Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juni 2010, 10:41   #3181
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het probleem is dat je de vragen niet hebt begrepen. Ofwel bent u hiertoe intellectueel niet in staat, ofwel is hier slechte wil in het spel.
@ Alice : Niet vergeten, Alice, enkel verstandige (!!!) mensen als Kallikles en Porpo zijn bekwaam een discussie te voeren, mensen als u en ik zijn er niet toe in staat.
Uitzondering voor Arti, ik denk dat ze net onder hun intellectuele peil staat, maar dat wordt goedgemaakt door haar islamitische overtuiging!

@ Kallikles en Porpo :
Natuurlijk vraag ik me nu wel af wat u als zelfverklaarde intellectuelen op dit forum komt doen waar vooral domme normale Vlamingen hun mening uiten, dat kan voor u toch niet interessant zijn! Zeg mij alstublieft als u beiden op zulk een hoog intellectueel niveau staan dat wij, onnozelaars, er niet aan kunnen tippen, wat doet u dan hier in vredesnaam?
Oud 24 juni 2010, 19:54   #3182
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
@ Alice : Niet vergeten, Alice, enkel verstandige (!!!) mensen als Kallikles en Porpo zijn bekwaam een discussie te voeren, mensen als u en ik zijn er niet toe in staat.
Uitzondering voor Arti, ik denk dat ze net onder hun intellectuele peil staat, maar dat wordt goedgemaakt door haar islamitische overtuiging!

@ Kallikles en Porpo :
Natuurlijk vraag ik me nu wel af wat u als zelfverklaarde intellectuelen op dit forum komt doen waar vooral domme normale Vlamingen hun mening uiten, dat kan voor u toch niet interessant zijn! Zeg mij alstublieft als u beiden op zulk een hoog intellectueel niveau staan dat wij, onnozelaars, er niet aan kunnen tippen, wat doet u dan hier in vredesnaam?
Nou ja Marie, gelukkig heb ik niet dit soort "intellectuelen" onder mijn vrienden!
Ge zou voor minder aan de drank of drugs gaan!
Het is puur het superieur zijn, omdat men moslim is, niet met kritiek omkan, geen discussie weet te voeren( en al zeker niet met vrouwen )wat hier geetaleerd wordt, niet vreemd dat hun moeder een vrouw moet regelen voor dit soort mannen,"spontaan" zal niemand ermee beginnen!
Enkel vrouwen die worden uitgehuwelijkt of in totale armoede leven zonder vooruitzichten, beginnen aan dit soort mannen! Onder moslims komen ze helaas veel voor...

Laatst gewijzigd door alice : 24 juni 2010 om 19:55.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2010, 20:15   #3183
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nou ja Marie, gelukkig heb ik niet dit soort "intellectuelen" onder mijn vrienden!
Ge zou voor minder aan de drank of drugs gaan!
Het is puur het superieur zijn, omdat men moslim is, niet met kritiek omkan, geen discussie weet te voeren( en al zeker niet met vrouwen )wat hier geetaleerd wordt, niet vreemd dat hun moeder een vrouw moet regelen voor dit soort mannen,"spontaan" zal niemand ermee beginnen!
Enkel vrouwen die worden uitgehuwelijkt of in totale armoede leven zonder vooruitzichten, beginnen aan dit soort mannen! Onder moslims komen ze helaas veel voor...
Oud 24 juni 2010, 20:23   #3184
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Uitzondering voor Arti, ...., maar dat wordt goedgemaakt door haar islamitische overtuiging!
Kan je me vertellen wat je bedoeld met die islamitische overtuiging?

Ik ben het van andere forumgebruikers al gewoon dat ze met zo'n nonsens uit de kast komen als de argumenten op zijn.; maar dat jij dit doet is nieuw voor mij.

P.S. Ik citeer je niet volledig omdat ik geen zaken wil citeren die strijdig zijn met het forumreglement.

Laatst gewijzigd door artisjok : 24 juni 2010 om 20:23.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2010, 20:27   #3185
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Kan je me vertellen wat je bedoeld met die islamitische overtuiging?

Ik ben het van andere forumgebruikers al gewoon dat ze met zo'n nonsens uit de kast komen als de argumenten op zijn.; maar dat jij dit doet is nieuw voor mij.

