![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3141 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wil je het op theologisch en ideologisch vlak aanpakken? We gaan hier verder:http://forum.politics.be/showthread....14&page=11#210 Wil jij gewoon papegaaiwerk gedoe verder doen, dan mag je het theologische debat, politieke en maatschappelijke niet door elkaar halen, hoor. Ongelooflijk! Laatst gewijzigd door porpo : 22 juni 2010 om 01:50. |
|
|
|
|
|
|
#3142 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De zuivere Islam mag dan mischien idylische punten hebben, in de praktijk gebruiken haar volgelingen religie om hun superioriteit aan te tonen, dus vergeet de theorie maar, westerse vrouwen worden gedwongen om onderdanig moslima te worden in een gemengd huwelijk, racisme tiert weelderig onder de zelfverklaarde gelovigen... Kortom Islam is een religie, en zoals overal is dat, zeker in combinatie met onderontwikkeling, een gevaar... Kortom die puber is het enige wat wij hier voorgeschoteld krijgen als moslims..vandaar de toenemende afkeer.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 22 juni 2010 om 05:17. |
|
|
|
|
|
|
#3143 |
|
Staatssecretaris
|
Relevantie erg klein (1 mevrouw uit Friesland??).
Nutheads heb je overal bij extremen. Het probleem is dat het "extremisme" bij moslims wijd en zijd verbreid is (bv mensen die vinden dat vrouwen als spoken moeten rondlopen zijn imo al behoorlijk extreem). Maar van christenen heb ik al lang geen last meer. En vroeger heb ik mijnheer pastoor nooit horen zeggen dat andersgelovigen minderwaardig zijn. Bij de islam wordt via de moedermelk doorgegeven dat dat wel zo is.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 22 juni 2010 om 11:11. |
|
|
|
|
|
#3144 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3145 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3146 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben katholiek opgevoed en weet zeer goed hoe er gepredikt en gedacht wordt dat niet katholieken minderwaardig zijn. Zelfs nog vandaag. |
|
|
|
|
|
|
#3147 | |||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Neem nu sheikh Khaled Bentounes. Wie heeft er hier al op het forum over hem gehoord? En toch blijft men duizend maal ongefundeerde meningen spuien over de islam.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
|
|
|
|
|
#3148 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Doet hij iets aan onze problemen/probleemjongeren? |
|
|
|
|
|
|
#3149 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar ging het ook helemaal niet over.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#3150 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weer een kwakkel. Moslim zijn is een strikt individuele aangelegenheid. "Iedereen gaat alleen zijn graf in", is een gezegde in alle moslimlanden. In de Koran staat er ook dat er in de religie geen dwang kan zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#3151 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uw goedkoop schelden bewijst nog maar eens dat u geenszins de waarheid zoekt, maar alleen maar uw medemens wenst te schaden, desnoods met leugens.
Citaat:
Aan de andere kant kan ik je vele Vlamingen voorstellen die het discours van Hans van Temsche wél goedkeuren. Citaat:
Over racisme raadpleeg ik toch liever een antiracistisch boegbeeld als Malcolm dan een diehard raciste die alleen maar kan schelden als uzelf.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
|
|
|
|
|
#3152 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat lijkt toch op dwang zou ik zeggen. |
|
|
|
|
|
|
#3153 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Denkt u nu echt dat u de enige moslim in Vlaanderen bent? Er zijn er nogal wat die denken zoals u maar gelukkig ook anderen! |
|
|
|
|
|
|
#3154 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
In de bijbel staan er ergere dingen ivm geloofsvrijheid, lees maar deuteronomium 13: 6-11. |
|
|
|
|
|
|
#3155 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik eis scheiding tussen politiek-maatschappelijke en theologische filosofische vraagstukken. Begrijp jij soms het verschil of niet? Beledigen? Sorry ik noem jouw vader of moeder geen krijgsheer, en ik noem jou geen fanaticus, en ik noem jouw posts geen onzin. Niet waar? Maar dat doe jij wel en herhaaldelijk! Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3156 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U bent elk contact met de realiteit kwijt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#3157 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Tuurlijk hebben 'diepe' gelovigen een superioriteitsgevoel tov anderen, maar er is nooit ( in de moderne tijd ) op grote schaal tegen andere religies gepreekt.. En ik heb ( zeer tegen mijn zin ) gedurende 20 jaar wekelijks in de kerk gezeten.. |
|
|
|
|
|
|
#3158 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Islam : religie met tientallen 'visies' aangepast aan de persoonlijke noden of gebruiken = wanorde en zinloos Katholicisme : religie streng gestuurd door centraal gezag zonder democratische structuur = dictatuur Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 23 juni 2010 om 05:41. |
|
|
|
|
|
|
#3159 | |
|
Minister
|
Citaat:
Neemt natuurlijk ook niet weg dat er in dit toch halve waarheden zitten en dat de dagelijkse realiteit ons toch wel dingen laat zien die fout gaan. Er is natuurlijk ook nog het niet onbelangrijke detail van te willen zien.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
|
|
|
|
|
#3160 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|