Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juni 2010, 08:19   #381
Cdude
Banneling

Standaard

*KNIP*

Gelieve niet persoonlijk te worden.

Laatst gewijzigd door Akira : 25 juni 2010 om 11:44.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2010, 10:23   #382
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ken je dat Arti ? ..een voetbalploeg of sporter die 100% in de verdediging speelt..geduldig wachtend tot de tegenstander een fout begaat om dan toe te slaan...

Volkomen reglementair...maar een zeer onpopulaire tactiek..het fnuikt namelijk de fun en het genot van de wedstrijd ...dat gevoel heb ik ook bij u...

Ik zit hier om op een aangename manier meningen en gedachten te ventileren...ik ga niet maniakaal op zoek naar oude posts om iemand te confronteren met contradicties in zijn uitspraken....
Een oude, beproefde taktiek om de aandacht af te leiden van de kern van de lopende discussie. Of om het antwoorden op bepaalde heikele vragen te vermijden.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2010, 10:27   #383
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alweer een prachtexemplaar van een ontwijkende repliek om een sterke tegenargument uit de weg te gaan...

Ben je toevallig gehuwd met die andere kampioen kontendraaierij... Yves L. ?
Dat is nu enmaal zo bij Arti, wanneer je wordt aangesproken op wat je schrijft krijg je bakken niet ter zake doende ontwijkende antwoorden over je heen, zo legt ze steeeds de focus op zaken die er niet toe doen!
Wat ze eigenlijk wilde zeggen is duidelijk hoor, wanneer het moslims zijn brengen mensen religie in verband met hun handelen, van Arti mag dat niet, want voor Arti in Artiwereld is dat discriminatie.
Dat een levensovertuiging een factor met invloed is voor opvoeding, zeker wanneer het gaat over een ideologie die ieder aspect van handelen voor volgelingen voorschrijft mag je van Arti niet zeggen, want dan moet je uitleggen waarom ook wie die levensovertuiging niet aanhangt gelijkaardige feiten kan begaan.
Iedere pedagoog kan je vertellen dat opvoeding en millieu invloed hebben op ontwikkeling van kinderen en jongeren, wanneer dan de ene groep meer problemen geeft dan een andere groep kijk je naar gemeenschappelijke factoren om dit te verklaren, mag niet in Artiland wanneer een factor traditionele islam blijkt te zijn.Natuurlijk is dat mee bepalend voor opvoeding, maar sttttt...niet in Artiland!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2010, 10:33   #384
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Een oude, beproefde taktiek om de aandacht af te leiden van de kern van de lopende discussie. Of om het antwoorden op bepaalde heikele vragen te vermijden.
Vrouwtjestechniek wanneer ze in het nauw gedreven zijn... ik heb er thuus ook zo eentje...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2010, 10:34   #385
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
..een voetbalploeg of sporter die 100% in de verdediging speelt..geduldig wachtend tot de tegenstander een fout begaat om dan toe te slaan...

Volkomen reglementair...maar een zeer onpopulaire tactiek..het fnuikt namelijk de fun en het genot van de wedstrijd ...dat gevoel heb ik ook bij u...

....
Het gaat niet om fun & genot, het gaat om winnen.

Maar leg dat maar eens uit aan een dociele provinciaal die geen andere levensvervulling meer heeft als consumptie en genotsmaximalisatie....
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2010, 10:35   #386
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Artiland
Ik denk dat dit een bijzonder goede term is voor een mentale staat waarin men niet uitgaat van de werkelijkheid in het hier en nu, maar waarin men uitgaat van een werkelijkheidsideaal zoals dat zou moeten of kunnen zijn. Iets waar alle multiculturalisten last van hebben overigens, en Arti is derhalve ook niet de enige bewoner van 'Artiland'. Helaas.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2010, 10:36   #387
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...ik ga niet maniakaal op zoek naar oude posts om iemand te confronteren met contradicties in zijn uitspraken....
Hetgeen u bepaald niet tot eer strekt.
Oud 24 juni 2010, 10:40   #388
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zit hier om op een aangename manier meningen en gedachten te ventileren...ik ga niet maniakaal op zoek naar oude posts om iemand te confronteren met contradicties in zijn uitspraken....

De houding van vrijwel alle Vlaamse journalisten heden ten dage.

1)Het moet vooral aangenaam zijn, en 2) waarom zouden we op zoek gaan naar contradicties in iemands uitspraken?
Oud 24 juni 2010, 10:45   #389
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Het gaat niet om fun & genot, het gaat om winnen.

Maar leg dat maar eens uit aan een dociele provinciaal die geen andere levensvervulling meer heeft als consumptie en genotsmaximalisatie....
En daarmee is "Eigenzinnig" ook geklasseerd. Handig toch als men zomaar mensen volledig in één misprijzend zinnetje kan beschrijven.
Eberhard, u moet nog veel leren ... en dit bedoel ik echt niet sarcastisch, hoor.

