Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juni 2010, 17:51   #361
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Overigens maakt het iets uit wat voor link ik doorgeef? Deze discussie is al dikwijls ontspoord, op een gegeven moment gaf ik dan een link door aan Artisjok ivm geweld tegen vrouwen. Het was een link naar het Vlaams Parlement, nauwelijks een blogspot te noemen, dacht ik zo (zie mijn post 290 en voorgaande). Een serieus antwoord heb ik er nooit op gekregen, waarom zou ik me dan nog moe maken om iets op te zoeken?
Links naar kranten, het Vlaams Parlement, blogspots, als het tegen uw mening is wordt het afgedaan als een onbenulligheid, een onwaarheid enzovoort.
Bedoel je dit antwoord?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=284
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2010, 20:05   #362
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Zo Marie je woorden worden onmiddellijk bevestigd!
Rondje pot draaien mag weer beginnen, niet dringen, iedereen mag meedoen van Arti!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2010, 20:10   #363
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Rondje pot draaien mag weer beginnen, niet dringen, iedereen mag meedoen van Arti!
Vertrouw je niet meer op het leesvermogen van de forummers; dat je het nodig acht je eigen lezing te geven?
Oud 21 juni 2010, 20:46   #364
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vertrouw je niet meer op het leesvermogen van de forummers; dat je het nodig acht je eigen lezing te geven?
Zeker vertrouw ik daarop, vandaar mijn mening Arti, mag dat?
Oud 22 juni 2010, 08:21   #365
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze zal nooit naar onze argumenten luisteren of ze lezen zonder vooroordeel, Alice, Arti is een typisch voorbeeld van iemand met oogkleppen
Oud 22 juni 2010, 08:38   #366
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeker vertrouw ik daarop, vandaar mijn mening Arti, mag dat?
Het is geen mening , het is een vaststelling, meermaals bewezen, door de spreker zelf bewezen feit.
Een vaststelling als "de zon komt morgen terug".
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2010, 17:56   #367
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Nee, zo werkt het niet natuurlijk.
Jij moet een betrouwbare neutrale bron halen. Jij moet zeggen wie ze in Scandinavië met 'moslim' bedoelen en waarom ze per definitie 'moslims' zijn, en jij moet zeggen wat de relevantie is van het vermelden van religie in het nieuws in dit geval.
Natuurlijk is het relevant om de religie te vermelden.
Immers; wanneer de dader een bepaalde religie aanhangt; kunnen we stellen dat dit een gevolg is van zijn religie, opvoeding, cultuur.
Wanneer de dader niet een bepaalde godsdienst aanhangt is dit een uitzondering; dan weten wij niet hoe dit gekomen is.
Oud 22 juni 2010, 23:37   #368
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Immers; wanneer de dader een bepaalde religie aanhangt; kunnen we stellen dat dit een gevolg is van zijn religie, opvoeding, cultuur.
Wanneer de dader niet een bepaalde godsdienst aanhangt is dit een uitzondering; dan weten wij niet hoe dit gekomen is.
In Artiland misschien, de rest van de wereld maakt geen uitzondering,opvoeding en milieu bepalen uiteraard voor een groot gedeelte gedrag van kinderen en pubers.Ik moet de mens nog tegenkomen die dat ontkent op dit forum maar in Artiwereld...
Oud 22 juni 2010, 23:52   #369
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is inderdaad de dogmatische invulling daarachter.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2010, 23:54   #370
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Artiland misschien, de rest van de wereld maakt geen uitzondering,opvoeding en milieu bepalen uiteraard voor een groot gedeelte gedrag van kinderen en pubers.Ik moet de mens nog tegenkomen die dat ontkent op dit forum maar in Artiwereld...
Dat neemt veel tijd in beslag, hoor.
Zeg gewoon: "ok, ik heb nu niets te zeggen".
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2010, 05:35   #371
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat vertelde ik toch niet; ik schreef
"Natuurlijk is het relevant om de religie te vermelden.
Wanneer de dader niet een bepaalde godsdienst aanhangt is dit een uitzondering; dan weten wij niet hoe dit gekomen is."

Kan jij vertellen welke "opvoeding en milieu" bepalend was voor het gedrag van deze daders?
Duo verkracht meisje en laat haar voor dood achter in Retie
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...in-Retie.dhtml
Oud 23 juni 2010, 18:27   #372
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat vertelde ik toch niet; ik schreef
Wanneer de dader niet een bepaalde godsdienst aanhangt is dit een uitzondering; dan weten wij niet hoe dit gekomen is."

Kan jij vertellen welke "opvoeding en milieu" bepalend was voor het gedrag van deze daders?
Duo verkracht meisje en laat haar voor dood achter in Retie
Dat schrijft u dus wel " wanneer de daders geen bepaalde Godsdienst aanhangen weten we het niet en anders wel!