P.S. Ik citeer je niet volledig omdat ik geen zaken wil citeren die strijdig zijn met het forumreglement.
U neemt het altijd op voor de islam, kunt er geen woordje kritiek over verdragen, breekt onze Vlaamse en/of Westerse cultuur gewoon af en dan vindt u het vreemd dat mensen veronderstellen dat u islamitisch bent?
Vreemd is ook uw tweede zin die identiek is aan een zin gericht aan Alice.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok

Hierbij deze zin die ik gevonden heb in de thread : "Over 50 jaar zijn er geen joden meer in Antwerpen”, uw post # 99

P.S. Gelieve mij even te informeren wat ik geschreven heb dat strijdig is met het forumreglement, ja?

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 24 juni 2010 om 20:43.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2010, 20:47   #3186
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
U neemt het altijd op voor de islam, kunt er geen woordje kritiek over verdragen, breekt onze Vlaamse en/of Westerse cultuur gewoon af en dan vindt u het vreemd dat mensen veronderstellen dat u islamitisch bent?
P.S. Gelieve mij even te informeren wat ik geschreven heb dat strijdig is met het forumreglement, ja?
Neen; ik neem het niet op voor de Islam. Kan je me vertellen waarop jij je baseert; dan kan ik je uitleggen waar je verkeerd gelezen hebt.
Ik neem het nooit op voor een religie; dus ook zeker niet voor de Islam.

Ik breek onze cultuur niet af; maar er zijn wel elementen in onze cultuur waar ik kritiek op heb.

Vind je het vreemd dat ik je hetzelfde aanwrijf als Alice; als jullie allebei beginnen met zo'n onnozeligheden als "haar islamitische overtuiging" of "u als gelovige"
Oud 24 juni 2010, 21:48   #3187
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Neen; ik neem het niet op voor de Islam. Kan je me vertellen waarop jij je baseert; dan kan ik je uitleggen waar je verkeerd gelezen hebt.
Ik neem het nooit op voor een religie; dus ook zeker niet voor de Islam.

Ik breek onze cultuur niet af; maar er zijn wel elementen in onze cultuur waar ik kritiek op heb.

Vind je het vreemd dat ik je hetzelfde aanwrijf als Alice; als jullie allebei beginnen met zo'n onnozeligheden als "haar islamitische overtuiging" of "u als gelovige"
Iemand heeft hier ooit geschreven dat we aan de 3183ste thread over de islam bezig waren (herinner me het juiste getal niet, komt er trouwens niet op aan). Ik denk dat u toch wel in een tiende van die threads uitvoerig aan het woord gekomen bent en voortdurend kapt u op de gewone mensen die hun Vlaams/Westerse overtuiging verdedigen. En nu gaat u me even vertellen dat u het niet opneemt voor de islam. We hebben het al gehad over de hoofddoek, over het feit dat er een meerderheid moslimvrouwen in de vluchthuizen zijn enz. enz. Als ik meedeed in één van die discussies heb ik van u nog nooit gelijk gekregen, integendeel, met hand en tand verdedigt u islam, immigranten, asielzoekers zonder onderscheid, zonder aanzien des persoons.
Kom zeg, denkt u dat ik achterlijk ben?
En hierbij herhaal ik even mijn vraag :
Oud 24 juni 2010, 21:57   #3188
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iemand heeft hier ooit geschreven dat we aan de 3183ste thread over de islam bezig waren (herinner me het juiste getal niet, komt er trouwens niet op aan). Ik denk dat u toch wel in een tiende van die threads uitvoerig aan het woord gekomen bent en voortdurend kapt u op de gewone mensen die hun Vlaams/Westerse overtuiging verdedigen. En nu gaat u me even vertellen dat u het niet opneemt voor de islam. We hebben het al gehad over de hoofddoek, over het feit dat er een meerderheid moslimvrouwen in de vluchthuizen zijn enz. enz. Als ik meedeed in één van die discussies heb ik van u nog nooit gelijk gekregen, integendeel, met hand en tand verdedigt u islam, immigranten, asielzoekers zonder onderscheid, zonder aanzien des persoons.
Het zou ik geweest kunnen zijn.. of iemand anders.; in ieder geval we zijn niet de enige die dit vaststellen denk ik.
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2010, 23:46   #3189
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Hierbij deze zin die ik gevonden heb in de thread : "Over 50 jaar zijn er geen joden meer in Antwerpen”, uw post # 99

OPvallend Marie, bij mij wordt dezelfde onzin verkocht over citaten die strijdig zouden zijn met het forumreglement!
Zou dit zo zijn in Artiland?
Oud 24 juni 2010, 23:50   #3190
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...en voortdurend kapt u op de gewone mensen die hun Vlaams/Westerse overtuiging verdedigen.
'Hun' Vlaams/Westerse overtuiging? ....tsja daar valt idd ook voor niet-islamieten wel wat op aan te merken, me dunkt.