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 24 juni 2010 om 10:49.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2010, 11:05   #390
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
De houding van vrijwel alle Vlaamse journalisten heden ten dage.

1)Het moet vooral aangenaam zijn, en 2) waarom zouden we op zoek gaan naar contradicties in iemands uitspraken?
u bent anders ook gedreven in de ontwijkingsmaneuvers...

Uw noeste inspanningen om allochtonendraden om te buigen naar witteboorddraden zijn soms ontroerend..

Iedere geestelijke gezonde persoon is ontvankelijk voor percepties en nieuwe invalshoeken...mijn mening(en) van nu wijken allicht af van die van een jaar geleden...

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 24 juni 2010 om 11:07.
Oud 24 juni 2010, 11:51   #391
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Eberhard, u moet nog veel leren ... en dit bedoel ik echt niet sarcastisch, hoor.
Idd..sommige allochtonenstellingen zijn zo zwak geargumenteerd..en toch lukt het u niet van die van tafel te vegen...integendeel..door uw nog zwakkere reacties geeft u ze de pap in de mond..

Eén van de voordelen van ouder en wijzer te zijn...niet onmiddelijk reageren als een dolle hond...
Oud 24 juni 2010, 12:54   #392
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
In het Engels noemt men dat "Rode Haring"
Oud 24 juni 2010, 13:14   #393
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is nu enmaal zo bij Arti, wanneer je wordt aangesproken op wat je schrijft krijg je bakken niet ter zake doende ontwijkende antwoorden over je heen, zo legt ze steeeds de focus op zaken die er niet toe doen!
Wat ze eigenlijk wilde zeggen is duidelijk hoor, wanneer het moslims zijn brengen mensen religie in verband met hun handelen, van Arti mag dat niet, want voor Arti in Artiwereld is dat discriminatie.
Dat een levensovertuiging een factor met invloed is voor opvoeding, zeker wanneer het gaat over een ideologie die ieder aspect van handelen voor volgelingen voorschrijft mag je van Arti niet zeggen, want dan moet je uitleggen waarom ook wie die levensovertuiging niet aanhangt gelijkaardige feiten kan begaan.
Iedere pedagoog kan je vertellen dat opvoeding en millieu invloed hebben op ontwikkeling van kinderen en jongeren, wanneer dan de ene groep meer problemen geeft dan een andere groep kijk je naar gemeenschappelijke factoren om dit te verklaren, mag niet in Artiland wanneer een factor traditionele islam blijkt te zijn.Natuurlijk is dat mee bepalend voor opvoeding, maar sttttt...niet in Artiland!
Het zit er gewoon in.
Bekijk het filmpje ..

http://www.spitsnieuws.nl/archives/m...sen_is_bi.html
Oud 24 juni 2010, 18:45   #394
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ouwe truc, focussen op dat niet aan de orde is, leg beter even uit waarom u in Artiland denkt dat mensen onderscheid maken, want dat insinueert u toch met uw opmerking, kom wees eens flink!
Ik insinueer dit niet enkel; ik schreef dit ook :
"Natuurlijk is het relevant om de religie te vermelden.
Immers; wanneer de dader een bepaalde religie aanhangt; kunnen we stellen dat dit een gevolg is van zijn religie, opvoeding, cultuur.
Wanneer de dader niet een bepaalde godsdienst aanhangt is dit een uitzondering; dan weten wij niet hoe dit gekomen is."

Dit is wil aan de orde; je schreef zelf
"de rest van de wereld maakt geen uitzondering,opvoeding en milieu bepalen uiteraard voor een groot gedeelte gedrag van kinderen en pubers."

Kan jij vertellen welke "opvoeding en milieu" bepalend was voor het gedrag van deze daders?
"Duo verkracht meisje en laat haar voor dood achter in Retie"
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...in-Retie.dhtml

Of weten we in dit geval niet hoe dit gekomen is?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2010, 19:37   #395
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik insinueer dit niet enkel; ik schreef dit ook :
"Natuurlijk is het relevant om de religie te vermelden.
Immers; wanneer de dader een bepaalde religie aanhangt; kunnen we stellen dat dit een gevolg is van zijn religie, opvoeding, cultuur.
Wanneer de dader niet een bepaalde godsdienst aanhangt is dit een uitzondering; dan weten wij niet hoe dit gekomen is."

Dit is wil aan de orde; je schreef zelf
"de rest van de wereld maakt geen uitzondering,opvoeding en milieu bepalen uiteraard voor een groot gedeelte gedrag van kinderen en pubers."

Kan jij vertellen welke "opvoeding en milieu" bepalend was voor het gedrag van deze daders?

En weer de focus op iets wat niet ter zake doet, en wilt u eens de beleefdheid hebben me volledig te citeren?
Maar leg eens uit, waarom denk je in Artiland dat opvoeding en milieu geen invloed hebben op gedrag van jongeren? Hoe regel je dat in Artiland?
Oud 24 juni 2010, 20:03   #396
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
En weer de focus op iets wat niet ter zake doet,
Als het niet ter zake doet; waarom schrijf je dan zelf

Citaat:
en wilt u eens de beleefdheid hebben me volledig te citeren?
Neen; ik wens je niet volledig te citeren; ik wil geen zaken copiëren die eventueel strijdig zijn met het forumreglement.

