![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
CD&V staat nog sterk in W-VL via Leterme. Ook n-va was bijna dood zonder Bourgeois in Izegem. In W-VL kun je nog rekenen op een standvastig kiezerspubliek waarop je kunt bouwen. Elders blijkbaar alleen mensen die gevoelig zijn voor een hype en bekende Vlamingen. Ook in Wallonië blijft alles vrij stabiel en zo krijg je onderhandelaars die ervaring hebben en partijen die op langere termijn kunnen denken. Bij n-va een groot deel mensen die het parlement nog niet eens van binnen gezien hebben. |
|
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() filosoof heeft een cd&v kaart zo te zien
tjeef Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 juni 2010 om 07:09. |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
Babe-gehalte, zeker in VL. In FR-BE blijft men voor een ervaren vrouw als Onckelinkx kiezen en ook milquet heeft het vrij goed gedaan. In VL zou men gezegd hebben: die zijn te oud en gerimpeld, passen niet meer in de Flair, weg ermee. |
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
beter scheiden, niet?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() VL zal later nog blij zijn dat er in WAL een stabiliserende factor was; ze zullen zeggen: we liepen van de ene hype naar de andere en gelukkig hield mijn partner het hoofd koel.
|
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je daar statistische gegevens over?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() wat heeft dat met statistiek te maken?
![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 juni 2010 om 07:23. |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat je misschien een peiling gedaan had bij 1.000 Vlamingen om te weten wat ze al dan niet zouden zeggen.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 25 juni 2010 om 07:36. |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ja, we hebben die stabiliserende factor de laatste 3 jaar gezien. ons land ligt in puin, maar het is uiteraard allemaal de fout van de Vlamingen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In Vlaanderen liggen de sucessierechten circa 5% hoger dan in Bxl & Wallonie |
|
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Ik zou ondertussen moeten weten dat jouw uitspraken nergens op gebaseerd zijn.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal wel weer een artikeltje in een obscure krant zijn...
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kunnen we er zeker van zijn dat er steeds een meerderheid van ervaren parlementsleden voor 'stabiliteit' kan zorgen? Heel simpel: diegenen die nu zetelen blijven daar zitten tot ze de pijp aan Maarten geven, en we organiseren alleen nog verkiezingen wanneer er een sterft, en dat uiteraard alleen in de kieskring van de overledene. Het risico dat onze wetgevende macht een bende dementerende bejaarden zal zijn, zullen we er dan maar bijnemen. Of bedoelde u toch iets anders?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |