Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2010, 11:01   #321
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wel heb je hier de vrijheid om Gagsta rap uit te zenden, kan me niet voorstellen dat uitgerekend jij daar een probleem van zou maken!
Gangsta rap was in de jaren 90 in Amerika een ideaal medium om politieke en sociale problemen aan te kaarten zonder gecensureerd of verbloemd te worden door politiek of media.
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2010, 18:34   #322
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat er een knop aan jou tv zit( hoop ik toch!) is geen zwakke reactie Eberhard,dat heeft vrije keuze,niemand verplicht jou om naar MTV te kijken en evenmin staat dit model voor de Westerse kijk op vrouwen.
Wel heb je hier de vrijheid om Gagsta rap uit te zenden, kan me niet voorstellen dat uitgerekend jij daar een probleem van zou maken!
Enerzijds heeft iedereen een knop op zijn TV; anderzijds weet je ook wel hoe producten verkocht worden. Wie er als lustobject wordt opgevoerd om auto's; (alcoholische) drank;..te verkopen. Welk beeld er van de vrouw geschetst wordt.
Bedrijven geven enorme bedragen uit aan publiciteit; want ze weten maar al te goed dat dit invloed geeft. Mensen zijn beïnvloedbaar!
Weet jij eigenlijk wat er zoal leeft bij jongeren? Enig idee wat er allemaal te vinden is op internet; op youtube?
Dat is ook een deel van onze Westerse cultuur.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2010, 19:09   #323
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Enerzijds heeft iedereen een knop op zijn TV; anderzijds weet je ook wel hoe producten verkocht worden. Wie er als lustobject wordt opgevoerd om auto's; (alcoholische) drank;..te verkopen. Welk beeld er van de vrouw geschetst wordt.
Bedrijven geven enorme bedragen uit aan publiciteit; want ze weten maar al te goed dat dit invloed geeft. Mensen zijn beïnvloedbaar!
Weet jij eigenlijk wat er zoal leeft bij jongeren? Enig idee wat er allemaal te vinden is op internet; op youtube?
Dat is ook een deel van onze Westerse cultuur.
Juist, omdat er vrijheid is kan je reclame maken en daarbij vrouwen gebruiken om de aandacht van potentiele kopers te trekken, ziet u liever een burka misschien?
Die vrijheid zegt enkel iets over wat hier mag en kan, daarom geeft het geen beeld van hoe Westerse culturen naar vrouwen kijken, de wetgeving doet dit echter wel en u mag van mij vijf landen noemen waar vrouwen meer rechten hebben!
Evengoed worden mooie mannen gebruikt om de aandacht van vrouwen te trekken trouwens, wat doen we daarmee, ook de burka?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2010, 19:47   #324
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
als wij, blanke mannen en jongens dagelijks worden gebombardeerd door het beeld "de vrouw is een lustobject'', wij wèten dat er een verschil is tussen de TV en de echte wereld. Wij weten tevens dat �*ls het zo zou zijn, dat een vrouw een lustobject was, dat we er toch niet mee moeten doen wat we denken, zonder haar toestemming, door onze opvoeding, door ons wereldbeeld.

Moslims hebben het er daar duidelijk wat moeilijker mee.
...
Al de verwikkelingen gevolgd binnen de Rooms Katholieke kerk bijvoorbeeld?

Of waren dat misschien geen 'wij blanke mannen'?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2010, 20:00   #325
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat er een knop aan jou tv zit( hoop ik toch!) is geen zwakke reactie Eberhard,dat heeft vrije keuze,niemand verplicht jou om naar MTV te kijken en evenmin staat dit model voor de Westerse kijk op vrouwen.
Allereerst had ik het over:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Om even in jouw gedachtentrein te blijven:
Niet mijn gedachtentrein dus.

Voorts stel ik vast dat : de door Alice zo gepromote superieure Westerse cultuur zorgt op de Vlaamse tv voor de wondere wereld van JIM, TMF en MTV waarin vrouwen als hersenloze lustobjecten worden voorgesteld. 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, mbv (oa) Vlaams belastinggeld.

