![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind dat je het lang volhoudt Felix.
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een artisjok heeft misschien een verteerbaar hart maar je moet wel eerst alle onverteerbare bladeren afpellen. Veel plezier. ![]()
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 22 juni 2010 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien ken ik wel iemand die van haar man een computer gekregen heeft om op het internet te gaan discussiëren, zodat hij van het oeverloze gezeur af is.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat moet dan een zeer geduldige man zijn. Persoonlijk was ik al lang gescheiden.
![]() |
#365 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik doe mijn best en zie wel waar het schip strandt.
Sommigen kwaadaardige ideeën moeten imo indien mogelijk "de kop ingedrukt worden". Verder heb ik er volstrekt geen probleem mee om mijn stelling elke dag een keertje te herhalen. Au contraire... ![]() Misschien helpt het zelfs om sommige mensen "iets" te doen begrijpen.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 22 juni 2010 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#367 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ging in op je stelling dat "Geen zin om hier eindeloos over te polemiseren. Maar de feiten zijn wat ze zijn: nogal wat mensen met een islamitische achtergrond tonen niet het minste respect voor niet-islamitische autoriteiten. U bent duidelijk iemand die het overdonderende bewijsmateriaal dat bv blijkt uit misdaadstatistieken naast u neerlegt. Het westen staat nog maar aan het begin van de multiculturele waanzin. (Nochtans heb ik niks tegen mensen van waar ze ook komen als ze keihard hun best doen.)" http://forum.politics.be/showthread....56#post4797756 En zou nog altijd graag weten "Welke misdaadstatistieken had je in gedachten, waaruit zou blijken dat "meestal" of "nogal wat" geen respect hebben voor het westen." |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Staatssecretaris
|
![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Over het nuanceverschil tussen "nogal wat" (= "veel", in deze context minimaal 50%+1) en "meestal" (in minimaal 50%+1 van de gevallen, maar waarschijnlijk veel vaker) hebben we het al gehad, en daar kom ik niet meer op terug. U blijft ronddraaiden in uw maffe trollencirkel ![]() Citaat:
![]() Is wel de hoofdzaak, en u bent blijven dagenlang blijven aandringen op meer "onderbouwing", maar u durft er niet ![]() wellicht omdat u niet één tegenargument hebt ![]() dus nogmaals: De stelling, die u blijkens bericht nr 328 duidelijk is: Alle religieën zijn m.i. kwaadaardige hersenspoelingen. De islam is nog veel kwaadaardiger dan andere religieën. ![]() En nu de argumentatie (waar u dus niet op ingaat): Niet alleen omdat de islam andere religieën als minderwaardig beschouwt, maar omdat het van zijn aanhangers bovendien eist leden van andere religieën te vuur en te zwaard te bestrijden, oa onder het mom dat dat het apen of zwijnen zijn. Kinderen van moslimouders worden vanaf jonge leeftijd uitgebreid gehersenspoeld. Citaat:
al deed u in 328 toch even een schuchtere poging ![]() Zie stelling & argument. Citaat:
![]() Zo'n beetje ALLE misdaadstatistieken in België waarin ingegaan wordt op religie, of het land van herkomst van misdadigers. Bij landen als bv Marokko of Turkije kan je er vanuit gaan dat 95%+ van de criminelen een moslimachtergrond hebben. Voor de slechte verstaander: ik bedoel niet dat 95%+ van de Turken of Marokkanen criminelen zijn.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 23 juni 2010 om 10:50. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Banneling
|
![]() Seg Felix, al eens gehoord van de "negeerlijst"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Staatssecretaris
|
![]() Jawel, maar zo lang ik zin en tijd heb wil ik hier gerust elke dag wel een beetje tijd aan besteden.
Zo lang het nodig is.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 23 juni 2010 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad, min of meer. Zoveel werk is het dus nu ook weer niet.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 23 juni 2010 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
"Dit is compleet nieuw voor mij; zowel je uitleg; als de betekenis die je aan "nogal wat" en "meestal" geeft." Citaat:
Lees het begin van de discussie. Jij schreef "Mensen die te lang in een moslimomgeving vertoefd hebben, hebben meestal GEEN ENKEL respect voor westerse autoriteiten." http://forum.politics.be/showthread....98#post4794098 Dat wilde ik onderbouwd zien. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#376 |
Staatssecretaris
|
![]() That's the right spirit!
(Alleen domme mensen veranderen enz.) Hopelijk is het u goed bekomen.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 24 juni 2010 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Zie bv in deze discussie ook de berichten 325, 329, 332, 336, 338, 352, 354, 358 en 359. ![]() Citaat:
lange tijd in een moslimomgeving vertoeven/vertoefd hebben. Ik was dus aan het zeggen: De stelling, die u blijkens bericht nr 328 duidelijk is ![]() Alle religieën zijn m.i. kwaadaardige hersenspoelingen. De islam is nog veel kwaadaardiger dan andere religieën. ![]() En nu de argumentatie (waar u dus niet op ingaat): Niet alleen omdat de islam andere religieën als minderwaardig beschouwt, maar omdat het van zijn aanhangers bovendien eist leden van andere religieën te vuur en te zwaard te bestrijden, oa onder het mom dat dat het apen of zwijnen zijn. Kinderen van moslimouders worden vanaf jonge leeftijd uitgebreid gehersenspoeld. Citaat:
Als u zich voor één keertje vermand had en mijn antwoorden zou lezen (bv in 350 mbt de TITEL van deze discussie), en niet, in een ziekelijke reflex ![]() ![]() Helaas voor u... U blijft ronddraaiden in uw maffe trollencirkel ![]() ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 24 juni 2010 om 10:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Staatssecretaris
|
![]() Ergens ver weggemoffeld in HLN: Reconstructie
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit bericht 358 "Ik volg redelijk wat draden van Artisjok en ik haar nog nooit op zoiets betrapt." Voor de rest wacht ik nog steeds op de eerste die kan citeren (met link a.u.b.) waar ik me schuldig maak aan "eindeloos gefoefel, gedraai en gepruts van de ergste soort" Citaat:
Citaat:
Waaruit blijkt dit "geen respect voor het westen" vanwege "meestal" of "nogal wat" van de mensen met een Islamitische achtergrond dan wel? |
|||
![]() |
![]() |