![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
Bekijk resultaten enquête: Wie wint het WK-Voetbal 2010? | |||
Spanje |
![]() ![]() ![]() |
10 | 25,00% |
Brazilië |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,50% |
Engeland |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,50% |
Argentinië |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,50% |
Duitsland |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,00% |
Italië |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,00% |
Nederland |
![]() ![]() ![]() |
7 | 17,50% |
Frankrijk |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,50% |
Portugal |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ivoorkust |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Chili |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,00% |
Verenigde Staten |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Servië |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,50% |
Ghana |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Paraguay |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Mexico |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Uruguay |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,50% |
Kameroen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Australië |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
anders, namelijk... |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Argentinië was te sterk, ondanks de maffe opstelling in defensief opzicht van Maradonna. Engeland viel zwaar tegen. Maar ze hadden het geluk dat ze niet persé hoefden te winnen in hun zwakke groep. Vandaag Algerije - Slovenië Servië - Ghana Duitsland - Australië Van Algerije weet ik niets. Daarom gok ik op een overwinning voor Slovenië. Ghana mist net als Nigeria aanvallend killersinstinct. Qua voetbal zullen de twee landen ongeveer gelijk opgaan. Maar Servië kan scoren. Een overwinning voor Servië. Duitsland is zwakker dan in de laatste edities. Het team is eigenlijk te jong. Maar nog altijd te sterk voor een wat ouder Australisch team. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Algerije-Slovenië: 0-0 of 0-1
Servië-Ghana: 3-1 of 3-2, ik ruik een mogelijkheid tot een explosieve match Duitsland-Australië: kans om te stunten tegen een nog niet eens zo slecht Australisch team, ik geef het 2-0 of zelfs 3-0
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Serviërs verloren hun hoofd. Eerst een domme rode kaart voor Lukovic door onnodig armklemmen op het middenveld. Dan was er eigenlijk nog niet zoveel aan de hand. Ghana was onmachtig. Maar daarna een nog dommere handsbal van Kuzmanovic in het strafschopgebied. Duitsland is ondanks het jeugdige team sterker dan ik dacht. Vandaag Nederland - Denemarken Japan - Kameroen Italië - Paraguay Nederland wint van Denemarken. Nederland is aanvallend te goed, ondanks dat ze ws de lompe zeebonk Kuyt zullen opstellen op de plaats van de betreurde Robben. Japan, hoewel Honda klasse is, redt het niet tegen Kameroen. Kameroen is één van de weinige Afrikaanse ploegen met wel een redelijk scorend vermogen. Italië is geen schim meer van de wereldkampioen van vier jaar geleden. Paraguay heeft een degelijk elftal. Gelijkspel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na gisteren vraag ik me alleen af of Duitsland nu zo sterk was of Australië zo zwak. En verder natuurlijk in spanning afwachten tot vanmiddag...
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() Idem, maar met commentaar via NOS Radio 1
![]()
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op de NOS klinkt de vulvazela minder door, het chauvinisme neem je er dan maar bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Daar doen we het net voor
![]()
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() 2 - 0 (waarvan één Deens eigen doelpunt); het spel viel niet mee, maar de kop is er af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Japan won. Honda toonde zijn klasse en zijn slimheid. Daar hadden de Kameroense, met weinig overleg spelende krachtmensen niet van terug. Paraguay en Italië gingen inderdaad gelijk op. Vandaag Nieuw-Zeeland - Slowakije Ivoorkust - Portugal Brazilië - Noord-Korea Nieuw-Zeeland is het allerzwakste broertje in de wereldbeker. Een overwinning voor Slowakije derhalve. Ivoorkust - Portugal is een interessante wedstrijd. Portugal was de laatste wedstrijden niet overtuigend. Maar ik heb zo'n gevoel dat Christiano Ronaldo uit is op revanche en een goede wedstrijd speelt. Overwinning voor Portugal. Brazilië wint simpel van Noord-Korea. Van Noord-Korea weet ik nog minder dan dat ik van Algerije wist, maar een verrassing is uitgesloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuw-Zeeland sleept volgens mij een gelijkspel uit de brand, met bij tijden interessant voetbal. 1-1
Ivoorkust-Portugal wordt volgens mij ook een leuke wedstrijd. Beiden hebben aanvallend talent en een sterk middenveld. 2-3 Brazilië-Noord-Korea wordt waarschijnlijk weinig aangenaam. Jong Tae Se kan echter voor een verrassing zorgen. 4-1
![]() |
![]() |
#76 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Noord-Korea voetbalde geweldig fanatiek en vooral in het begin uitstekend in de organisatie. Een fantastische actie en schot van Maicon brak het ijs. En Brazilië ging door na de 1-0. Prima. Er kan altijd een toevallige tegengoal vallen, wat inderdaad deze keer ook gebeurde. Vandaag Honduras - Chili Spanje - Zwitserland Zuid-Afrika - Uruguay Honduras kan verrassen, maar toch een overwinning voor Chili. Spanje is naast Argentinië de grote favoriet. Ze winnen, maar niet met grote cijfers. Daarvoor zijn de Spanjaarden te berekenend. Er moeten nog meer potten worden gespeeld. Hoogstens 2-0. Zuid-Afrika en Uruguay spelen al hun tweede wedstrijd. Dan kan je je niet meer verschuilen en hopen dat de volgende wedstrijd beter gaat. Luis Suarez zal zich willen laten zien tegen Zuid-Afrika. Uruguay wint. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Honduras-Chili: ik gun Chili in alle mogelijke manieren de overwinning, ze hebben een jong, leuk, dynamisch team dat mooi voetbal aflevert. Honduras verrast niet. 0-2
Spanje-Zwitserland: volgens mij is Spanje de enige topper die in deze eerste wedstrijden een leuke wedstrijd kan afleveren. De Zwitsers zijn echter niet van gisteren. 3-1 Zuid-Afrika-Uruguay: als het wordt zoals de eerste wedstrijden belooft dit veel. Zuid-Afrika geeft alles, maar Uruguay wint nipt op klasse, of speelt gelijk. 1-2 of 2-2 All in all denk ik dat we een mooie dag voor de boeg hebben...
Laatst gewijzigd door lombas : 16 juni 2010 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spanje was erg zwak, Brazilië viet ook tegen.
Ik maak me meer zorgen om "Die Manschaft". |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'Duitsland voetbalt als Nederland, dus vliegt er roemloos uit' (dixit Hugo Borst)