Als de Vlaamse overheid zo enthousiast deze stations in deze mate faciliteert, promoot, en subsidieert mag ik er toch vanuit gaan dat deze stations behoren tot het 'superieure' Westerse cultuurgoed?

Voor jouw extra informatie:
Diezelfde overheid heeft een defacto verbod op haar zenders voor nl-gangsta.
Verkeerde taal (Nederlands), verkeerde labels (geen bevriende maatschappijen), verkeerde etniciteit (mocro), verkeerde boodschap (maatschappijkritisch bv)

Het meest pregnante voorbeeld dat me nu te binnen schiet (nooit uitgezonden door een officieel Vlaams station):

http://www.youtube.com/watch?v=0NkMTXBKAWI
Appa ft. Sjaak - Ik Heb Schijt (4.000.000 hits)

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 juni 2010 om 20:01.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2010, 22:42   #326
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Allereerst had ik het over:

Niet mijn gedachtentrein dus.

Voorts stel ik vast dat : de door Alice zo gepromote superieure Westerse cultuur zorgt op de Vlaamse tv voor de wondere wereld van JIM, TMF en MTV waarin vrouwen als hersenloze lustobjecten worden voorgesteld. 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, mbv (oa) Vlaams belastinggeld.

Als de Vlaamse overheid zo enthousiast deze stations in deze mate faciliteert, promoot, en subsidieert mag ik er toch vanuit gaan dat deze stations behoren tot het 'superieure' Westerse cultuurgoed?

Voor jouw extra informatie:
Diezelfde overheid heeft een defacto verbod op haar zenders voor nl-gangsta.
Verkeerde taal (Nederlands), verkeerde labels (geen bevriende maatschappijen), verkeerde etniciteit (mocro), verkeerde boodschap (maatschappijkritisch bv)

Het meest pregnante voorbeeld dat me nu te binnen schiet (nooit uitgezonden door een officieel Vlaams station):

http://www.youtube.com/watch?v=0NkMTXBKAWI
Appa ft. Sjaak - Ik Heb Schijt (4.000.000 hits)
Je bent dus helderziende want je weet wat ik waarover denk,of ben je een kerel die graag denkt in de plaats van vrouwen?
Maar je hebt bgelijk hoor, in de door mij zo geprezen Westerse cultuur( zo leuk voor vrouwen in vergelijking met andere culturen)bestaat de vrijheid om muziek en videoclips te maken!Dat er muzikale richtingen zijn die vrouwen als hersenloze seksobjecten voorstellen is niet verboden, wat daarom niet betekent dat dit en weergave is van opvattingen over vrouwen in het Westen. Nu ik toch bezig ben, ook iedere tekenfilm is geen waarheid, dan weet je dat ook alvast!

Dus jij denkt dat die promotie er is omdat vrouwen (door bepaalde muziekrichtingen die jij nogal goed vind dacht ik) als hersenloze kippen worden voorgesteld? Nee hoor, die promotie is er ondanks die voorstelling die bij jou geliefkoosde muzikale "richting' hoort, omdat dit niet verboden is of evenmin representatief voor opvattingen over vrouwen.
Tja...dat jou Nederlandse vriendjes niet op de buis komen heeft mogelijk met wat met kwaliteit te maken? Te klein publiek? Barslechte muziek en teksten ? Bespaar me je linken naar internet met favorieten, daar heb ik gen boodschap aan hoor.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2010, 11:59   #327
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al de verwikkelingen gevolgd binnen de Rooms Katholieke kerk bijvoorbeeld?

Of waren dat misschien geen 'wij blanke mannen'?

Ja wel, maar die werden duidelijk niet door de media en reclame gehersenspoeld dat de vrouw een lustobject is.

Dus mijn punt blijft.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2010, 14:06   #328
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja wel, maar die werden duidelijk niet door de media en reclame gehersenspoeld dat de vrouw een lustobject is.

