![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#5541 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hoeft ook niet want daar gaat het niet over. Ik zeg alleen dat er geen adequaat bewijs is voor de evolutie theorie! Ik heb nergens hier gezegd dat ik een alternatieve theorie heb, dat is de issue helemaal niet. Issue is dat er geen adequate bewijzen zijn voor de achterlijke evolutieleer, niet of ik een alternatieve theorie heb. Waar komen deze onlogische mensen toch steeds vandaan? Laatst gewijzigd door Khwajagan : 28 juni 2010 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5542 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gezien je dat niet hebt blijft de huidige theorie dus overeind (tot iemand een betere of beter uitgewerkte vind natuurlijk)
![]() |
#5543 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De wereld is echt gek! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5544 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5545 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5546 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5547 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5548 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5550 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch niet weer met je verkeerde been uit bed gestapt he? ![]() Laatst gewijzigd door Khwajagan : 29 juni 2010 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5551 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
rustig foxie rustig! Jij leest NOG slechter! Laat me de vraag omdraaien, waarom kloppen de bewijzen wel????????? Nou? Jij geeft een simpel linkje naar een rare site en dan zeg je dat je het bewezen heb? Heb toch al eerder gezegd dat dat nogal maf is. Jullie kunnen eerlijk gezegd erg erg erg weinig hebben. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 29 juni 2010 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5552 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed, u kan er dus duidelijk niet op antwoorden. Jammer, want ik ben oprecht geinteresseerd. Voorlopig hou ik het dus maar bij mensen die wel iets zinnig te zeggen hebben. Doe maar rustig verder Pindar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5553 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je legt me bewijzen voor? jochie toch! Je geeft alleen een linkje! Geen enkel commentaar, inzicht van jezelf, gewoon lui een linkje naar een maffe site. Snap je het nu echt niet of wil je het niet snappen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5554 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag je hier eens een linkje plaatsen naar 1 inzicht dat van uzelf komt Pindar. 1 is genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5555 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wel kan ik doen, meer dan zat, maar dat is nu niet waar het over gaat, goh, je verplaatst de discussie steeds naar iets anders.wederom een zwaktebod. Het enige wat ik gezegd heb ik dat het linken naar een rare site geen bewijs is, en dat er niks van jezelf op staat. Je hebt zelf helemaal niks geen jota ingebracht, noem nu zelf eens een geldig bewijs? dat is er nl niet! En opletten jochie, niet weer met een link komen, dan kom je echt een beetje raar over ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5556 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn er immers zoveel dat we moeten selecteren in welke discipline je wil beginnen. Het gaat hier om een opgebouwde bewijslast van 130 jaar wetenschappelijk onderzoek die de evolutie-theorie ondersteunt en waar nog geen enkele fundamentele fout in werd gevonden. Het experimentele bewijs door prof. Lenski van micro-evolutie bij Escheria Colli is mijn voorstel tot beginpunt. Ondertussen heeft men de aanpassing van deze bacterie gedurende meer dan 50 000 generaties bestudeerd. Hier heb je de website van het experiment : https://myxo.css.msu.edu/ecoli/overview.html En een eenvoudige wikipedia pagina voor leken als jij (en ik ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/E._coli...ion_experiment Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5557 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze hele reeks van meetbare feiten geven de evolutietheorie, zoals die gestart is door Darwin een betere basis dan het creationisme. Geen enkele link heb ik hiervoor nodig. U, kwajagan/Pindar/TinFoilBeanbeanie/GreenBemmie mag deze meetbare feiten proberen te weerleggen. Ik weet dat iedereen die er de tijd voor wil vrijmaken, en de minimale intelligentie beschikbaar heeft (zowat alles boven "zonnebloem dus), deze feiten kan herhalen. Erwten kweken is niet zo moeilijk, en het begluren van vogels ook al niet. DNA ontleden en vergelijken vergt vooral materiaal. En da's gewoon een kwestie van €€€ en basiskennis.
![]() |
![]() |
#5558 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Khwajagan : 29 juni 2010 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5559 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We wachten (alweer). Haast je niet, het is mooi weer. Ik ga een beetje zonnen. Liefst wel een antwoord voor het winter is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5560 |
Minister-President
|
![]() tiens, ik dacht dat "parci" op uwe "negeer" stond?...