Citaat:
Maar leg eens uit, waarom denk je in Artiland dat opvoeding en milieu geen invloed hebben op gedrag van jongeren? Hoe regel je dat in Artiland?
Leg eens uit; hoe komt het dat je maar in 1 op de vier keren er in slaagt om wat ik schrijf correct weer te geven?
In post #372 kon je het wel.
"wanneer de daders geen bepaalde Godsdienst aanhangen weten we het niet en anders wel!

Kan jij nu vertellen welke "opvoeding en milieu" bepalend was voor het gedrag van deze daders?

Immers, wanneer de daders geen bepaalde Godsdienst aanhangen weten we het niet.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2010, 20:13   #397
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Het zit er gewoon in.
Bekijk het filmpje ..

http://www.spitsnieuws.nl/archives/m...sen_is_bi.html
Die Iraniërs in het filmpje lijken wel debiel! Hoe is het mogelijk dat mannen zo weinig respect hebben voor een vrouw. Bijna krijg ik begrip voor die vrouwen ginder die zich volledig bedekken. Waarom worden Arabische mannen niet beter opgevoed? Ze lijken nauwelijks boven het niveau van de oermens te zijn gekomen.
Oud 24 juni 2010, 21:35   #398
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Die Iraniërs in het filmpje lijken wel debiel! Hoe is het mogelijk dat mannen zo weinig respect hebben voor een vrouw. Bijna krijg ik begrip voor die vrouwen ginder die zich volledig bedekken. Waarom worden Arabische mannen niet beter opgevoed? Ze lijken nauwelijks boven het niveau van de oermens te zijn gekomen.
Ontwikkeling en religie gaan niet samen voor de onderlaag van de bevolking.
Het bewijs is weer maar eens geleverd.

Veel verschil met hier zie ik niet ...
Oud 24 juni 2010, 22:47   #399
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die Iraniërs in het filmpje lijken wel debiel! Hoe is het mogelijk dat mannen zo weinig respect hebben voor een vrouw. ... Waarom worden Arabische mannen niet beter opgevoed?
Veel Arabieren wonen er niet in Iran.

Niet dat ik gedacht had dat je dat wist.
Oud 24 juni 2010, 23:30   #400
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als het niet ter zake doet; waarom schrijf je dan zelf

Neen; ik wens je niet volledig te citeren; ik wil geen zaken copiëren die eventueel strijdig zijn met het forumreglement.

Leg eens uit; hoe komt het dat je maar in 1 op de vier keren er in slaagt om wat ik schrijf correct weer te geven?
In post #372 kon je het wel.
"wanneer de daders geen bepaalde Godsdienst aanhangen weten we het niet en anders wel!

Kan jij nu vertellen welke "opvoeding en milieu" bepalend was voor het gedrag van deze daders?

Immers, wanneer de daders geen bepaalde Godsdienst aanhangen weten we het niet.
Excuseer??? Dus u knipt en plakt in mijn citaten , en wil ze niet volledig citeren omdat ze in strijd zijn met het forumreglement?? Waar, in Artiland?
Het is heel envoudig, ofwel citeer je me juist en volledig ofwel niet, duidelijk zo?
Want buiten Artiland, op dit forum bijvoorbeeld is het denk ik eerder de regel juist en volledig mensen te citeren dan half zoals jou dit uitkomt.

Maar laten we focussen op de kern van uw bewering, volgens u maken mensen onderscheid tussen jongeren met een Islamitische achtergrond( dan weten we wat de oorzaak is van onaanvaardbaar gedrag) en jongeren zonder islamitische achtergrond , dan weten we het niet.

Ik vind dit een grove verdraaiing van feiten, wanneer gedrag bepaald wordt door opvoeding en millieu , waarom zou je er dan geen aandacht aan mogen besteden dat sommige groepen duidelijk factoren gemeen hebben en toevallig de grootste lastpakken zijn?
Waarom mag je dit niet benoemen en daarover open praten?
Welke logica doet iemand besluiten ( als er logica bij betrokken is!) die hieruit de conclusie trekt dat je bij groepen die andere factoren hebben die opvoeding en millieu beinvloeden, daar geen factoren meer kunt vaststellen?
Waar komt dat waanidee vandaan?
Wat gebeurt er in Artiland dat dit niet kan of mag; logisch denken?

En probeer nu weer niet de focus te weerleggen, ik hoef niet de achtergrond van de daders van een misdrijf uit Retie uit te leggen, probeer jij dit eerst eens je eigen uitspraken te verklaren!
Ik ben alvast voorbereid, eerst nog even enkele bladzijden carossel in Artiland?
Als dat nog lang duurt zal het rap gedaan zijn, u bent verwittigd.

Laatst gewijzigd door alice : 24 juni 2010 om 23:31.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be