Dus mijn punt blijft.
Ja; natuurlijk.
Als iemand uit een andere bevolkingsgroep verkracht; dan ligt dat aan zijn godsdienst; cultuur; opvoeding.
Als iemand uit onze bevolkingsgroep verkracht; dan niet.
Oud 20 juni 2010, 14:28   #329
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja; natuurlijk.
Als iemand uit een andere bevolkingsgroep verkracht; dan ligt dat aan zijn godsdienst; cultuur; opvoeding.
Dat is simplistisch gesteld.
Het gaat hier niet om het feit dat alle gewelddaden, dus ook verkrachtingen, zonder meer streng veroordeeld moeten worden, dat is nogal evident, lijkt me.
Het gaat hier om het feit dat sommige mogelijke slachtoffers zich verplicht voelen hun uiterlijk te veranderen omdat verkrachters uit een bepaalde bevolkingsgroep (rara, welke?) selectief te werk gaan bij het kiezen van hun slachtoffers wat niet enkel te maken heeft met het feit dat de gewone mensen in die bepaalde bevolkingsgroep net zoals iedereen verkrachten afkeuren (hoop ik toch), maar vooral met het feit dat die bevolkingsgroep andere groepen minderwaardig vindt (zie het fenomeen dhimi) en bovendien vindt dat andere bevolkingsgroepen zich naar hun regels te gedragen hebben, voor de vrouwen betekent dat : hoofddoeken dragen en nederig zijn.
Oud 20 juni 2010, 14:43   #330
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ja; natuurlijk.
Mens toch. Lees de topic nog eens door, want je snapt het punt duidelijk niet helemaal.

Als je verkrachtingen hebt, systematisch gepleegd door een geïmmigreerde minderheid tov autochtone slachtoffers dan kan je van racisme pur sang spreken.

Oud 20 juni 2010, 15:38   #331
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Mens toch. Lees de topic nog eens door, want je snapt het punt duidelijk niet helemaal.

Als je verkrachtingen hebt, systematisch gepleegd door een geïmmigreerde minderheid tov autochtone slachtoffers dan kan je van racisme pur sang spreken.
Als ze systematisch gepleegd worden; zoals in oorlogssituaties in Congo, Kirgizië; ja.

Maar niettemin; wanneer ik deze en andere discussies lees; stel ik vast :
Oud 20 juni 2010, 15:44   #332
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Als zweedse meisjes en vrouwen hun haren verven om zo de kans op verkrachting te verkleinen, dan is dat en komt dat alleen maar door het racistische gedrag van de moslim immigrant naar de ongelovige autochtoon.

En idd, net zoals in oorlogsgebied en als veroveringsstrategie.

Iedereen hier veroordeeld elke verkrachting, door wie tov eender wie.
Enkel, in deze topic hebben we het exclusief over de veelvuldig voorkomende verkrachtingen van autochtone meisjes door ingevoerde moslimvarkens. waardoor de blondines zichzelf een eerste vorm van hoofddoek moèten opleggen om niet ten prooi te vallen aan de aanhangers van de religie van de vredeondanks hun bescheiden aantal, landelijk. Dat is de topic van deze draad.

Hoeveel pedopriesters of weet ik wat nogal je er bij haalt, doet niets terzake.

Laatst gewijzigd door Carnivore : 20 juni 2010 om 15:49.
Oud 20 juni 2010, 16:03   #333
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Als zweedse meisjes en vrouwen hun haren verven om zo de kans op verkrachting te verkleinen, dan is dat en komt dat alleen maar door het racistische gedrag van de moslim immigrant naar de ongelovige autochtoon.

En idd, net zoals in oorlogsgebied en als veroveringsstrategie.

Iedereen hier veroordeeld elke verkrachting, door wie tov eender wie.
Enkel, in deze topic hebben we het exclusief over de veelvuldig voorkomende verkrachtingen van autochtone meisjes door ingevoerde moslimvarkens. waardoor de blondines zichzelf een eerste vorm van hoofddoek moèten opleggen om niet ten prooi te vallen aan de aanhangers van de religie van de vredeondanks hun bescheiden aantal, landelijk. Dat is de topic van deze draad.

