![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'VOO' is het Waalse Telenet. Nuff said.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, nog nooit van gehoord. Bedankt voor de info.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is geen informatie mijn beste. Dat is het illegaal downloaden van geripte blue ray films. En om radio te streamen heb je geen 300 gig nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rekenen is niet echt moeilijk hé. een station van 128 kilobit verbruikt aan 24 uur per dag ongeveer 40 gig per maand. Als je gemiddeld 4 uur per dag luistert naar je streaming radio dan zal het al veel zijn en dan kom je aan 6,5 gig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Zoals ik al zei zit ik rond de 300 per maand. Eén keer, bij 500GB (ALLE Star Trek's in HD ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Ben ik blij dat ik noch bij VOO noch bij Numéricable zit. Mobistar ADSL heeft zijn (slechte) momenten, maar ik ben er toch vrij tevreden over.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik dacht ook naar Belgacom te gaan voor de onbeperkt downloaden.
Maar telenet haar tegenargument is dan weer dat je veel trager zal kunnen downloaden. Ik kan haar daar wel in vinden. Dan komt Belgacom: Als ge telefoon en internet bij ons pakt, hebt ge gratis digitale tv. Daar kan ik me ook wel in vinden, hoewel ik NOOIT de vaste lijn gebruik. Maar ik ben dat van telenet nu gewoon, en ik houd niet van veranderingen. Ik denk dat ik zal blijven plakken bij telenet.
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ebde gij oek geliend veur oe hois bij "Leemans" want das liene bai eun vriendin? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Oh the irony in that sentence. Fuck it. Ik sprak over digitaal dan, dat van Belgacom is wel degelijk anders dan dat van telenet. Ik zei daarvoor toch dat als ge een combipack van telefoon en internet pakt er gratis digitaal bij krijgt. En ja dat is wel degelijk zichtbare verandering dan.
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die datalimieten zijn gewoon niet meer van deze tijd. Ze lachen ons dan ook vierkant uit in de ons omringende landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent er precies nog trots op ook dat u een dief bent?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Opletten wat je zegt ...
Citaat:
Citaat:
![]() |
||