Want wat is dat dan die overtuiging?

De graaicultuur bedoelt u?
Het feit dat een groot deel van de criminelen niet vervolgd wordt?
De criminelen die wel vervolgd worden vaak de gevangenis niet meer in hoeven?
Dat politici straffeloos vrienden, familie, en kennissen op hun kabinet kunnen inhuren?
Dat de oppositie in een politiek proces officieel tot racistisch wordt verklaard?
Dat vrouwen dag en nacht met Vlaams belastinggeld als hersenloos lustobject worden afgebeeld?
Dat niet-werkenden soms veel meer geld krijgen dan hard (lees vies) werkenden?
Dat 500 doden in het verkeer als 'normaal' worden beschouwd?
Dat Katholieke priesters die grote handen in kleine jongensbroekjes steken daar mee weg komen?

Bedoelde u deze Vlaamse overtuiging?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2010, 05:12   #3191
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
'Hun' Vlaams/Westerse overtuiging? ....tsja daar valt idd ook voor niet-islamieten wel wat op aan te merken, me dunkt.

Want wat is dat dan die overtuiging?

Dat politici straffeloos vrienden, familie, en kennissen op hun kabinet kunnen inhuren?
Dat de oppositie in een politiek proces officieel tot racistisch wordt verklaard?
Dat vrouwen dag en nacht met Vlaams belastinggeld als hersenloos lustobject worden afgebeeld?
Dat Katholieke priesters die grote handen in kleine jongensbroekjes steken daar mee weg komen?

Bedoelde u deze Vlaamse overtuiging?
Tegenargumentaties = geen
Sterke nuancerende stellingen = geen
Afleiden van het debat naar andere stelligen = ja

Bovendien is dit de 2de of 3de keer dat u diezelfde opsommingen bovenhaald...dit is van het niveau van gij..nee gij...gij!!!...nééééééé gij!!!!!!!..

Straffe kost op een speelplaats van een lagere school...je stelt me ( alweer) immens teleur Eberhard..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2010, 05:41   #3192
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Iemand heeft hier ooit geschreven dat we aan de 3183ste thread over de islam bezig waren (herinner me het juiste getal niet, komt er trouwens niet op aan).
Iermand schreef dat we hier aan de zoveelste draad Islam-bashen bezig waren. Dit betekent niet dat ik hier de Islam verdedig. Het is nog altijd Immigratie en integratie.
Citaat:
Ik denk dat u toch wel in een tiende van die threads uitvoerig aan het woord gekomen bent en voortdurend kapt u op de gewone mensen die hun Vlaams/Westerse overtuiging verdedigen.
Als ik dit voortdurend doe; geef dan één voorbeeld.
Ik uitte kritiek op het steeds materialistischer worden van onze maatschappij; op het voorstellen van vrouwen als hersenloze sexobjecten, op organisaties als BBET en B&H,...
Citaat:
En nu gaat u me even vertellen dat u het niet opneemt voor de islam.
Inderdaad.

Citaat:
We hebben het al gehad over de hoofddoek, over het feit dat er een meerderheid moslimvrouwen in de vluchthuizen zijn enz. enz.
Wat vertel ik in die discussie's dat ik de Islam zou verdedigen.

Citaat:
Als ik meedeed in één van die discussies heb ik van u nog nooit gelijk gekregen,
Mag ik nu al geen andere mening meer hebben en verdedigen?

Citaat:
integendeel, met hand en tand verdedigt u islam,
Neen
Citaat:
immigranten, asielzoekers zonder onderscheid, zonder aanzien des persoons.
Sedert wanneer zijn immigranten; asielzoeker "de Islam"?; zij zijn niet eens altijd Moslim!

Citaat:
Neen; dat denk ik niet; maar ik denk dat je enkele denkfouten maakt.
Als ik tegen een verplichting en tegen een verbod van de hooefddoek ben; verdedig ik niet de Islam; dan verdedig ik de vrije keuze.
Als ik mythes over immigratie (met wetteksten) ontkracht; verdedig ik toch evenmin de Islam.
Geef me dan toch een voorbeeld waar ik de Islam verdedig.

Citaat:
En hierbij herhaal ik even mijn vraag :
1 Neen; want het is niet toegelaten om zaken te citeren die strijdig zijn met het forumreglement.
2 Lees het forumreglement.
Oud 25 juni 2010, 06:09   #3193
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Het probleem van linkse anarchisten is dat ze het woorden ' plichten' , 'moraal' en 'discipline' niet kunnen uitspreken noch schrijven...