Hoeveel pedopriesters of weet ik wat nogal je er bij haalt, doet niets terzake.
Waar lees jij dat het veelvuldig voorkomt dat autochtone meisjes verkracht worden door immigrant Moslims?

Het komt wel veelvuldig voor dat een verkrachter niet vervolgd of gestraft wordt. Als hij al deftig opgespoord wordt.
Oud 20 juni 2010, 16:25   #334
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Waar lees jij dat het veelvuldig voorkomt dat autochtone meisjes verkracht worden door immigrant Moslims?

Het komt wel veelvuldig voor dat een verkrachter niet vervolgd of gestraft wordt. Als hij al deftig opgespoord wordt.

allez,
omdat jij, wat iedereen weet, hoort van kennissen en zelf kan zien, nog niet doorhebt effe wat linkjes, met genoeg bronnetjes;

http://fjordman.blogspot.com/2005/02...weden-and.html
http://www.brusselsjournal.com/node/1754
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7902107.stm
http://thefloridapatriot.wordpress.c...ave-in-sweden/
http://www.iris.org.il/blog/archives...-Epidemic.html

"Denmark

Alarmed at last week's police statistics, which revealed that in 68% of all rapes committed this year the perpetrator was from an ethnic minority, leading Muslim organisations have now formed an alliance to fight the ever-growing problem of young second and third-generation immigrants involved in rape cases against young Danish girls."

"Norway

Rape charges in the capital are spiraling upwards, 40 percent higher from 1999 to 2000 and up 13 percent so far this year. Police Inspector Gunnar Larsen of Oslo's Vice, Robbery and Violent crime division says the statistics are surprising - the rising number of rape cases and the link to ethnic background are both clear trends....While 65 percent of those charged with rape are classed as coming from a non-western background, this segment makes up only 14.3 percent of Oslo's population. Norwegian women were the victims in 80 percent of the cases,"

"Australia

The Australian Sun-Herald reports that police data show that some 70 racially motivated rapes of young white girls, one as young as 13, by Middle Eastern immigrants have taken place in the last two years. "

France
Racial Gangrape: Another Diversity Disaster

...in more cosmopolitan centers like Paris and Australia, the game is blossoming. It consists in the ritual gang rape of white women by non-white immigrants....The ritual is known as a ?tournante,? meaning ?Take your turn,? and it consists of a black male becoming ?friendly with? (seducing) a white female, preferably a teenager. Once they?ve become chums, the male lures the girl to a location where his buddies in the gang ?take their turns? with her. In the case on trial in Paris, it was no fewer than 14 buddies. Unlike many victims of such fun, this young lady lodged a complaint with the police. As a result, she was gangraped a second time?this time, allegedly, by the 11 who went on trial in April....

The incident is not isolated. Police investigations of similar rapes were underway in three other French cities, and one French magistrate says the game has been going on since at least the 1980s. ?Their technique was to pick up a young girl?a white girl?and once she had become the girlfriend of one of the members, he would allow his mates to make use of her? "

W�*�*r h�*�*l ik het toch? He?

En misschien worden ze niet zoveel opgesloten omdat er
1) en "sluit zo weinig mogelijk op, want er is geen plaats meer"-beleid gevoerd wordt?
2) omdat het juridisch nogal moeilijk is om een veroordeling te krijgen in ons systeem dat twijfel nog steeds in het voordeel van de verdachte stelt, van een verkrachting, waarbij het slachtoffer -door de schrik- enkel verkracht werd zonder fysiek gekwetst te zijn.
Wat dus nogal wat voorkomt als ze je met acht verkrachten en een mes op je keel zetten. Dan ben je gewoon stil en hoopt er het beste op.

Maar dat wist jij allemaal al. Jij ontkent het moedwillig.
U bent een negationist.

