![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hebt gij al eens geprobeerd bij hevige regenval zonder zoiets te rijden ? Dan kan je zelfs niet eens deftig voorwaarts kijken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uw les goed geleerd
![]() Ja, U mag dat zekers.
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Oké, leer deze, hier worden ook veel fouten rond gemaakt
![]() Imaam: gebedsleider Imaan: geloof
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 juni 2010 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezegd kende ik alleen het eerste maar dan één a-tje. Laatst gewijzigd door praha : 18 juni 2010 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Inderdaad, ik schrijf vaak dubbele klinker maar op zich maakt dat niet veel uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Neen hoor, u maakt de fout. Men zegt: Arkanoel Imaan (de fundamenten van het geloof). Hier, kheb even 'imam' opgezocht, lees zelf maar eens.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Imam
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 juni 2010 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Ligt aan het feit hoe ik de woorden uitspreek, ik verleng meestal mn arabische woorden. Ik zeg vaak ook 'Allaah' ipv 'Allah'.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bij alles wat minder is dan hevige regenval fiets ik; zonder kap. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar is daar een reden voor vroeg ik me dus af ? Wordt dat in de oorspronkelijke taal/context zo uitgedrukt of is dat gewoon een vorm van kracht bijzetten of differentiatie als ge in het Nederlands bezig bent ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wou ik niet ontkennen
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Als je geen/niet voldoende controle hebt en /of het zicht niet voldoende is om je veilig te verplaatsen moet je afstappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:Oorspronkelijk geplaatst door nijltjetweety
Maar dat schrtijf ik toch niet, ik heb het over de wegcode. Een sterke weggebruiker moet altijd voorrang geven aan een minder sterke. Een auto aan een motor, een motor aan een fietser, een fietser aan een voetganger (dit laatste weten ook maar weinig mensen). Dit is complete nonsens. Ik hoop dat jij niet deelneemt aan het verkeer. Komt nochthans van een bevriend verkeersagent. Even google erbij http://webcache.googleusercontent.co...e&client=opera Citaat:
Wie praat hier onzin, hmmmmm???? Niet altijd, maar op een weg zonder markeringen etc geld, de sterkste geeft voorrang. Laatst gewijzigd door nijltjetweety : 18 juni 2010 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het ijzelt en je slipt...ben je altijd in fout want dat = onaangepaste snelheid en/of geen controle over je voertuig. Wat wagen uiteraard net iets minder gevaarlijk dan met fiets (and I know ... ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 18 juni 2010 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat fameuze artikel 42 Ik zie de conclusie in die regel die jij quote alvast niet in die wet staan... maar wie weet ? Het is ook logisch en heeft weinigs te maken met zwakker. Als een voetganger oversteekt op een zebrapad is hij normaal gezien aan 't oversteken en dat dient zo efficiënt en snel mogelijk te gebeuren ... dat stukje fietspad dient hij ook nog over te steken en is de kortste weg alvorens hij terug op het voetpad kan... zebrapad of niet. De dwarsrichting wordt normaliter tegengehouden door lichten. Wat als er geen lichten staan die de fietsers doen stoppen ? Geen idee eerlijk gezegd Maar bekijk ook even de rest ... de algemene indruk die ik krijg is dat het toch een samenspel vormt... maar dat voetgangers ( en vervolgens fieters ) op z'n minst de mogelijkheid geboden ( 42.1 ) wordt Laatst gewijzigd door praha : 18 juni 2010 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |