![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tijd brengt raad, van mij mag je praten zoveel je wil, zolang je maar weet dat je zo mee de ondergang van De Wever bewerkstelligt. |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Jij neemt je dromen voor werkelijkheid zeker???Nog efkes geduld,an dan zul je wel zien of je gelijk hebt of niet...Niet de kar voor het paard spannen,hé Eric... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#103 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
U heeft gelijk als u zegt dat u dat niet kan tegenspreken omdat de feiten door iedereen kunnen worden vastgesteld, gecheckt en herbevestigd.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 21 juni 2010 om 18:00. |
||
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht u een beetje op de hoogte zijn van wat er in Vlaanderen zo allemaal leeft, had u dat allang begrepen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu is het nog wachten op een reactie van die forummer aan wie u eerst dacht ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En ook de artikels in buitenlandse kranten zijn kritisch over het huidige Belgische systeem, maar veel minder kritisch over Vlaanderen of de N-VA. Het allerbelangrijkste, echter, zijn de reacties van hun lezers op het nieuws: er zijn enkelingen die Vlaanderen als uiterst rechts proberen af te schilderen (het niveau van hun Engels verraadt hen meestal als Franstaligen), maar de overgrote meerderheid heeft vooral sympathie voor het zelfbeschikkingsrecht van volkeren en hecht geen al te groot belang aan 'oude' staten. Hier een voorbeeldje.
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat velen eerder 'hoopvol' uitkijken naar die tegenstand. Ofwel omdat ze verwachten dat de hardnekkigheid van het verzet evenredig zal toenemen, ofwel omdat ze verwachten dat de tegenstand het streven naar meer autonomie voor Vlaanderen de kop zal indrukken.
|
![]() |
![]() |
#110 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het door mij vooropgestelde scenario wordt stilletjesaan verder realiteit:
Cd+vee valt uiteen en wil niet meedoen met een regering... LDD valt uiteen. Open VLD valt uiteen. Ward de Bever moet nu niet eens meer veel doen om vast te stellen dat hij geen regering kan vormen. Iedereen zegt dat het onmogelijk is. Dus: nieuwe verkiezingen. Bart haalt het deze keer overdonderend.... |
![]() |
![]() |
#111 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan is enkel maar een klein stukske i.c. 1000 Brussel hoofdstad van Vlaanderen. Misschien is het Brussels gewest wel bereidt om het voor heel veel geld te verkopen.
|
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heel uw complotscenario rammelt langs alle kanten: PS zal de door de Walen gehate N-VA geen landslide onderhandelingen gunnen en de idée fixe van het niet-splitsen van de sociale zekerheid... zie jij al links of rechts ballonnetjes in die zin opgelaten? Ik niet, in tegendeel: ik hoor zelfs "alles splitsen, buiten sociale zekerheid".
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sorry maar Europa heeft maar 1 hoofdkwartier en dat is de plaats waar de commissie zetelt. Wat niet wegneemt dat er vertegenwoordigingen zijn in verschillende landen, maar die vanuit Brussel gestuurd worden.
|
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij staat het Europees parlement toch nog hoger hoor. en die zetelt in 2 steden....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#119 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De raad van ministers is het hoogste orgaan en die zetelt in Brussel. De commisarissen (te vgl met onze ministers) zetelen in Brussel. Gans de administratie zetelt in Brussel, behalve voor een aantal specifieke agentschappen die in het buitenland gevestigd zijn. Ik denk hierbij vooral aan Bilbao en Luxemburg stad. |
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat scenario zo de grond in boren omdat dat van u komt. |
|
![]() |