensen die jaren hebben gestudeerd, van tafel met "hogere intelligentie" en "het kan niet want TE intelligent", ... Ik verwacht van een volwassen gesprekspartner dat die weet waarover hij spreekt OF de moeite doet iets op te zoeken en DAN een duidelijke vraag stelt. Is dat te veel gevraagd? Laatst gewijzigd door Cdude : 15 juni 2010 om 12:38. |
|
|
|
|
|
|
#825 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Mijn boodschap aan jou: ga door! we hebben jouw soort mensen en boodschappen nodig. Er is een heel grote verandering op komt. Ik kan nu eindelijk bij familie dingen zeggen die ik daar jaren geleden niet kon zeggen, wat zeg ik? ze weten waar ik mee bezig ben en ze VRAGEN me er nu om en ik ben nu blij dat ik nooit opgegeven heb. Maar we zijn de sneeuwschuivers voor de mensen die achter ons komen. Het is soms best zwaar en moeilijk, maar we moeten doorgaan, want je kent de uitspraak van Schopenhauer: Citaat:
Laatst gewijzigd door Khwajagan : 15 juni 2010 om 12:46. |
||
|
|
|
|
|
#826 |
|
Banneling
|
Ze trappen alvast niet in de spellingsval .....maar ja ...
|
|
|
|
|
|
#827 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tenminste als we onder: - "gepland" verstaan: wat er uiteindelijk zal gebeuren (gelijk wat) - "goed" verstaan: datgene wat er uiteindelijk zal gebeuren (gelijk wat). Als binnen 5 miljard jaar de zon een rode reus wordt en de aarde verdampt, dan: - was dat "gepland" - is dat "goed afgelopen" Citaat:
Is het dat niet ?
|
|
|
|
#828 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben niet alleen maar ingenieur. Is het feit dat ik (onder andere) een ingenieur ben nefast voor mijn wetenschappelijke argumentatie ? Ware het beter geweest dat ik geen ingenieur was ? En heeft de logica van mijn argumentatie ook maar iets te maken met welke diploma's ik al dan niet zou gehaald hebben ?
|
|
|
#829 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Meer nog, als Ing ben je de HOGEPRIESTER van de Illuminatie. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#830 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Fred. |
|
|
|
|
|
|
#831 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- men denkt dat het evident is - uiteindelijk wordt het bevochten - uiteindelijk vindt men het belachelijk
|
|
|
|
#832 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ok, dan weet ik niet wat je wil zeggen. Wat wil je dan zeggen ? Zeg het misschien
|
|
|
#833 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#834 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#835 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#836 |
|
Banneling
|
op een bepaald niveau valt het...denk ik.
ook zij zijn spiritueel ook al ontkennen ze het. |
|
|
|
|
|
#837 |
|
Staatssecretaris
|
|
|