Oud 20 juni 2010, 16:54   #335
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
allez,
omdat jij, wat iedereen weet, hoort van kennissen en zelf kan zien, nog niet doorhebt effe wat linkjes, met genoeg bronnetjes;

http://fjordman.blogspot.com/2005/02...weden-and.html
http://www.brusselsjournal.com/node/1754
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7902107.stm
http://thefloridapatriot.wordpress.c...ave-in-sweden/
http://www.iris.org.il/blog/archives...-Epidemic.html

"Denmark

Alarmed at last week's police statistics, which revealed that in 68% of all rapes committed this year the perpetrator was from an ethnic minority, leading Muslim organisations have now formed an alliance to fight the ever-growing problem of young second and third-generation immigrants involved in rape cases against young Danish girls."

"Norway

Rape charges in the capital are spiraling upwards, 40 percent higher from 1999 to 2000 and up 13 percent so far this year. Police Inspector Gunnar Larsen of Oslo's Vice, Robbery and Violent crime division says the statistics are surprising - the rising number of rape cases and the link to ethnic background are both clear trends....While 65 percent of those charged with rape are classed as coming from a non-western background, this segment makes up only 14.3 percent of Oslo's population. Norwegian women were the victims in 80 percent of the cases,"

"Australia

The Australian Sun-Herald reports that police data show that some 70 racially motivated rapes of young white girls, one as young as 13, by Middle Eastern immigrants have taken place in the last two years. "

France
Racial Gangrape: Another Diversity Disaster

...in more cosmopolitan centers like Paris and Australia, the game is blossoming. It consists in the ritual gang rape of white women by non-white immigrants....The ritual is known as a ?tournante,? meaning ?Take your turn,? and it consists of a black male becoming ?friendly with? (seducing) a white female, preferably a teenager. Once they?ve become chums, the male lures the girl to a location where his buddies in the gang ?take their turns? with her. In the case on trial in Paris, it was no fewer than 14 buddies. Unlike many victims of such fun, this young lady lodged a complaint with the police. As a result, she was gangraped a second time?this time, allegedly, by the 11 who went on trial in April....

The incident is not isolated. Police investigations of similar rapes were underway in three other French cities, and one French magistrate says the game has been going on since at least the 1980s. ?Their technique was to pick up a young girl?a white girl?and once she had become the girlfriend of one of the members, he would allow his mates to make use of her? "

W�*�*r h�*�*l ik het toch? He?

En misschien worden ze niet zoveel opgesloten omdat er
1) en "sluit zo weinig mogelijk op, want er is geen plaats meer"-beleid gevoerd wordt?
2) omdat het juridisch nogal moeilijk is om een veroordeling te krijgen in ons systeem dat twijfel nog steeds in het voordeel van de verdachte stelt, van een verkrachting, waarbij het slachtoffer -door de schrik- enkel verkracht werd zonder fysiek gekwetst te zijn.
Wat dus nogal wat voorkomt als ze je met acht verkrachten en een mes op je keel zetten. Dan ben je gewoon stil en hoopt er het beste op.

Maar dat wist jij allemaal al. Jij ontkent het moedwillig.
U bent een negationist.
Neen; ik ontken niet dat er ook onder de immigranten en Moslims verkrachters zitten.
Want veel meer vertellen je bronnen niet.

Misschien worden ze niet vervolgd en gestraft omdat "de maatschappij" de "publieke opinie" daar toch niet van wakker ligt.
Enkele reactie op posts waarin het onvoldoende opsporen, vervolgen en straffen aangeklaagd werd :
http://forum.politics.be/showthread....20#post4790720
Oud 20 juni 2010, 17:01   #336
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Neen; ik ontken niet dat er ook onder de immigranten en Moslims verkrachters zitten.
Want veel meer vertellen je bronnen niet.