U ontkent zelfs het licht van de zon wanneer u er stekeblind van wordt, toch eens therapie overwegen?
Oud 23 juni 2010, 18:50   #373
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat schrijft u dus wel " wanneer de daders geen bepaalde Godsdienst aanhangen weten we het niet en anders wel!
Ja; dat lijkt al meer op wat ik schreef; maar dat lijkt nu niet meer op je eerdere :
"In Artiland misschien, de rest van de wereld maakt geen uitzondering,opvoeding en milieu bepalen uiteraard voor een groot gedeelte gedrag van kinderen en pubers."

"Duo verkracht meisje en laat haar voor dood achter in Retie"

Of weten we het niet in dit geval?
Oud 23 juni 2010, 19:33   #374
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:

Jazeker...de dader had, naar eigen zeggen, een blackout door alcohol en drugmisbruik...

Free the world..legalise drugs nietwaar...

P.S. ga nu niet zitten zeiken over de harddrug alcohol..ik heb er namelijk vroeger een paar black outs van gehad en zelfs een naakte geile Angelina Jolie kon mij in die toestand niet bekoren...een black out van alcohol is een knock out..licht uit..

Of weten we het niet in dit geval?

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 23 juni 2010 om 19:33.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2010, 20:28   #375
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Jazeker...de dader had, naar eigen zeggen, een blackout door alcohol en drugmisbruik...

Free the world..legalise drugs nietwaar...

P.S. ga nu niet zitten zeiken over de harddrug alcohol..ik heb er namelijk vroeger een paar black outs van gehad en zelfs een naakte geile Angelina Jolie kon mij in die toestand niet bekoren...een black out van alcohol is een knock out..licht uit..
Als welke "opvoeding en milieu" haal jij alcohol en drugs aan; en alcohol telt niet mee (omdat voor jou een black out = een knock out). Correct?

Over "Free the world..legalise drugs nietwaar..." kan je discussiëren in een meer gepaste draad.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=139009
Oud 23 juni 2010, 23:47   #376
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=artisjok;4836398]Ja; dat lijkt al meer op wat ik schreef; maar dat lijkt nu niet meer op je eerdere :
"In Artiland misschien, de rest van de wereld maakt geen uitzondering,opvoeding en milieu bepalen uiteraard voor een groot gedeelte gedrag van kinderen en pubers."

Juit wel; maar in Artiland is alles anders vrees ik...

Of weten we het niet in dit geval?[/QUOTE
Ouwe truc, focussen op dat niet aan de orde is, leg beter even uit waarom u in Artiland denkt dat mensen onderscheid maken, want dat insinueert u toch met uw opmerking, kom wees eens flink!
Oud 24 juni 2010, 04:40   #377
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ouwe truc, focussen op dat niet aan de orde is, leg beter even uit waarom u in Artiland denkt dat mensen onderscheid maken, want dat insinueert u toch met uw opmerking, kom wees eens flink!
Ik insinueer dit niet enkel; ik schreef dit ook :

Dit is wil aan de orde; je schreef zelf
"de rest van de wereld maakt geen uitzondering,opvoeding en milieu bepalen uiteraard voor een groot gedeelte gedrag van kinderen en pubers."

Of weten we in dit geval niet hoe dit gekomen is.
Oud 24 juni 2010, 05:10   #378
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Als welke "opvoeding en milieu" haal jij alcohol en drugs aan; en alcohol telt niet mee (omdat voor jou een black out = een knock out). Correct?

Over "Free the world..legalise drugs nietwaar..." kan je discussiëren in een meer gepaste draad.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=139009
Alweer een prachtexemplaar van een ontwijkende repliek om een sterke tegenargument uit de weg te gaan...

Ben je toevallig gehuwd met die andere kampioen kontendraaierij... Yves L. ?
Oud 24 juni 2010, 05:31   #379
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Alweer een prachtexemplaar van een ontwijkende repliek om een sterke tegenargument uit de weg te gaan...
Ik wil eerst weten of ik je goed begrepen heb.

Vind je dit de juiste draad om te discussiëren over "Over "Free the world..legalise drugs nietwaar..."? Je weet dat ik daarover met alle plezier discussieer.

In de verschillende draden waren we hier gebleven.
http://forum.politics.be/showthread....26#post4795626
http://forum.politics.be/showthread....67#post4827967
http://forum.politics.be/showthread....96#post4632296
Oud 24 juni 2010, 05:54   #380
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Ken je dat Arti ? ..een voetbalploeg of sporter die 100% in de verdediging speelt..geduldig wachtend tot de tegenstander een fout begaat om dan toe te slaan...

Volkomen reglementair...maar een zeer onpopulaire tactiek..het fnuikt namelijk de fun en het genot van de wedstrijd ...dat gevoel heb ik ook bij u...

Ik zit hier om op een aangename manier meningen en gedachten te ventileren...ik ga niet maniakaal op zoek naar oude posts om iemand te confronteren met contradicties in zijn uitspraken....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be