![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Denk je zelf eens na of moet ik dat doen voor u?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 22 juni 2010 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is nu niet het moment om met geld te strooien. Dat de Russen het maar oplossen, die hebben genoeg geld. Zoals de Walen nog steeds denken van de Vlamingen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Een prachtig initiatief.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat we de belastingen nog wat doen aandikken?
Tsunami12-12 langs hier, Haiti langs daar. Dan nog eens Kirgizië. Wie moet er nog hebben? We betalen toch belastingen te weinig! Nog zielige kereltjes die wat geld moeten hebben voor een schooltje, aarbeving of het boren van een waterput? Het geld groeit toch op onze rug! Dat de anderglobalisten eens rond gaan van deur tot deur voor Kirgizië-dotaties in plaats van het belastingsgeld te plunderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar zou het anders gezegd hebben ![]() Elke maand wordt&werd van mijn loon een bedrag afgehouden waarvoor een deel voor mijn pensioen. Dat is spaargeld wat ik nog niet heb uitgegeven. En als je gepensioneerd bent heb je recht op pensioen. Punt. Al de rest, al die mooie en minder mooie verhalen interesseren me niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
We kunnen als overheid niet �*lle wereldproblemen oplossen, maar wees gerust: dat doen we ook niet. We zitten nog steeds niet aan de voorgeschreven 0,7% aan ontwikkelingshulp. In tegenstelling tot bijv. de Scandinavische landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Ik denk overigens niet dat die vluchtelingen "er eender wat mee gaan doen". Ten eerste omdat een strandvakantie in Thailand wellicht niet hun eerste nood is; ten tweede omdat ze zelf geen geld zullen zien. Het is de VN die dat geld zal besteden via het Hoog Commissariaat voor de Vluchtelingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Het probleem is dat de kans klein is dat de schuldigen zelf hulp zullen verstrekken aan hun slachtoffers... In zulke situaties moeten "derden" inspringen. Dat zijn we overigens aan onszelf verplicht. Het heeft geen zin Universele Mensenrechten te declareren als er niemand opstaat om die te garanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is "jouw" geld niet. Jij bent student. Niet productief. Consommatief, enkel.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soit, ik stoor me gewoon aan zijn verzuurdheid.
![]() |