Misschien worden ze niet vervolgd en gestraft omdat "de maatschappij" de "publieke opinie" daar toch niet van wakker ligt.
Enkele reactie op posts waarin het onvoldoende opsporen, vervolgen en straffen aangeklaagd werd :
http://forum.politics.be/showthread....20#post4790720
natuurlijk ontken je dat niet. Dat v�*lt ook niet meer te ontkennen.
En de links zeggen weldegelijk meer dan dat er af en toe 's een verkrachter tussen zit.

Luister, als 70% van de verkrachtingen door moslims gepleegd worden terwijl ze 14% van de bevolking uitmaken, als 80% van de slachtoffers behoren tot het overige 86% deel van de bevolking.
Dan is het duidelijk.

Dan mag u nog zwetsen over dat onze rechters ze niet bestraffen of dat ze het zelf zochten door geen hoofddoek te dragen of door gewoon blond haar te hebben... Dat doet niet terzake.

Je zit dan gewoon met een hoop religo-racistisch geinspireerde verkrachtingszaken.

Spijtig dat er voor Belgie, nederland geen degelijke cijfers zijn.
Onze politiekers weten dat natuurlijk ook; meten is weten. En dat wil men nu net niet. Zodat mensen zoals jij gedurig aan naar cijfers en bronmateriaal kunnen vragen, om zo de klokkenluiders in discrediet te brengen.

Laatst gewijzigd door Carnivore : 20 juni 2010 om 17:03.
Oud 20 juni 2010, 17:08   #337
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
natuurlijk ontken je dat niet. Dat v�*lt ook niet meer te ontkennen.
En de links zeggen weldegelijk meer dan dat er af en toe 's een verkrachter tussen zit.

Luister, als 70% van de verkrachtingen door moslims gepleegd worden terwijl ze 14% van de bevolking uitmaken, als 80% van de slachtoffers behoren tot het overige 86% deel van de bevolking.
Dan is het duidelijk.

Dan mag u nog zwetsen over dat onze rechters ze niet bestraffen of dat ze het zelf zochten door geen hoofddoek te dragen of door gewoon blond haar te hebben... Dat doet niet terzake.

Je zit dan gewoon met een hoop religo-racistisch geinspireerde verkrachtingszaken.

Spijtig dat er voor Belgie, nederland geen degelijke cijfers zijn.
Onze politiekers weten dat natuurlijk ook; meten is weten. En dat wil men nu net niet. Zodat mensen zoals jij gedurig aan naar cijfers en bronmateriaal kunnen vragen, om zo de klokkenluiders in discrediet te brengen.
Bedoel je deze tekst?
"Norway

Ik lees dat in Oslo 65% van hen die aangeklaagd worden voor verkrachting een niet-westerse achtergrond hebben.

En wat lees jij?
70% van de verkrachtingen worden gepleegd door Moslims.
Oud 20 juni 2010, 17:12   #338
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Ja. 5% op een totaal van 60 teveel.
Precies of dat iets veranderd.
Lees een keer al de links he.

Jij zou zelfs het licht van de zon ontkennen als het moest om de islam en zijn aanhangers uit de wind te zetten.

Nevermind. Ik heb de trol nog eens gevoed. Dat was dom van me.

Oud 20 juni 2010, 17:17   #339
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja. 5% op een totaal van 60 teveel.
Precies of dat iets veranderd.
Lees een keer al de links he.
Neen, het is niet enkel die 5% dat je anders leest.

Ik lees dat
"In Oslo 65% van hen die aangeklaagd worden voor verkrachting een niet-westerse achtergrond hebben."

En wat lees jij?
"70% van de verkrachtingen worden gepleegd door Moslims."
Oud 20 juni 2010, 17:19   #340
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Neen, het is niet enkel die 5% dat je anders leest.

Ik lees dat
"In Oslo 65% van hen die aangeklaagd worden voor verkrachting een niet-westerse achtergrond hebben."

En wat lees jij?
"70% van de verkrachtingen worden gepleegd door Moslims."

allez, ik zal eens beginnen zoals jij ;

WAAR ZEG IK D�*T?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be