Een serieus probleem, omdat ze daardoor verplicht zijn van enkel de 'rechten' van dictatoriale of enggeestige stromingen en religies tot in den treure te verdedigen. Zo effenen ze het pad voor groepen die nu net het tegenovergestelde willen van de anarchisten.. kamikazefilosofen..
Oud 25 juni 2010, 08:41   #3194
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Tegenargumentaties = geen
Sterke nuancerende stellingen = geen
Afleiden van het debat naar andere stelligen = ja

Bovendien is dit de 2de of 3de keer dat u diezelfde opsommingen bovenhaald...dit is van het niveau van gij..nee gij...gij!!!...nééééééé gij!!!!!!!..

Straffe kost op een speelplaats van een lagere school...je stelt me ( alweer) immens teleur Eberhard..
Wacht maar, straks geeft hij weer een lijstje links naar you-tube en wat islamitische rap clipjes om "aan" te tonen hoe populair ze wel niet zijn in onze cultuur.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2010, 10:07   #3195
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
OPvallend Marie, bij mij wordt dezelfde onzin verkocht over citaten die strijdig zouden zijn met het forumreglement!
Zou dit zo zijn in Artiland?
Ik denk dat het inderdaad zo is. A propos, als men voortdurend beschuldigd wordt over in strijd zijn met het forumreglement, mag men dat dan aangeven aan de moderatie? Maar kom, dat zou erg zijn voor Arti, dat doe ik haar liever niet aan
Oud 25 juni 2010, 10:21   #3196
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar kom, dat zou erg zijn voor Arti, dat doe ik haar liever niet aan
Zeker niet doen..omdat Eberhard er totaal niks van bakt, is dan de fun direct over...
Oud 25 juni 2010, 10:28   #3197
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Wacht maar, straks geeft hij weer een lijstje links naar you-tube en wat islamitische rap clipjes om "aan" te tonen hoe populair ze wel niet zijn in onze cultuur.
'Onze' cultuur....

Het feit dat een groot deel van de criminelen in Belgie niet vervolgd wordt?
De criminelen die de pech hebben wel vervolgd te worden vaak de gevangenis niet meer in hoeven?

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 juni 2010 om 10:32.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2010, 10:36   #3198
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
'Onze' cultuur....

misschien eens uitzoeken wat het woord cultuur betekent?
Er zijn misbuiken binnen ieder systheem, ook hier en niemand ontkent dat.
Maar dat is niet te vergelijken met het lot van vrouwen bijvoorbeeld wereldwijd, vooral in de Islamitische wereld.
En daar is wel een duidelijk verband met cultuur, het gaat van geen recht op scholing, geen recht je vrij te bewegen in publieke ruimtes, tot zuur in het gezicht, genitale verminking, steniging, eremoorden en ernstige mishandeling, gedwongen prostitutie ( tijdelijk huwelijk bij sjieiten bijvoorbeeld) tot verstoting.

Maar wauwel nog maar wat verder, gezien je afschuw voor werkende mensen neme ik aan dat u van mijn belastinggeld achter de computer zit!
Oud 25 juni 2010, 10:57   #3199
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
'Onze' cultuur....

De criminelen die de pech hebben wel vervolgd te worden vaak de gevangenis niet meer in hoeven?
Al een nieuwe titel gevonden ?...er is nog hoop..
Oud 25 juni 2010, 11:01   #3200
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
'Onze' cultuur....

Dat vrouwen worden gestenigd na verkrachting als de mannen genoeg "getuigen" vinden?
Dat criminelen, indien overheid,Shjeik, enige politieke partij, mensen kunnen ongestraft martelen?
Dat politici straffeloos vrienden, familie, en kennissen op hun kabinet kunnen inhuren?Institutionele corruptie in elk moslim land
Welke oppositie in een dictatuur/eenpartijstelsel?
Dat vrouwen dag en nacht worde GEBRUIKT als hersenloos lust/kweekobject
Dat niet-werkenden soms veel meer geld krijgen dan hard (lees vies) werkenden?Dat niet werkenden gewoon laat sterven
Dat 500 doden in het verkeer als 'normaal' worden beschouwd?Welke verkeersregels? Boetes/lijken koop je af.
Dat Katholieke priesters die grote handen in kleine jongensbroekjes steken daar mee weg komen?LEGAAL trouwen met kinderen
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be